3 Kasım 2011 Perşembe

ÇAM KOZALAKLARI ...


Çocuk okuldan gelir, çantasını bir kenara koyar ve ; " Hayat ders çalışmaktan ibaret değildir; okuldan gelince bi şeyler yapmak lazım anne !! "  der .
Topladığı çam kozalaklarını sulu boya ile boyar.
Anne şaşırır; bir süredir klasik anne tipi olmamaya karar vermiştir ; oğlunu destekler ve ortaya fotoğraftaki boyanmış kozalaklar çıkar :))))
Çocuk mutludur, çocuk mutlu olduğu için anne de mutludur ve anne kendine  o küçücük  beyinden yeni bir hayat dersi çıkartır. . .


16 yorum:

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

onlarla birlikte zaman geçirmek, böyle mincik mincik birşeylerle uğraşmak ne de güzeldir Özlemcim

Pilli Petro dedi ki...

aferin O'na o zaman :))

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Gerçekten oğlunuz güzel bir noktaya değinmiş,motivasyon için hobi de gerekli:)
Tebrik ederim onu:)

Unknown dedi ki...

Severek yapacağı bir uğraşının olması ne güzel..keyifli bir çocuğunuz var , çok şanslısınız..

Meyra dedi ki...

çocuklar bile biliyor artık kayatın nasıl güzelleşeceğini..severim ben o minik yüreği:)

resimli günlük dedi ki...

Müthiş bir cümle ama.Kolaysa karşı çık zaten :)
özlem

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Bikaç kurs ayarla bari, okuldan gelince görsün gününü:))
Güzel delikanlı, annesi büyüdü artık kendi kendine tasarım olaylarına girmiş baksana.

Sevdiklerinle,sağlıkla,umut dolu,barış ve huzur dileklerimle iyi bayramlar dilerim Özlemcim...

AslıASLI dedi ki...

Nasılda güzel bir cümle kurmuş ya :) ve öyle haklıki aferin ona..

Çokta güzel boyamış..

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

AYNUR (KÜÇÜK HALA) : Yaaa çok keyif alıyorum ben birlikte yaptığımız her etkinlikten Aynur'cum :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Pilli Petro : Bence de, o da beeğndi zaten:))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Baykuş Gözüyle : Gerekli ama ders de gerekli, dozunu ayarlamak lazım, bizimkinde böyle şeyler daha ağır basıyor Natali'cim, doğal akışına bıraktım ben de:))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Düşlerimden İnciler : Ders çalışmayı çok sevmiyor; klasik baskıcı anne olmak da istemiyorum, böyle motivelerle desteklemeye çalışıyorum, inşallah sonuç güzel olur:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Meyra : Çok da doğallar Meyara'cım kızamıyorum da :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Resimli Günlük : Yok, karşı da çıkamadım ki zaten :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Yaşamın Kıyısında : Nur'cum senin de bayramın kutlu olsun, mutlu ol.
Kurs fena fikir değil aslında :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Aslı : Şimdiki çocuklar hep böyle Aslı, büyüdükçe şaşırtmaya devam ediyorlar :)