19 Kasım 2010 Cuma

SON BAYRAM GÜNÜ ANATOMİSİ


Dingin ve sakin geçen son bayram gününde evdeki kız penguenle erkek penguenin yoğun ısrarı üzerine Harry Potter'a gitmek durumunda kaldım.
Aslında amacım onları Harry ile başbaşa bırakıp Çağan Irmak'ın son filmi "Prensesin Uykusu"nu tek başıma izlemekti ama sinemadaki görevliler " Ebeveynsiz olmaz hanfendi" diye buyurunca mecburen Harry'nin sondan bir önceki filmini izledim işte.
Çocuklar pek keyif aldılar filmden.
Bana gelince;
1- Harry'nin gözlüklerine hayran oldum, o ne kırılmaz gözlük öyle arkadaş büyü mü yapıyordur nedir gözlüğe, bir şey olmadı.
2- Harry'nin kız arkadaşı Harmione'e sinir oldum, o ne soğuk kız öyle !!
3- En çok cin cüceyi sevdim zavallım helak oldu Harry'e yardım edebilmek için, sonu da kötü oldu zaten.
Filmin en hoş hikayesi alacakaranlıkta yürüyen üç erkek kardeşin hikayesiydi.
Ee bunu anlatırsam 2,5 saatlik filmi anlatmış olurum.
Meraklısı izleyecektir zaten.
Benim merakıma gelince, evet film güzeldi ama ben galiba Harry' ye falan pek meraklı değilim.
Kız penguenimle erkek penguenim mutlu oldular ya kısa günün kârı bu oldu bana:)
Bilmem keyif alıp almadığımı anlatabildim mi?

8 yorum:

Melis dedi ki...

Ben biliyorsun Harry Potter hastasıyım bize eşlik ettiğn için sağol teyzecim:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Biliyorum kuzu, ben de sevdim aslında filmi son filme de gidelim mutlaka:)

Pilli Petro dedi ki...

prensesin uykusunu dün izledim çok kötü buldum :( yani çağan ırmak'a yakıştıramadım çıkmamak için kendimi zor tuttum o derece. başka izleyenler ne düşünür bilmiyorum ama benden bu kadar :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Yaaa gerçekten mi ben de pek umutluydum o filmden.
Dur bakalım ancak önümüzdeki hafta sonu izleyebilirim.
Sevgiler Pilli Petro'cum:)

Sema Kurt dedi ki...

Ben de çok beğendim Prensesin Uykusu'nu, izle bakalım sen ne düşüneceksin?

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

İlk fırsatta izleyeceğim Sema'cım:)
Paylaşırım blogda...

ezgilimelodi dedi ki...

Hoş geldin aramıza:))
Film seyretmeyi seviyorum,iyi,kötü seyredip bir yorum yaparım ben de:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Hoşbuldum Ezgi'cim.
İzle baaklım senin de görüşlerini paylaşalım.
Sevgiler canım:)