25 Nisan 2012 Çarşamba

GÜNLER GEÇERKEN


Bloguma yazı bile yazamaz oldum bu aralar.

Belediye dışarıdan biz içeriden yenilenme çalışmalarına devam ediyoruz.
Evdeki badana boya işleri bitti, şimdi daha zor olan toparlanmak.

Tam bir bahar temizliği oldu evde. Bahar temizliği diyorum ama sokağın tozundan dumanından da gözlerim yanıyor artık.
Ben yoruldum, dışarıda çalışanlar ne durumda bilmiyorum.
***
Ahmet Ümit'in yeni romanına başladım.

Her seferinde romanlarının sonunu beğenmediğim için okumamaya karar versem de elimde değil; yeni bir kitap çıkarttığında mutlaka alıyorum. Sultanı Öldürmek'i başlangıç olarak çok beğendim. İleride ne olur, sonu nasıl biter bilmiyorum, hatta hemen okuyabilir miyim bu evdeki hengamenin içinde onu da bilmiyorum !!!

***
Evdeki bu karmaşada Yeni Türkü'nün yeni şarkıları imdadıma yetişti. Müziksiz olmaz diyorum başka bir şey demiyorum. Bir yandan Leman Sam bir yandan Yeni Türkü şarkılarıyla yükümü hafifletiyorlar sağ olsunlar...

***
Bloguma uğramayalı çok değişiklik olmuş. Kumanda paneli değişmiş. Yenisine bakalım nasıl alışacağız? Ben halimden memnundum, neden müdahale ediyorlar anlamış değilim.

26 yorum:

pınar dedi ki...

kolay gelsin.müzikler ve kitaplar olmadan eksik olurduk.
toparlanınca mis gibi yaşarsınız artık ne güzel:)
sevgiler.

gonca keskin dedi ki...

oh miss olmuştur :) Sultan'ı Öldürmek 'i okuyorum ben de , sonunu merak ediyorum.Yeni Türkü dinlemek her an güzeldir :)sevgiler.

annemahsustan dedi ki...

: ) O fotoğrafı gorunce korktum...

müzikler çok keyifli, postta denk düşmüşüz: )

anne eli gibi dedi ki...

sana kolay gelsin,inşaat işi ve temizlik zordur.
bu kitabı bu aralar her yerde görür oldum,artık alsam mı diyorum ama henüz bitiripte yorumlayan olmadı,kararsızım..

ayak izleri-sevgi dedi ki...

fotoğraf kabus gibi.. allah yardımcın olsun..

MAVİANNE dedi ki...

yeni türkü benim üniversite yıllarımdır
kolay gelsin sana canım

Asuman Yelen dedi ki...

O dağınıklık nasıl toparlanacak ???
Ama eminim herşey bitince şööyle rahatça oturup kitabını eline aldığında yorgunluk filan kalmayacak...
Kolaylıklar diliyorum Özlem' ciğim...

Maya dedi ki...

Bana diyorsun ama sen de kendini merak ettirme canımın içi :) evdeki dağınıklık hallolunca herşeye değecek :) ve yeni türkü, benim de vazgeçilmezim, oof of :)

GÖNÜL dedi ki...

aman aman kolay gelsin tadilat en zor iş ama sonrası ne güzeldir biraz sabır sevgiler

Bugday Tanesi dedi ki...

Offf bu benim meşhur küçük odama benzemiş. Kolay gelsin sana, bir an önce toparlanman dileğiyle.

Oglak Kizlari dedi ki...

Kolay gelsin.
Bu arada kitap okumaya çalışmak büyük iş.

Kitapkurdu anne Çiğdem

Meyra dedi ki...

kolay gelsin Özlemcim zor bu temizlik işleri:(
şu yeni arayüze bende sinir oldum hiç sevmedim, bir ay daha kullanma hakkımız varmış bende o haktan kısada olsa yararlanıyorum.Sanki mecburuz yeniliklere açık olmaya değilmi ama:))

Adsız dedi ki...

Kolay Gelsin..
Kitaba gelince ise, sayfaların nasıl akıp geçtiğini anlamayacaksınız bile.
Bende okuyorum:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Domates Suyu : Kesinlikle ekesik olurum hem de sağol canım ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Gonca Keskin : Kitap çok güzel gonca ama durdum okuyamıyorum. ev tadilatteyken oolmuyor galiba, azimliyim kararlıyım okuyacağım az kaldı işlerin bitmesine :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Anne Mahsustan : Ben de korktum hiç sorma canım . Yeni türkü benim olmazsa olmazımdır ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Anne Eli Gibi : az kaldı bitecek toplanacığın inşallah :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Sevgi : Sağol sevgi'cim o kabusun içindeyim günlerdir ama az kaldı ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Mavi ANNE : Benim de Mavi annem

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Asuman yelen : Bitmiyor ama toplanıyoruz yavaş yavaş Asuman Hanım. Normale dönmeyi çok istiyorum az kaldı, sabır ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Maya: Ben de senin gibiyim Maya'cım dur bakalım az kadlı sanki ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Gönül : Gönül'cüm çok sağol ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

oğlak kızları : okuyamıyorum ki Çiğdem'cim onca iş arasında ...:((

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Meyra: Sağol Meyra'cım az kaldı bitiyor :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Buğday Tanesi: Sağom Buğday'ım ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

İlknur Akpınar : İlknur'cunm işler bitse ben de farkındayım kitap çok güzel, çok sağol :)