15 Kasım 2011 Salı

ANLADIM Kİ ...


Anladım ki; bahar kadınıyım ben, ne çok sıcağa gelebiliyorum, ne çok soğuğa,

Anladım ki; yüreğimde de ılık rüzgarlar esmeli, ne  çok acıya katlanabiliyorum, ne çok coşkuya,

Anladım ki; zamanın kocaman dişleri var, geçtikçe çiğniyor, öğütüyor bizi,

Anladım ki; yazmak insanın kendini ifade ediş yollarından biri, bu yüzden ne çok sessiz kalmalı, ne de çok konuşmalı;  yazmalı, hep yazmalı,

Anladım ki, hayat yolunun da sonu var, " keşke " yerine " iyi ki "  ile başlayan cümlelerimiz çoksa eğer,  yaşadığımız hayat bizim ...


Blog Not : Çok yakından tanımıyordum, Kara Kalem ini okumayı seviyordum. Yaşadığı acılar karşısındaki duruşu, bir de kızına ve  zamansız giden eşine duyduğu sevgiye saygım sonsuzdu.
Mekanı Cennet Olsun cümlesini sık  kullanmaya başladım bu ara.
Uzunca bir zamandır,  erken gidenin ardından bu cümleyi kurmak ağır geliyor ...

10 yorum:

beenmaya dedi ki...

gerçekten zamanın gerçekten kocaman dişleri var ve gerçekten iyiler neden hep erken gidiyor?

hala inanmıyorum...

dersaadet dedi ki...

Sabahtan beri debeleniyorum ve kimin hayatını kaybettiğini anlayamıyor bulamıyorum. O kadar çok kişi hayatını kaybetti ki şu birkaç günde, kime üzüleceğimi de bilmiyorum...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

yüzyüze tanışıyor olunmasa da blog sayesinde tanıdığı birini kaybedince de çok yakın birini kaybetmiş gibi hissediyor insan değil mi Özlemcim...zaten bizler burada bir şekilde birbirimizin hayatının içine girerek tanımıyor muyuz birbirimizi...

senin de dediğin gibi son günlerde ne çok söyledik rahmet sözcüklerini :(

Allah (c.c) rahmet eylesin
ailesine, sevenlerine sabırlar versin

Yeşim Özdemir dedi ki...

Özlem'in sorusu hep benim de kafama takılmıştır: İyiler hep önce mi gider? Gidenin arkasından hüzünle el sallarken,bir kez daha yok olmanın o karanlığı karşısında ürperiyorum... Sevenlerine dayanma gücü diliyorum...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

arkadaşlarım,

ben 1.5 aydır yokum..

kimdir, ne oldu allahaşkına ?
??
çok üzüldüm..

dersaadet dedi ki...

http://ahmetsoylemez1967.blogspot.com/2011/11/vefat-haberi.html

O kadar araştırdıktan sonra buldum. Üzüldüm. Ne çok seveni varmış. Tanımıyordum bende. Dedim ya o kadar çok ölüm haberi alıyoruz ki bugünlerde. Üzgünüm...

MAVİANNE dedi ki...

ne güzel tesbitler
analdım ki lerine katılıyorum
ben de anladım ki; hayat kısa insanları kırmamak lazım, iyi söz söylemeyeceksen susmak lazım

mekanı cennet olsun tüm göçenlerin

Yeraz dedi ki...

Dediklerinin aksine ben de hep uçların insanıyım.Hava çok sıcak olsun gibi yada mutluysam doruklarda üzüntülüysem yerlerde...Maalesef dengede kalamam.
Ahmet Bey'den bugünlerde bu acı haberiyle haberdar oldum sevenlerine sabır kendisine Allahtan rahmet diliyorum.

Meyra dedi ki...

başın sağolsun ama malesefki bende iyilerin yada hep çok sevdiklerimizin erken gittiğine inanıyorum.sanırım meleklerin onlara çok ihtiyacı var Özlemcim...

AslıASLI dedi ki...

Daha bugün konuştuk bu konuyu, evet malesef ihtiyacımız olan, yanımızda görmek istedigimiz, iyi insanlar bizi bırakıp gidiyorlar..