12 Kasım 2010 Cuma

SONBAHAR ŞIMARIĞI



Mevsim geçişlerinde, özellikle yazdan sonbahara geçerken şımarırım ben.

Hatta özellikle kendimi şımartırım.

Antalya gibi sıcağı saç tiplerinize kadar hissettiğiniz bir şehirde yazın bitmesi, son baharın gelmesi hem iyi gelir hem de insanı kışkırtır da ondan.

Dün kendimle başbaşaydım. Antalya kazan ben kepçe.

Sonbaharın hüznünü içime çeke çeke dolaştım sokaklarda.
Bulutların arasından muzipçe göz kırpan güneşle birbirimize gülümsedik.

Kimseler duymadan, “ Yaz aylarında sana kızsam da sen olmazsan olmuyor bilesin “
Diye fısıldadım kulağına …

Olmazsa olmaz kitapçılarıma gittim.

Yeni kitap almadım çünkü saydım tam 13 tane okumam gereken kitabım var evde.

Hafta sonu oğlumla gideceğimiz sinema organizasyonunu belirledim.

Eve dönerken gün bitmeye yüz tutmuş güneş çoktan gitmişti.

Sarı sonbahar yaprakları ve kendime kaçarak yaptığım sonbahar şımarıklığı birkaç gündür derbeder olan ruhuma iyi gelmişti…

9 yorum:

zuzuların annesi dedi ki...

Hayırlı olsun yeni mekanın Özlem'cim çok güzel olmuş:)
Sonbahar iyi gelmiş sana belli:)
Öptüm canım..

Leylak Dalı dedi ki...

Güle güle yaz canım yeni blogunda, hayırlı olsun, çok hoş olmuş.
Bense sesim falan gitmiş berbat haldeyim. Her bayram hastalanmayı alışkanlık yaptım galiba. en iyisi yatıp kitap okumak galiba. Oğluşu ve seni öpüyorum, sevgiyle...
Not: Bir de şu yorumlarda kelime doğrulamayı kaldırsan:))

Melis dedi ki...

Çok iyi yapmışsın teyzecim:))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Sağol Banu'cum ben de öptüm:))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Çok geçmiş olsun canım, sonbahar böyle işte sağ gösterip sol vuruyor, dikkat et kendine sen de.
Biz de seni öptük oğluşla, kelime doğrulamayı kaldırdım bu arada, sağol:)))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Di mi ama Melom?:))

Aydan Atlayan Kedi dedi ki...

Özlem'ciğim sana bir mim yolladım :)

MAVİANNE dedi ki...

kış geliyor ama biz hala güneşli günler yaşıyoruz
ve bu da herkese iyi geliyor
akşamları ankaranın ayazı olmasa iyi olur gerçi
sana kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Çok teşekkür ederim Mavi Anne'cim.
Sevgiler benden:)