26 Kasım 2010 Cuma

MASA ÜSTÜ BİLGİSAYARIM DİZ ÜSTÜNE KARŞI



Bir kaç zamandır niyetim vardı. Bilgisayarımı yenilemek istiyordum.

Masa üstü bilgisayarım çok yorulmuştu ve onu emekli etme zamanım gelmişti.

Blog arkadaşlarım bilir, yılda en az bir kez çöken bir masa üstü bilgisayarım var benim.
Böyle olunca, uzuuuun uzun araştırmalarım sonunda bir diz üstü bilgisayar aldım kendime.
( Uzun uzun araştırdım çünkü o kadar çok seçenek var ki, teknoloji konusunda kendimi geri kalmış bile hissettim yani, 2 GB, 3 GB, i500 işlemci falan yahu bunlar ne? )
Neyse diz üstünü aldık sonunda, internet bağlantısını da yaptık ve bilgisayarımı kullanmaya başladım.
İlk gün kullandıktan sonraki şahsi düşüncem şu oldu; Diz üstü bilgisayar kullanmak, Murat 124 marka otomobili kullanmayı bırakıp Mercedes kullanmak gibi bir duyguydu.

Hele oğlum yeni sürüm paintte resim yapmaya bayıldı.

Bir kaç gün sonra içinde bulunduğum diz üstü hallerinden çok memnun olsam da masa üstü bilgisayarımı özlediğimi hissettim ?????!!!!!!

Geçen gün oturdum onun başına, tıkkıdı tıkkıdı yazılaırmdan birini yazdım.
Sonuç mu?
İkisini de seviyorum galiba :))

Evet diz üstü gerçekten son model bir araba gibi ama ben sanırım eskileri de hemen atamıyorum.
Şimdi ikisi yanyana duruyorlar.

Çocukken oyuncaklarımın aralarında konuştuğuna inanırdım ben.
Belki de iki bilgisayar aralarında konuşuyorlardır.
Masa üstüm diz üstüne : - " Bak kardeş bu kadın bilgisayar başından hiç kalkmaz, dikkat et kendini fazla yorma " diyebilir.
Diz Üstü de altta kalır mı hiç?
- " N'apalım abi görevimiz bu bizim, hem ben senden daha gencim. "
diye cevaplayabilir onu.

Masa üstü duruma sinirlenerek ve yaşlandığının yüzüne vurulmasından rahatsız olarak;
- " Hıh şımarık n'olacak, senin yaşın kadar benim hayat tecrübem var !!! " diyebilir kıskançlıkla karışık bir hüzünle.

Neyse onlar böyle atışıp dursunlar benim söylemek istediğim tek bir cümle var :

- YAŞASIN TEKNOLOJİ !!! !!!! -

8 yorum:

Ateş Böceği dedi ki...

Hayatmız teknoloji olduya :(( sevmiyorum işte ben bu durumu ama olsun mecbur ayak uyduruyoruz

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Sorma canım, nasıl yaşadık bunca yıldır bu kadar teknolojiden uzak; cep telefonsuz,bilgisayarsız, internetsiz?
Ben de şaşırıyorum bazen.
Ayak uydurmak kolay oluyor ama.
Tuhaf bir durum aslında:)

Pilli Petro dedi ki...

güle güle kullan canım :)

ezgilimelodi dedi ki...

Güle güle kullan:)))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

** PİLLİ PETRO : Teşekküeler canım:)
** EZGİLİ MELODİ :Teşekürler canım:)

beenmaya dedi ki...

güle güle kullan. ilk göz ağrısı ne de olsa vazgeçmek zordur değil mi :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Valla öyle Beenmaya'cım, yenisine de alıştım ama çok rahat aslında :)

geveze baykuş dedi ki...

güle güle kullan :)