30 Kasım 2010 Salı

NE KİTAPSIZ NE PARFÜMSÜZ!!

Benim gibi kaç kadın vardır acaba?
Parfümsüz ve kitapsız yaşayamayan!



Geçen gün sevgili arkadaşım F ile konuşurken fark ettim de, kadın kadına sohbetlerimiz ya parfüm ya kitap üzerine. Sonra düşündüm aslında parfüm ve kitap arasında o kadar çok benzerlik var ki.

- İkisini de hem internet üzerinden hem de dışarıda bir yerlerden satın alabiliriz.
- İkisinin de gerçeği kadar taklidi mevcut ve bu taklitler bazen o kadar iyi oluyor ki asıllarını aratmıyor.  ( Tabii gönlüm her zaman ikisi için de asıllardan yana )
- İkisinin de iç bayıltanı da var, çok beğenileni de.
- İkisi de insana özellikle kadına kendini iyi hissettirebillir.
- İkisini de satın almak keyiflidir.
- İkisi de hem yazma hem konuşma konusudur.

Kırk yıllık hayatımda vaz geçilmezim gerçekten kitaplarım ve parfümüm olmuş benim.

Eh hadi bakalım, bu kadar yazdıktan sonra alışverişe çıkınca kendine  bir parfüm ve bir kitap almaz mı insan?

12 yorum:

beenmaya dedi ki...

biri tene siner, biri akla, yüreğe. tene sinen geçip gidebiliyor da akla ve yüreğe sinen hep kalıcı...

MAVİANNE dedi ki...

ben de bayılıyorum ikisine ne yapcaz şimdi :)))))

Aydan Atlayan Kedi dedi ki...

Ne kitapsız ne parfümsüz valahi :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

BEENMAYA : Çok güzel gerçekten biri tene, biri de akla ve yüreğe siniyor.
MAVİANNE : Hem okuyup hem parfüm alıcaz Mavi Anne'cim:))
AYDAN ATLAYAN KEDİ : Gerçekten bu böyle ama:)

Ateş Böceği dedi ki...

Ne kitapsız ne parfümsüz,nede müziksiz demeliyim galiba :)
ohh miss gibiiii

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Aaa tabii müziği de unutmamak lazım, onsuz da olmaz :)

Parpali dedi ki...

Kitap konusu tamam da, parfüm seçemiyorum ben bir türlü o ne olacak bilmiyorum. :)
Ateş'e katılıyorum, bir de müzik.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Müzik zaten başlı başına bir yazı konusu.
Parfüm seçerken doğal olan hangi kokunun sana kendini iyi hissettirdiğine bak bence, çiçek mi, meyve mi gibi, o zaman daha kolay seçiyor insan:)

ezgilimelodi dedi ki...

Kesinlikleeeeeeee:)Hem kitap da parfüm gibi:))
Parfüm de mümkünse ağır kokmasın...Kitapta ağır ilerlemesin:))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Çoık haklısın Ezgi'cim, diyorum ya çok benzerlikleri var ikisinin de:)

Sehrin Dansi dedi ki...

:) ben de dün akşam bu parfüm olayıyla ilgili bişi yazmıştım ne olacak bu halim diye, şimdi sizin postu görünce hıhh al bak herkesin sorunu dedim :)Selamlar,
www.sehrindansi.blogspot.com

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Vallahi Tuğçe'cim hakkikaten ne olacak sonumuz, hemen geliyorum sayfana, yazıyı okumaya :)