24 Kasım 2010 Çarşamba



" Milletleri kurtaranlar yalnız ve ancak öğretmenlerdir.

Öğretmenden eğiticiden yoksun bir millet henüz millet adını almak kaabiliyetini kazanmamıştır.

Ona basit bir kitle denir, millet denemez.

bir kitle millet olabilmek için, mutlaka eğiticilere, öğretmenlere muhtaçtır... "


Bu yaşıma kadar yoluma ışık tutarak hayatımda iz bırakan tüm öğretmenlerim gibi, öğretmenlik yaptığım yıllar içinde bir tek öğrencimin bile hayatında iz bırakabildiysem bundan onur duyarım.


Tüm öğretmenlerimizin öğretmenler günü kutlu olsun.



14 yorum:

Pilli Petro dedi ki...

ben de kutlarım tüm emektar öğretmenleri ve de seni canım :)

Ateş Böceği dedi ki...

Öğretmenler günün kutlu olsunn :)) Canım benim

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Işık gibi bir öğretmen, ışıl ışıl öğrencilerdir.
Ben bu ışık saçan öğretmeni çok seviyorum ve gününü kutluyorum.
Sımsıcacık yürekten sevgilerimle...

Yaşamın kıyısında dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Yaşamın kıyısında dedi ki...

Işık gibi bir öğretmen, ışıl ışıl öğrencilerdir.
Ben bu ışık saçan öğretmeni çok seviyorum ve gününü kutluyorum.
Sımsıcacık yürekten sevgilerimle...

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Işık gibi bir öğretmen, ışıl ışıl öğrencilerdir.
Ben bu ışık saçan öğretmeni çok seviyorum ve gününü kutluyorum.
Sımsıcacık yürekten sevgilerimle...

beenmaya dedi ki...

her şeye rağmen kutlu olsun günün, gününüz, günleriniz...

MAVİANNE dedi ki...

öğretmenler günü kutlu olsun tüm öğretmenlerimizin

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

** PİLLİ PETRO : Canım çok teşekkür ederim:)
** ATEŞ BÖCEĞİ : Sağol canım çok teşekkür ederim.
** YAŞAMIN KIYISINDA : Nur'cum çok teşekkür ederim, çok duygulandırıdınız beni. Sağol canım.
** BEENMAYA : Sağol Maya'cım çok teşekkürler...
** MAVİ ANNE : Sağol Mavi Anne'cim, çok teşekkürler canım...

laleninbahcesi dedi ki...

Çok güzel bir iz bıraktığından eminim Özlemcim... Öğretmenler gününü kutlarım... Sevgimle

Leylak Dalı dedi ki...

Özlemcim,
Öğretmenler günümüzü kutluyor sevgiyle öpüyorum...

ezgilimelodi dedi ki...

Kutlu olsun günümüz:))
Öperim sevgiyleeeee:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

** LALENİN BAHÇESİ : Lale'cim çok teşekkürler canım, sevgiler benden:)
** LEYLAK DALI : Tanıdığım en güzel renkli Leylak'cım çok teşekkür ederim, günümüz kutlu olsun.Ben de öptüm kocaman.
Sevgilerimle...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Ezgi'cim çok teşekkür ederim.
Ben de öpüyorum kocaman:)