30 Nisan 2012 Pazartesi

NE HALDEYİM ?

ÜZGÜNÜM : Çok üzgünüm hem de. Blog dünyasında yazılarını severek okuduğum, her yazısından kendime pay çıkarttığım can SUFİ artık yok.
Hiç tanımadığım halde bu kadar üzüldüysem, sevenlerine, tanıyanlara sabırlar dilerim. Gittiği yer ışıkla dolsun...
***
YORGUNUM : Ev tadilatı bitmiyormuş anladım. Bir yeri düzeltince başka bir yer bozuluyor. Gerçekten çok yoruldum artık. Tabii ev biraz düzene girdi ama yine de ufak tefek yapılması gerekenler var ...

***
MUTLUYUM : Evet cidden mutluyum. Dün yıllardır görmediğim bir arkadaşımla karşılaştım. Ayak üzeri sohbet ettik. Eski dostlarla karşılaşınca kaldığımız yerden devam etme duygusu var ya müthiş. Birinci mutluluk nedenim bu.
Yeniden gitarımı aldım elime. Unuttuğum şeyler var; olsun  ama çabuk toparlayacakmışım gibi görünüyor. Gitar tek başına beni mutlu eden tek enstruman. Ev halleri rayını oturduktan sonra günümün en az bir saatini gitarımla geçirmeye karar verdim. Bu da ikinci mutluluk nedenim.

Tatil yaklaştı. Bize İstanbul yolu gözüktü. Bu da üçüncü mutluluk nedenim:)

***
OKUYAMIYORUM : Cidden !!! Ben okuyamaz oldum. Evin tadilat durumları bunda çok etkili . Ahmet Ümit'in son romanına başladım, çok da güzel ama okuyamıyorum işte :((
Ama azimliyim kararlıyım.
Habire kitap listeleri yapıyorum. Özellikle dört  kitap var okumak istediğim .
1Q84/ Murakami 'nin son romanı
RÜZGARIN GÖLGESİ ve MELEĞİN OYUNU / yeni tanıştığım bir İspanyol yazar Carlos Ruiz Zafon
ve geçen yazdan beri okuyamadığım ANNA KARENİNA. Her kitap tuğla büyüklüğünde dur bakalım ne olacak?
***
SEVİNİYORUM : Buralarda kış bitti artık. Yeşil ağaçlar, güzel çiçekler arasında geçiyor günler. Baharı ve boğucu olmayan yaz aylarını seviyorum ...

Bu günlerde bu hallerdeyim işte. Üzgün, yorgun, mutlu, sevinçli . Bunlarda olmasa hayatın ne anlamı var ki ?

20 yorum:

Maya dedi ki...

Canım :) Anna Karenina'ya cidden rahat hissettiğin bir zamana bırak, minik bir tavsiye :) Herşey için kolay gelsin :)

annemahsustan dedi ki...

Ev konusunda kolaylıklar dılıyorum, zaman konusunda bol bol genişçene zamanlar diliyorum...

ekrem dedi ki...

öğretmenim nasılsın,paylaşımın güzeldi..vefat eden arkadaşımıza Allah rahmet eylesin:((

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Üzücü haberine ben de çok üzüldüm, nur içinde yatsın...
Anna Karenina sevdiğim bir kitaptır ve filmi de çok güzeldir...
İşlerinde kolaylıklar diliyoorum:)

aysema dedi ki...

Sufi'miz hepimizi çok üzdü, sabır diliyorum...

tutsak dedi ki...

Tontinim (sufi-saja)müziği çok severdi onun içinde gitarını yarım saat fazladan çalarsan mutlu olacaktır

Meyra dedi ki...

kötü haber üzdü!
ev işine gelincede senin yeterli bol bir zamana ihtiyacın var gibi Özlemcim.

Tully dedi ki...

Merhaba hayat izlerim,tadilat güzeldir şimdi yoruluyosundur ama bitince şöyle ayağını uzatıp yanına da kahveni ve kitabını da aldın mı senden keyiflisi olmaz:)

Bu arada bende ödülün var, sayfama balabilirsin:))

Oglak Kizlari dedi ki...

Başın sağolsun.
Hayat.

Bilmediğim kitaplar da var. Deneyeyim.

Ev işi için kolay gelsin.

Eşim beğenmemiş Ahmet Ümit i !!

Anne Çiğdem

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Maya : Ben de öyle yaptım maya'cım şimdi değil ama çok merak ediyorum Anna Karenina'yı.Konu bildik konu ama olsun okumam lazım ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Anne Mahsustan : Sağol canım, bitti çok şükür :)))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Ekrem : Sağol Ekrem.Her ölüm erken ölümdür işte...
Paylaştılarımı beğenmene sevindim ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Baykuş Gözüyle : Natali'cim Tolstoy'u okumak güzel filmini izlemiş ve çok beğenmiştim ....

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Aysema : Çok üzdü hem de. Sabırlar hepimize. Çok zamansız bir gidiş oldu, zamansız vedalar çok üzüyor beni...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Tutsak : Çalmaz mıyım? Yormunu okuduğumdan beri her gece çaldım hem de. Gittiği yer ışıkla dolsun. Çok üzdü beni ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Meyra : Evet Meyra'cım çok üzüldük, aklıma geldikçe halen üzülüyorum. Ev işi bitti nihayet ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Tully: Çok haklısn yeni bitti ev işi, şimdi keyif sürme zamanı. Ödül için hemen sayfandayım. Teşekkür ederim canım ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Oğlak kızları : Oku oku bitmiyor Çiğdem'cim.Ahmet Ümit değişik bir tarz kullanmış. tarihle kurgu pğek fazla içi çie geçmiş gibi. Dur bakalım iyice okuyayım kitabı da sonra ayrıca görüş bildiririm :))

nil dedi ki...

hayat gibiymişsin işte canım, herşeyden biraz ...

tanımadığım bir blog yazarı sufi,ama üzüldüm ben de, her ölüm erken ölüm..

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Haklısn Nil'cim, hayat gibi.
Sevgiyle kal...