22 Kasım 2010 Pazartesi

SEVGİLİ GÖZLÜĞÜM


Hiç aklıma gelmezdi gözlüğümü özleyeceğim, hatta onu bu kadar çok sevdiğimin bile farkında değilmişim.


Meğer sevgili gözlüğüm benim herhangi bir organım gibi ayrılmaz parçam olmuş da haberim yokmuş.


Bayram öncesi oğlumla göz doktoruna gitmiştik.


Muayene sonrası benim miyop ve astiğmat gözlerime bir de yakın gözlük numarası eklendiğini söyledi doktorum.


Yakın gözlüğünü erken takacaksınız demişti

zaten bir kaç yıl önce.


O zaman bu zamanmış, ben de hemen bayrma ertesi gözlükçüme gittim bu gün.


Meğer bu tür gözlükler özel yapıma giriyormuş ve yapımı uzun sürüyormuş.


Ben eski çerçevemden de ayrılmak istemediğim için sevgili gözlükçüm gözlüğüme bir hafta süreyle el koydu.


Ben şimdi, düz yolda yürürken tökezleyen, bırakın kitap okumayı gazete bile okuyamayan, bilgisayarın başında fazla zaman geçiremeyen ama bunun için direnen bir zavallı kadın oldum.


Bu yazıyı bile birkaç kere kontrol ederek yazıyorum.


Ömrüm uzun olursa yaşlılık hallerimi çok merak ediyorum...

Sevgili gözlüğüm seni çok seviyorum, çok özlüyorum...


11 yorum:

melis dedi ki...

evet gözlüğümü çıkarınca bende öle oluorum teyze :D

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Hiç sorma kuzum, hiç sorma
vallahi:((

beenmaya dedi ki...

çok küçükken gözlük takmayı ne çok istediğimi biliyor musun?

MAVİANNE dedi ki...

biran önce gözlüğünü kavuşmanı diliyorum canım :)))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

*** Beenmaya : Yaaa, ben de özenirdim de bu kadar değil galiba:)

*** Mavi Anne : Sağol canım, çok teşekkür ederim:))

zuzuların annesi dedi ki...

İlahi özlem'cim ne de güzel anlatmışsın,alışınca zor tabii,tez vakitte kavuşun inşallah,öptüm seni gözlüksüz:))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Hiç sorma Banu'cum.
Bir de inatla bilgisayar kullanmaya ve okumaya devam ediyorum.
Ben de öptüm seni:)))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Hiç sorma Banu'cum.
Bir de inatla bilgisayar kullanmaya ve okumaya devam ediyorum.
Ben de öptüm seni:)))

Sema Kurt dedi ki...

Bilirim gözlüğün senin için çok değerlidir arkadaşım, çabuk kavuşun birbirinize inşallah:))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Sağol Sema'cım:)

laleninbahcesi dedi ki...

Amanın ben sadece yakın gözlüğü kullanıyorum, uzaklar için doktorum bile maşallah çekti... Ama yakın gözlüğüm iki tane , biri daima çantamda durur...