26 Kasım 2010 Cuma

YAĞMUR VE FİRARPEREST

Bu gün sabahtan beri yağmur var Antalya'da.
Özlemişim yağmuru.

Yağmurlu havalarda ruhumun özgürleştiğine  inanırım hep.
Bunun için üçümüz; şemsiyem özgür ruhum ve ben uzun uzun yürürüz yağmurlu havalarda.
Şemsiyem neden sonra eşlik eder bize, önce birazcık ıslanmalıyım yağmur altında.

Az önce de böyle yaptım.
Uzun uzun yürüdüm. İri damlalar halinde yağıyordu yağmur, kendime getirdi beni.

Yarın oğlumun arkadaşlarından birinin doğum günü.
Bu bahaneyle kitapçıya attım kendimi.
İki tane çocuk kitabı aldım hediye olarak, içine ayraçlarını da koydurdum.
( Kitapları kıvırmasın çocuklar, şimdiden alışsınlar ayraç kullanmaya diye )

Kitapçıya gidip de kendime kitap almasam olur mu? Olmaz tabii.
Elif Şafak'ın yeni kitabı FİRARPEREST' i aldım.
Sanırım Firarperest dün akşam sıkıntıyla okuyup bitirdiğim LÜSYEN'in üzerine ilaç gibi gelecek.

Gözlüklerim yapılmış, provaya da gitmiştim zaten. Birazdan kavuşacağım onlara.

Eee, hafta sonuna girerken daha başka ne isterim?
Gözlüğüm, kitabım ve Antalya'da yağmur.
Küçük mutluluklar bunlar; bence zenginlik budur ...

16 yorum:

Ateş Böceği dedi ki...

bak yeni kitabının çıktığını bilmiyordum ..Şimdi bu akşam bende gidip almalıyım mutlaka bulmalıyım

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Ben bir kaçsayfa okudum bile ve çok beğendim :)

beenmaya dedi ki...

oku bakalım oku da bilgi ver bize firarperest hakkında...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Tamam canım az kaldı bu gün yarın biter zaten, keyifli gidiyor çünkü:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Tamam canım az kaldı bu gün yarın biter zaten, keyifli gidiyor çünkü:)

geveze baykuş dedi ki...

bence de en büyük mutluluklar küçük mutluluklar, umarım haftasonun da küçük mutluluklarla dolu geçmiştir.
sevgiler...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Güzel geçti Geveze'cim, keyfim yerinde.
Sevgiler kocaman:)

www.macerakitabim.com dedi ki...

Ben de karşılaştım Firarperestle kitapçıda..Şaşırttı beni,beklemiyordum bir Elif Şafak kitabı..Aldım ama başlayamadım daha..Arkandan takipteyim,bakalım beğenecek miyiz?Sevgiler

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Özlem'cim ben çok beğendim.
Hatta samimi buldum yazılarını.
Bir dostla sohbet eder gibi okudum ve su gibi aktı kitap.
Eğer deneme okumayı ve Elif Şafak'ı seviyorsan hiç düşünme al bence.
Zaten kitap blogumda da tanıtacağım.
Sevgiler canım:)

laleninbahcesi dedi ki...

firarperest hakkında görüşlerini bekliyorum. Elime aldım bıraktım nedense...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Lale'cim çok kolay okunuyor deneme yazmış, sıkılmadan okursun tabii eğer deneme seversen.
Ayrıca kitapsesleri.blogspot.com a yazdım az önce.
Sevgiyle kal:)

Sehrin Dansi dedi ki...

ben de dün milliyetin kitap ekinde Firarperesti duydum, nasıl acaba ?

Sehrin Dansi dedi ki...

ben de dün milliyetin kitap ekinde Firarperesti duydum, nasıl acaba ?

Adsız dedi ki...

nekadar benziyoruz:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Tuğçe'cim ben beğendim.
Deneme yazmış Elif Şafak ama kendi üslubu ile, çok kolay ve keyifli okunuyor.
Elif Şafak'ı seversen okumalısın derim.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Betül'cüm, gerçekten mi ne güzel:)