9 Kasım 2011 Çarşamba

BAYRAM ARASI KİTAPLARI VE BİR FİLM

Düşük tempolu geçiyor bu bayram.
Sanki bayram değil de tatildeymiş gibi.


Bayram kitaplarım;  Mino'nunSiyah Gülü ve Kediler Güzel Uyanır.

Kediler Güzel Uyanır beklentilerimi pek  karşılamadı. Bir de Baktım Yoksun'un tadını bulamadım.  Böyle bir kıyaslama yapmam  ne kadar doğru bilmiyorum? Öyküden çok denemeye kaymış sanki yazar. Bu da bana samimiyetsiz geldi . Öyküyse öykü, denemeyse deneme biz hepsini okuruz sonuçta, hele içinden  kedi geçiyorsa :)

Mino'nun Siyah Gülü'ne bayıldım. Bu yıl okuduğum en mükemmel kitaplardan biri diyebilirim.
Hüsnü Arkan'ın sesini  Ezgi'nin Günlüğünden bilirim ama yazarlık gibi bir yeteneği olduğunu bilmiyordum. Bütün kitaplarını en kısa sürede okuma kararı aldım.


Bir de film sıkıştırdım bayram günlerinden birine;

Hani şeker gibi filmler olur ya; izlerken dinleniriz, eğleniriz film bitince de ruhumuzda filmin tadı kalır, ya da o  anki ruh halimize iyi gelir bu da öyle bir filmdi işte.

Diyorum ya temposu düşük bir bayram oldu bu bayram, içine kitaplar, filmler bile sığdı.

Dün gece rüyamda buralara kar yağdığını gördüm; portakal ağaçları, palmiyeler bembeyazdı.

Uyandığımda güneş yine sonbahar haliyle şehrin üzerinden gülümsüyordu.

Sonbahar dediğime bakmayın, yazdan kalma bir bayram yaşadı Antalya, bugün de bunun keyfini çıkartmak lazım, tatilin son günü nerede olursak olalım iyi geçmelidir çünkü, nasıl olsa hayat, bayram ertesi  kaldığı yerden devam etmeyecek mi?
Yaşadığımız anın tadını çıkartmak gerek  :))

17 yorum:

dersaadet dedi ki...

Hüsnü Arkan'ı ben de yeni bitirdim, blogumda da bahsettim hatta. Ben de bilmiyordum eskiden de bir yazar olduğunu. Mino'nun Siyah Gülü ile yüreğime dokundu. Kitap alma konusundaki ambargom kalkınca diğer kitaplarını ben de okuyacağım:)

pınar dedi ki...

Hüsnü Arıkan'nın yazar olduğunu.
Teşekkür ederim tavsiye için.

resimli günlük dedi ki...

Evet evet aynen,hepsini okurum ben de,hele de içinde kedi geçiyorsa :))

Diğer yazarı hiç duymamıştım ama madem bu kadar övgüye layık buldun listeye ekledim bile :)
özlem

GÖNÜL dedi ki...

vallahi bayrama çok şey sığdırmışsın ben bunları da yapamadım filmi merak ettim sevgiler

www.macerakitabim.com dedi ki...

Tatil tadında bayramlara bayılırım desem:))) Kitaplar, filmler, müzik, uzun telaşsız kahvaltılar...Mino'nun Siyah Gülü için referanslar arttı:) Okumak şart oldu, desene?

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

nice güzel bayramları paylaşmak üzere çok sevgiler ..

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Yaşadığın an'ın tadını doya doya çıkar Özlemcim
Boşver temposu düşük bir bayram olsun belki daha iyi gelir, bayramı şeker tadında geçirecek halmi kaldı millete?
Hüsnü Arkan'ı bende okuyayım bari:)
hiç okumadımda.
Sevgiler.

Unknown dedi ki...

yaşadığımız anın tadını çıkartmak konusunda çok haklısın canım :) kitaplar ve film tavsiyeleri not edildi:) sevgiler bundan sonraki günlerimiz huzur dolu olmaya devam etsin sevgiler :)

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Hüsnü Arkan'ın kitabını merak ettim,Yekta Kopanın da Bir de baktım yoksun kitabı listemde zaten...Bilgiler için teşekkürler...
Güzelliklerle dolu günleriniz olsun:)

AslıASLI dedi ki...

Hüsnü Arkan'ın kitabını not aldım. Tskler :)

Bazı filmlerin iz bırakması, mesaj vermesi gerekmez, sadece o an keyif verse yetiyor bazen :)

hayatizlerim dedi ki...

Dersaadet : Çok güzel bir kitap senin bloğunda gördüm zaten ve çok sıkı takipçinim kitaplarını, kendime benzettim seni okumak konusunda, sevgiyle kal :)
***
Domates Suyu : Çok güzel bir roman bir kere daha tavsiye edeyim, sevgiler

hayatizlerim dedi ki...

Resimli Günlük : Hİç pişman olmayacaksın canım, çok güzel bir kitap ...
***
Gönül : Fİlm şahane Gönül kitap da çok güzel :)
***
Özlem Öztürk : Aynen böyle bir tatildi Özlem'cim, okumaya devam :)

hayatizlerim dedi ki...

Bir Dut Masalı : Çok teşekkür ederim, sağolun, sevgiler benden :)

hayat izlerim dedi ki...

Burcu : Her günümüz huzur dolsun Burcu'cum, benden de sevgiler:)

hayat izlerim dedi ki...

Kitap çok güzel, senin de günlerin güzelliklerle dolsun Natali'cim :)

hayat izlerim dedi ki...

Aslı : Çok haklsın Aslı'cım, keyif almak yeter gerçekten de :)

hayat izlerim dedi ki...

Yaşamın Kıyısında : Nur'cum sen de seversin o kitabı çok etkilendim ben, hayat o kadar kısa ki anın tadını çıkarabilemk çok önemli bence de ...