16 Kasım 2011 Çarşamba

ADINI TOPAK KOYDUM

O bir sokak kedisi, bütün mahalleyi peşinden koşturan  böylelikle, kendine ev kedisi gibi davranılmasını sağlayan bir kedi.

Henüz yavru, kendisine hiç benzemeyen gri renkte bir annesi var -  annesinin bebeğine çok düşkün olduğunu belirtmek isterim. -

İkiz kardeşini hain bir araba çarpması sonucu kaybetmiş akıllı bir kedi.

Yaptığı maskaralıkları burada anlatsam sayfalar yetmez.

Doğallığı hoşuma gidiyor en çok, insanların yanına sokulup, kendini sevdirmek en belirgin özelliği. Bunun için adını Topak koydum.

Yaşasın kediler :)))

15 yorum:

pelinpembesi dedi ki...

ooo çookk tatlı :))

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

E güle güle büyüsün:))

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Ne güzel bakıyor o öyle :))

MAVİANNE dedi ki...

ne kadar güzel bir kesicik bu
bizim de birkaç haftadır kara bir kedi geliyor balkonun çiçekliğine eşim de onun karnını doyuruyor
minnetle gözüne bakıp yedikten sonra uzaklaşıyor

Bugday Tanesi dedi ki...

Topak çok güzelmişş :) Bundan sonra hayat daha zevkli olacak.

çay ve simit dedi ki...

Benim de köpeğim vardı bir zamanlar adı Topaktı onu hatırladım başlığı okuyunca :)

AslıASLI dedi ki...

Bahçemizde şu an itibariyle üç tane var :)

Çok tatlı bu ama :)

hayat izlerim dedi ki...

Adsız : Çok teşekkür ederim:)

hayat izlerim dedi ki...

Buket : Gerçekten çok tatlı Buket'cim..
***
Kaymaklı Kadayıf : Sağol canım, çok teşkkür ederim :))

hayat izlerim dedi ki...

Baykuş Gözüyle : Natali'cim bir de akıllı ki sorma. Arabaların tepesinde, çok tatlı :))
***
Mavi Anne : Yaaa çom şekerler onlar bize alıştı biz onlara :))

hayat izlerim dedi ki...

Buğday Tanesi : Kesinlikle, şimdi kahvaltısını vermeye gidiyorum, bebek bakar gibi bakıyoruz hep beraber Buğday'cım :))

hayat izlerim dedi ki...

Çay Ve Simit : Bütün Topak'lar iz bırakıyor hayatımızda demek ki :)

hayat izlerim dedi ki...

Aslı : Aslı'cım kediler
in hepsi çok tatlı :))

ezgilimelodi dedi ki...

Kedilerle ilgili kötü anılarım var çocukluğuma dair,bu yüzden onlarla anlaşamıyorum:)
Fotoğraftakilerin çok sevimli olduğu gerçeğini de inkar etmeyeceğim:)

hayat izlerim dedi ki...

Ezgili Melodi : Benim de anılarımm kötüdür aslında ama oğlum için alıştım kediye köpeğe Ezgi'cim; o benim gibi olmasın diye. İyi de oldu; korkumu yendim; şimdi oğlum gerçek bir hayvansever oldu. :))