29 Kasım 2011 Salı

BİR İSTANBUL MASALI

Hafta sonu İstanbul'daydım. Cuma günü saat üç gibi ulaştım İstanbul'a .
Önce ortaokuldan beri aynı sınıf ve sırada oturduğum, lise birde farklı sınıflara düştüğümüz için, aylarca ağladığımız, canım Tülay'ım ve Filiz'imle buluştum.



Tülay bizi Cafe London'a götürdü. Çok sıcak, insanın kendini evinde hissettiği bir  mekandı.

Tatilde diyet, rejim olur mu? Tabii ki olmaz. Açılışa, cafe latte eşliğinde,  aşağıda gördüğünüz kestaneli ve muzlu pastayla başladım. Bu  pastaların özelliği, yağsız ve unsuz yapılmasıymış. Tabii ben sadece kestaneli olanını yedim, muzlu olan Filiz'indi; o kadar obur değilim:))



 Akşam Kadıköy Kız Lisesi'nden arkadaşlarımla buluştum. Şahane bir gece oldu.
Üzerinden 27 yıl geçmiş ama kaldığımız yerden devam ettik eskisi gibi.
Bu kız lisesinde okumanın ayrıcalığı mı bilmiyorum? Arkadaşlarımı yıllar sonra yeniden görmek; o bir kaç saat bende doping etkisi yarattı.


İstanbul'a gelince blog arkadaşlarımı görmeden gitmem olmazdı.
Lale'nin Bahçesi, Yaşamın Kıyısında, Baykuş Gözüyle, Macera Kitabım yani Lale, Nur, Natali ve Özlem'le Alkım Kitapevi'nde Kahve Dünyası'nda buluştuk.

 Zamanım kısa olduğundan, bir de ulaşım sorunundan  görüşme de çok uzun olamadı. Yine de tadı damağımda kalan bir buluşma oldu. Tekrarını çok istiyorum; hatta Antalya'da bir buluşma gerçekleştirsek diyorum:)
Kitaplar arkadaşlarımın hediyeleriydi. Hepsi okunmak için sıraya girdiler. Okudukça tek tek paylaşacağım sayfamda ...
Bu arada Alkım Kitapevi'ne bayıldım. Sürekli İstanbul'da yaşasam çıkmam herhalde oradan ...

Pazar akşamı Antalya'ya döndüm, blog arkadaşlarımdan ayrıldıktan sonra kalan günümü de gördüğünüz Spider Man'lerin en güzeli şenlendirdi.

Antalya'ya döndüğümde mutluydum; yine bir sürü anı doldurmuştum yüreğimin ceplerine, İstanbul Masalı güzel bitmişti ...

22 yorum:

pınar dedi ki...

dostlar insanın güzünü güldürüyor,
siz yazarken ve ben okurken mutluyduk.yüzünüzdeki gülümsemeyi hissetmemek imkansız.
spider man de çok yakışıklıymış:)
sevgiyle..

beenmaya dedi ki...

istanbul.
alkım kitabevi..
blog arkadaşları...
ve benim haberim yok
güzelmiş ne diyim...

Bugday Tanesi dedi ki...

Şu buluşmalardan bir tanesine katılabilseydim keşke :)Ne güzel geçmiş tanışmalar.

dersaadet dedi ki...

Antalya buluşması ben de isterim:)

Meyra dedi ki...

ne kadar dolu, mutlu paylaşımı bol bir masal olmuş bayıldım:)Eski arkadaşları gördüğünde en güzel şey değişiklikleri sıralamak ve üzerine muhabbetler etmek değilmi Özlemcim? keyfin bol olsun

lale dedi ki...

Özlemcim, bu masalın devamında da görüşebilmek dileğiyle...

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Taaa oralardan gelip kısa da olsa bizimle olmak için verdiğin zaman için teşekkür ederim Özlemcim.
Kısaydı, yetmedi,damakta kalan şeker tadıydı ama yine de seni dört yılın sonunda sarılacak kadar yakında bulmak çok çoook güzeldi.
İnşallah tekrarını yaşarız, ama Antalya da, ama İstanbul da nerede olursa...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

Hosgelip hoş donmussun..
Kitaplarından biri elbette ki bende de var..tüm b,beyliilerde. Var sanırım :)
Tatlı oğlunu öpüyor. Cok sevgiler yolluyorum...
Demek keklerimin müdavimi var. :)))))
Severiz O delikanlıyı , afiyetler olsun

Sevgiler canım

hayat izlerim dedi ki...

Domates Suyu : Mutluydum gerçekten; kısaydı ama güzeldi, çok teşekkürler :))

hayat izlerim dedi ki...

Beenmaya: O kadar kısaydı ki Alkım Kitapevi'nde bile çok az kalabildim :((

hayat izlerim dedi ki...

Buğday Tanesi : Keşke canım, Antalya'ya bekleriz artık :)

hayat izlerim dedi ki...

Dersaadet : İnşallah canım :)

hayat izlerim dedi ki...

Meyra : Meyra'cım çok haklısın, aynen böyle oldu :))

hayat izlerim dedi ki...

Lale : İnşallah Lale'cim, bir gözüm gördü, bir gözüm görmedi derler ya aynen öyle oldu ...

hayat izlerim dedi ki...

Yaşamın Kıysında : Bence de Nur'cum; duygular karşılılı, görüşmek dileği ile tekrardan Antalya ya da İstanbul'da ...

hayat izlerim dedi ki...

Bir Dut Masalı : Vallahi ben keyifle deniyorum tarifleri, sadec o mu, ailecek afiyetle yiyoruz Nunu'cum :))

MAVİANNE dedi ki...

süpersinnnnn
lalem kankim de orada
keşke ben de orda olsaydım
harika bir masalmış bu
başkahramanı da sensin
ne güzel

Unknown dedi ki...

ama ben de ordaydım o hafta sonu keşke dedim okurken :( ve de kıskandım...artık bir daha ki sefere çok güzelsiniz hepiniz çok :)) sevgiler...

hayat izlerim dedi ki...

Mavi Anne : Masal çok güzeldi, Lale'cimle alkım'da kitap alışverişi yapacaktık, olamadı. Bir dahakine hep birlikt olmak dileği ile Mavi Anne'cim:))

hayat izlerim dedi ki...

Burcu : Sen de mi İsatnabul'daydın Burcu'cum? Biz bir Antalya toplanması yapalım bari :))

Oglak Kizlari dedi ki...

Ben de geleydim. :-)
Kitaplar nasıl bana da haberet olur mu? Merak ettim, hiç okumadığım yazarlar çünkü.

Meraklı anne Çiğdem

tülin dedi ki...

Mutluluğun yüzlerdeki yansıması..O karelerde olmak isterdim.
Sevgiler.