4 Nisan 2012 Çarşamba

GÜLE GÜLE BİLGİN KARDEŞ


Seksenli yılların sonu. Yirmili yaşlarımızın başındayız.
Hepimiz öğrenciyiz.
Hayallerimizin, ideallerimizin peşinden koşuyoruz.

Lisede iyi bir halde bıraktığım İngilizcemi daha da ilerletmek için yabancı dil kursuna yazılıyorum. Sınıfta herkes benim gibi öğrenci.

Bilgin de bunlardan biri. Akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesi'nde okuyor, Elazığ'lı, doktor adayı.

Pırıl pırıl bir zeka, dürüst, saygılı, ölçülü bir kişilik kalmış aklımda Bilgin'e dair.

Kursu tamamlıyoruz. Hepimiz farklı yollara çıkıyoruz.

Şimdiki gibi ne sosyal medya var o zamanlar, ne cep telefonu.
Kopuyoruz haliyle.
Aradan yıllar geçiyor.
Dün tesadüfen bir cinayet haberi öğreniyorum.
Elazığ'da Fırat Üniversitesi'nde beş gündür kayıp olan Doçent doktor Bilgin Gürateş'in  cesedinin bulunduğunu söylüyor haber.
Fotoğrafa bakıyorum; hani morgda bir yakınını teşhis eder ya insan, o duyguyu yaşıyorum kısa bir süre.

Bu bizim yıllar önceki doktor adayı arkadaşımız Bilgin !!!
Okul bitmiş, memleketine dönmüş demek. Üniversitede kalmış, doçent olmuş ve vahşi bir biçimde öldürülmüş !!!
Bir insan, her ne yaşamış olursa olsun, bir başkası tarafından öldürülmeyi hak etmez ki. Hem de daha yapacak çok şey varken; sağlığı yerindeyken !!!

Dünden beri çok üzgünüm.

Ailesine, sevdiklerine, yakınlarına ama en çok eğer hayattaysa annesine sabırlar dilerim.
Bir evlat çok zor yetişiyor çünkü !!!

Güle güle Bilgin kardeş .
Yaşarken yaktığın ışık, gittiğin yerde yolunu aydınlatsın.
Mekanın cennet olsun ...

29 yorum:

pınar dedi ki...

Bende biraz önce dinledim bu haberi.
Alacak verecek davası denildi.Şaşıyorum para yüzünden yapılanlara.
Üzüldüm bende .
Mekanı cennet olsun.Geride kalanlara da mevlam sabır versin.

Aydan Atlayan Kedi dedi ki...

Çok çok üzüldüm. Dün haberi görmüş ve uzun uzun fotoğrafına bakmıştım. Birinin ölmesi yeterince acı verici zaten ama öldürülmesi... Korkunç...

annemahsustan dedi ki...

Allah rahmet eylesin, hani derler ya ölümün bile hayırlısı olsun diye...
İnsanların bir hiç yerine öldürülmeleri çok acı.

Pilli Petro dedi ki...

sabah okudum gerçekten acı bir şey allah rahmet eylesin

Ateş Böceği dedi ki...

Allah rahmet eylesin

Asuman Yelen dedi ki...

Haberi ben de gördüm. Nedir biz insanların birbirimizle alıp veremediğimiz. Ne kolay canlara kıyar ve artık bunu kanıksar olduk.Sinirlenen bıçağa tabancaya sarılıyor. İsyan etmemek mümkün değil. Arkadaşın huzurla yatsın Özlem' cim...

MAVİANNE dedi ki...

çok acı ben de haberlerde izledim
yazık bir insanı nasıl öldürürler anlaşılır gibi değil
Allah rahmet eylesin
senin de başın sağolsun canım

lena ile başbaşa... dedi ki...

Bu genç yaşta,bu acıyı yaşayan aileye büyük sabırlar diliyorum,,hiç kolay değil :( başınız sağ olsun..

denizanasi dedi ki...

dün ben de içim yanarak okudum. ama insanın tanıdğı birinin başına boyle bir olayın gelmesi çok daha acı verici olmalı.. başın saolsun:(

laleninbahcesi dedi ki...

