18 Kasım 2011 Cuma

BİRİ BENİ DURDURSUN ...



Bayramın ilk günü, oğluma almam gereken bir kitap olduğunu bahane ederek kendimi D&R'a atıp, önce D&R'daki  kitaplar arasında kaybolup, içlerinden iki kitap seçen ben; oğluma da kitabını alarak olay mahallinden ayrıldım.

 İnternet üzerinden yeni kitap siparişleri verdim, gelmelerini bekliyorum.


Ay sonuna doğru iki günlük İstanbul seyahatim olacak. Alkım Kitapevi'ne ve en azından Kadıköy'deki sahaflara gitmek için şimdiden yanıp tutuşuyorum. Gün farkıyla Tüyap Kitap Fuarı'nı kaçırdığıma üzülüyorum.
Bir kaç hafta  önce yine internetten sipariş ettiğim kitaplarım geldi.

Koliyi açarken yanımda olan babam, tuğla ağırlığındaki kitabı nasıl okuyacağımı sordu; eşim; ben ona artık hiç karışmıyorum baba diye benden önce babamı yanıtladı, annem kendine has edasıyla anlamlı cümlesini kurdu :  Karışmayın kızıma o yolda yürürken bile kitap okur !!!

Hayır, derdim kitap okumak değil de; ben kitap alma isteğime engel olamıyorum.
Gördüğüm, beğendiğim, bloglarda konusunu okuyup beğendiğim; kitapçıda elime alıp dokunduğum bütün kitapları almak istiyorum.

Kendimle başa çıkamıyorum.
Okuyor muyum aldıklarımı?
Evet;  o an olmasa bile zamanı gelince mutlaka okuyorum.

Eeee o zaman sorun yok değil mi? 
Ortada endişe edilecek bir durum yok değil mi?

Biri bana akıl versin, ya da biri beni  durdursun  ne olur !!!!!

29 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

Kitapların süper Özlem.OD çok satanlar listesinde bir numaradaydı bu hafta... Henüz okumadığım İstanbulda aşk Babilde ölüm var evde. İskender Pala'nın tarih kokan kitaplarını seviyorum.
Kadıköye geldiğinde birlikte bir kahve içelim, eğer fırsatın olursa.
Sevgimle

www.macerakitabim.com dedi ki...

Lale abla ile kahve buluşmanıza ben de eklenmek istiyorum. Özlem, bizimle kahve iç:)))

Parpali dedi ki...

Ne zamandır doğru düzgün kitap okuyamıyorum ben. Takıldım kaldım öyle. Umarım kısa sürelidir bu durum. Ama bu yeni kitap alma isteğimi durduryor mu? Hayır tabii :)

ayak izleri-sevgi dedi ki...

ahh ahh bende çok özledim kitap okumayı.. ama cadının uyuması 12leri bulunca kendimi zor atıyorum yatağa..

Adsız dedi ki...

kelin ilacı olsa başına sürer...
geçmişler olsun :)
nilay

dersaadet dedi ki...

Biliyor musun aslında süper bir şey yapıyoruz. Tamam ortada bir açgözlülük söz konusu ama düşünsene kitap okuyorsun, okudukça sen başka bir sen oluyorsun:)

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Ben de kendimi hep engelliyorum ama yine de arada bir-iki yeni kitaplar sıraya giriyor keşke daha çok okuyabilsem.
Ayşe Kulin ben de alıcam.
Gurme var.
Hüsnü Arkan alınacak.
Çoluk çocuk kitabı en altta galiba onu okudum ve çok sevdim ben.

Bol okumalı bir haftasonu dilerim.
Boşverin bence hiç durmayın ,kitap alamak gibisi var mı:)))

Bu arada İstanbul'a geldiğinde ben de görüşmek isterim hani;)

SERAP dedi ki...

