28 Kasım 2010 Pazar

TEMBEL MİMCİ !!




Mim yazılarını seviyorum. Yazma konum azaldığında can simidim oluyorlar benim.

Nedense MİM yazıları ile ilgili bir sorun yaşıyorum, bu tesadüf mü değil mi bilmiyorum.
Ne zaman bir MİM gelse cevaplamaya zamanım olmuyor.
Şu an olduğu gibi.

Aydanatlayan kedi bana geçen günlerin birinde gönderdi az sonra yanıtlayacağım mimi.
Oturup da yazma fırsatım olmadı bir türlü. Şu anda üç işi bir arada yapıyorum; ocakta yemek var, ders notlarım yan masada ve mim yazıyorum.
Pazar günü ütüsünden falan hiç söz etmeyeyim. Yine iki ayağımı bir  papuça sokma günümdeyim:)
Neyse çok uzatmayayım işte mim soruları :

En sevdiğiniz kelime: Bahar

Nefret ettiğiniz kelime: Bilmiyorum veya bakarız !!!

Ne sizi heyecanlandırır: Yeni ve güzel olan her şey

Heyecanınızı ne öldürür: Yapmak istediklerimin engellenmesi veya engelenecek sözler söylenmesi.

En sevdiğiniz ses: Bülbül sesi

Nefret ettiğiniz ses: Her türlü alarm sesi otomobil veya iş yeri fark etmez !!

Hangi mesleği yapmak istemezsiniz: Ağır sanayi işlerini

Hangi doğal yeteneğe sahip olmak isterdiniz: Çok iyi resim yapmak isterdim.

Kendiniz olmasaydınız kim olmak isterdiniz: Kendim olmaktan memnunum:)

Nerede yaşamak isterdiniz: İzmir

En önemli kusurunuz: Sakarlığım

Size en fazla keyif veren kötü huyunuz: Yine sakarlığım

Kahramanınız kim: Dayım

En çok kullandığınız kötü kelime: Başkasına değil kendime kullanırım “ aptal “

Şu anki ruh haliniz: Mutedil dalgalı

Hayat felsefenizi hangi slogan özetler: İyi yaşa ve giderken ardında iz bırak

Mutluluk rüyanız: Sevdiklerimin yanımda olması ve huzur

Sizce mutsuzluğun tanımı: Huzurun olmadığı her an mutsuzluktur.

Nasıl ölmek isterdiniz: Birden bire, hiç sağlık sorunu yaşamadan.

Öldüğün zaman cennete giderseniz Allah’ın size ne söylemesini istersiniz: Sen de geldin sonunda, gel bak beraber bakalım biten hayatına, ne güzel yaşamışsın, ne güzel anılar bırakmışsın ardında.

Bu mim benim sayfamdan çıkıp ; Zuzuların Annesi Banu 'ya ve Çilekli Reçel 'e gitsin:)





8 yorum:

ezgilimelodi dedi ki...

Güzel cevaplar:)
Sakarsın ha:))Ne çok ortak yanımız var:))
Öper ve giderim.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Ohooo hem de sakarın önde gideni.
Dur bak bun bir ara yazayım Ezgi'cim:)
Ben de öptüm ve kaçtım:))

Melis Pamuk dedi ki...

Dayım senin de mi kahramanın teyze?

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Tabii ki hatta senden çok uzun yıllar öncesinden beri benim kahramanımdır şekerim:))

Limonlu Kek dedi ki...

Sevgili Özlem, limonlu keki güzel yapan senin ellerin, afiyet şeker olsun, bu arada güzel dileklerin için çok teşekkür ederim, hep birlikte nice yıllara inşallah, sevgiler...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Sağol canım, çok teşekkür ederim.
Sevgiler benden:)

zuzuların annesi dedi ki...

Özlem'cim aldım mimi en kısa zamanda zevkle cevaplayacağım canım,tşk. ederim:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Rica ederim Banu'cum, bekleyeceğim merakla:)