Hiç kimse böyle bir ölümü hak etmez.
Çok üzüldüm Özlem. Allah tüm sevenlerine sabır versin.

Adsız dedi ki...

üç kuruş para için antalya mafyasının elazığda bilinen siyasi görüşe sahip çek-senet-arazi mafyasına öldürtüldü bilgin hoca. çok yardımsever bir kişiydi. çaışkan, akıllı ve dürüsttü. Allah rahmet eylesin. bu arada rektör uzun yıllardır prof.'luğunu hakettiği halde vermiyordu. yazık ettiler böyle bir beyne.

~♡ηυяѕαℓкιмι™ dedi ki...

Bu haberi okumuştum dün bir gazete de başınız sağ olsun, rabbim geride kalanlarına sabır ve sağlık versin. Çok üzücü bir olay.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Domates Suyu : Para bu kadar önemli demek insan hayatı da bu kadar ucuz, anlamam mümknü değil ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Aydan Atlayan Kedi : Hem de korkunç ve ürkütücü kedicim, çok yazık oldu Bilgin'e

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Annemahsustan : Kesinlikle ölümün bile hayırlısı gerçekten de ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Pilli Petro : Sağol canım ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Ateş Böceği : Sağol Ateş Böceğim ..

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Asuman Yelen : O zamanlar tanıdığım öğrenci haliyle bile öyle iyi, yardımsever, efendi bir insandı ki çok yazık oldu. İyi niyetinden ölmüştür, uzlaşırım diye düşünmüştür eminim, insan kırmayı sevmezdi çok yazık oldu Asuman Hanım, çok...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Mavi Anne: Sağol Mavi Anne'cim ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Lena ile başbaşa : Annesine özellikle Allah sabır versin, çok kötü bir durum canım, çok sağol...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Denizanası : Sağol Deniz'cim, çok zor Allah ailesine, yakınlarına sabır versin ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Lalenin Bahçesi : Çok kötü bir ölüm şekli ve çok iyi bir insandı. Türkiye önemli bir hekimini de kaybetti aslında, yazık oldu Lale'cim ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Adsız : Rektörün profesör ünvanını vermemesi de ayrı bir haksızlık bence. Bilgin'e yazık oldu, önemli bir doktor arkadaşı kaybettik. Başımız sağolsun ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Nurs : Sağol canım çok teşekkür ederim ...

Meyra dedi ki...

bir cana nasıl kıyılır bir türlü aklım almıyor benim! zaten böyle insanlar zor yetişiyor bir kolay kıyım yapılmıyor mu inanamıyorum!!

Aylin Su Yılmaz dedi ki...

ne guzel ifade etmissiniz. Bilgin benim arkadasimdi, hala inanamiyorum. Yuzu, gonlu guzel arkadasimdi. Hic asik yuzlu gormemistim. Mekani cennet olsun!
www.aylinayazyilmaz.blogspot.com

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Meyra : Meyra'cım ben halen etkisindeyim, çok yazık, çok üzücü, ailesine sonsuz sabırlar dilerim. Hani derler ya iyiler fazla yaşamaz diye doğru galiba, yazık oldu Bilgin'e ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Aylin Su Yılmaz : Aylin'cim, ben o zamanlar o kısacık sürede ve öğrencilik hallerinde hiç bir negatif yönünü görmedim Bilgin'in ve dediğin gibi hep güler yüzlü, iyi niyetli biriydi. Halen etkisindeyim. Ölümü ve özellikle böyle bir ölümü hak etmedi. Ailesine, arkadaşlarına, sana, tüm sevenlerine sonsuz sabırlar dilerim ....

geveze baykuş dedi ki...

allah rahmet eylesin, sevenlerine sabır versin. senin de başın sağolsun özlemcim. liseden sonra bir daha haber alamadığım bir arkadaşımın ölüm haberini gazetede gördüğümde neler hissettiğimi hatırladım bu yazıyı okuyunca. çok üzüldüm. umarım suçlular bulunur ve gerçek anlamda cezalandırılırlar. tekrar başın sağolsun.