Ne istediğinizin farkında değilsiniz galiba:)Hiç öyle şey istenir mi?Resimdeki son kitabın ismini göremedim ama diğerleri benim okuma listemdeler.Güzel okumalar ,haliyle güzel güzel kitap almalar...

Pilli Petro dedi ki...

güzeldir kitap almak durmaya gerek yok ama mutlaka oku aldıklarını alınmış olmak için alınmasın :))

ezgilimelodi dedi ki...

Ben de duramıyorum:))Koli gelince sevinçten dört köşe oluyorum.
Teneffüs aralarında,öğle aralarında okumak o kadar iyi geliyor ki bana...
Od'u keyifle okumaktayım.Bilmediklerimi öğrenmenin verdiği haz da ayrı bir güzellik...
Kimse durdurmasın biziiii:))
Mutlu hafta sonları...

resimli günlük dedi ki...

Seni okurken niye çoğu zaman ben yazmışım o yazıyı gibi hissediyorum?Daha az önce internetten bir sürü kitap seçip tam "sipariş ver"e tam tıklayacakken kendimi son anda tuttum.Dağlar gibi kitap yığılı kitaplıkta,dur bi kızım,dur be.
özlem

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

aynı hastalık bende de var... ama mutlaka okunuyorlar, hepsı sıraya gırıyor...

nilgün dedi ki...

kitaplar 1. sınıf dostlar ne kadar çoğalırlarsa okadar güzel gerçekten alım gücünüz varsa durdurmasın seni okuyamasamda bende alıyorum bir gün muhakkak okurum diye evde olduğunu bilmek bile mutluluk veriyor bana

okuranne dedi ki...

şu anda okunacak yaklaşık 80 kitabım var, yolda gelen siparişim ve haftaya idefix fuarında vereceğim siparişler var. yalnız değilsin yani....

hayat izlerim dedi ki...

Lale'nin Bahçesi : Ben de çok seviyorum İskendserPala'yı Lale'cim. Katre -i Matem'i çok severek okumuştum.

hayat izlerim dedi ki...

Lale'nin Bahçesi : Ben de çok seviyorum İskendserPala'yı Lale'cim. Katre -i Matem'i çok severek okumuştum.

hayat izlerim dedi ki...

Özlem Öztürk: İnşallah Özlem'cim, çok isterim ben de :)

hayat izlerim dedi ki...

Parpali : Ben de okuyamadığım zaman bile kitap alıyorum işte. Ne güzel yalnız değilim :)

hayat izlerim dedi ki...

Sevgi : Sevgi'cim, o uyurken azıcık azıcık okuyabilirsin bence. Ben öyle yapardım oğlum bebekken:)
hem o zaman hayat tam da çocuğa endeksli olmuyor; kendine de zaman ayırıyor insan...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Nilay : Sağol canım :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Dersaadet : "Okudukça sen başka bir sen oluyorsun".
Bu cümleye bayıldım, sihirli cümle bu işte :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Baykuş Gözüyle : hepsi çok güzel Natali'cim, okunmaya değer bence:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Serap : Serap'cım sağol, hepimize güzel okumalar:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Pilli Petro : Yok valahi okurum hepsini bir şekilde :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Ezgili Melodi : Ah Ezgi'cim, o duygunun tarifi yok zaten, koli gelince heyecan, kitapçıda heyecan, hiç bitmiyor ki:))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Resimli Günlük : Çünkü konuştuğumuz dil aynı Özlem'cim, bu da çok güzel bir duygu bence.
Vallahi çok seviniyorum yorumları gördükçe, yalnız değilim ne güzel :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Zeynep Özmen Ünlü : Yok yok kesinlikle okunuyorlar, hepsinin bir zamanı var, sırasını bekliyor hepsi de ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Nilgün : Nilgün'cüm ne güzel söylemişsin, evde olduğunu bilmek bile mutluluk verir bana da:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Meral : Bu konuda yalnız olmadığıma o kadar seviniyorum ki Meral'cim :))