17 Kasım 2010 Çarşamba

MUTLU PENGUENLER GİBİ


Bu bayram resimdeki penguenler gibi hissediyorum kendimi.

Dingin, hafif, huzurlu.

Yavru penguenimle birlikte lunapark macerası yaptık bu gün.
O kadar çok eğlendi ki ben de onun sayesinde çocuk oldum yeniden.

Bayram zaten onlara geliyor.
Benim mutlu ve hafif hissetme nedenime gelince; bayram olmasına rağmen büyük bir kararlılıkla diyete başladım.
Mevsimlerden Roma Mehtap Hanım'ın şahane diyeti sayesinde huzurluyum gerçekten.
Gerçi listeye adımı yazdırmakta geciktim ama olsun uzaktan takip edeceğim, kararlıyım.
Galiba sadece diyet yaparken değil, her koşulda mutlu olmanın yolu kararlı olmaktan geçiyor. . .

7 yorum:

Melis Pamuk dedi ki...

Hadi hayırlısı teyze anlamıştım ben bu gün zaten Hafize Teyze'nin baklavasını yemedin:))

MAVİANNE dedi ki...

merak ettim bu diyeti
ne harika çocuklarla zaman geçirmek
tekrar çocukluğumuza döndürüyorlar bizi

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Melis : Eveeet şekerim yemedim valla, Hafize Teyze çok ısrar etti biraz da bozuldu ama:)
* * *
Mavi Anne: Çok seçenek var Mavi Anne'cim, bıkmadan uyguluyorsun diyeti bu bana çok cazip geldi.
Birazdan sütümü içeceğim ve bu gün de bitecek.
Çocuklar ayrı bir dünya, sen de bilirsin ya iyi ki varlar onlar hayatımızda:)

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Diyet!!! ne zor be Özlem'cim,
ama gerçekten insanı mutlu hissettiriyor çok iyi bilirim, bilirimde diyeti hiç sevmem, kendimce az ve herşey yeme taraftarıyım, işe yarıyor yaramıyor sanma ama onu da yapabilmekten geçiyor:))
Mim'i geliş gidiş telaş dan anca hazırladım inşallah bu gece yazabilirim.
Mutluluğun daim olsun canım.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Nur'cum bu diyet çok keyifli geldi bana.
Şimdilik hiç tartılmıyorum ama hafifledim sanki.
Zaten 5 kilo kadar fazlam var.
Fazla zayıf olmayı da çok sevmiyorum ben.
Senin dediğin yöntem de kilo korumak için çok işe yarıyor.
Mim için acele etme malım bayramdayız:)
Çok sevgiler benden de sana Nur'cum.

ezgilimelodi dedi ki...

Penguenlere bayılırım ben ama:))
Çok zayıf bir kız olmamakla birlikte,her türlü tatlıyı severek yiyenlerdenim:)Belki züğürt tesellisi olacak ama seviyorum kendimi yaa:))
Bayram ilk gün sıkıcı geçti ama annem geldikten sonra biz bayram ettik:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

İşte önmeli olan bu Ezgi'cim "kendimiz sevmek"
Her şey daha kolaylşaıyor o zaman çünkü.
Anneler her zaman beraberlerinde bayram havası getirirler zaten.
Sevgiyle kal canım.