6 Nisan 2012 Cuma

BU SABAH


Bu sabah kış aylarının o unutulmaz soğuklarında bedenime kaçan küçük ayının sesi ile uyandım.

- " Heeeey, uyan uyan şimdi veda zamanı " diyordu bana sabahın köründe.


Kızdım uykumu böldüğü için. Fakat kendimi dinç, uykumu almış, dinlenmiş hissediyordum.

Ayıcık konuşmaya devam etti.

- " Kalk hadi sen de, bak hava ısındı, bahar geldi, kış bitti ben bile uykumdan uyandım, seni terk ediyorum!!!

Uyku mahmurluğu içinde içime kaçan küçük ayı ile vedalaştık.
Sakın bir daha gelme dedim ona.
Güldü bana belli olmaz, kışın sende çok rahat ettim yine gelebilirim dedi.
Bedenime giren  ayıyı  uğurladıktan sonra, pencereleri, balkon kapılarını açtım. Ayı haklıydı, bahar gelmişti, mis gibi bir hava vardı dışarıda.
Sonra kendimi vurdum yollara, iyi de geldi hani ...
Bu sabah ben, bedenimden çıkan küçük ayı ile vedalaşırken, bahar coşkusuyla  kucaklaştım.

 Umut doldum, ısındım, baharla mutlu oldum ...

24 yorum:

Asuman Yelen dedi ki...

Ah o küçük ayılar bizim çok sevdiğimiz şipşirin ama bizi aylaklaştırıp işlerimizi aksatan dostlarımız. Onlarla vedalaşmak zor ama onlardan kurtulmak güzel.
Sabah sabah içim açıldı. Bol coşkulu, umutlu, sımsıcak baharlar sarsın yaşamını Özlem' cim...

gonca keskin dedi ki...

ne güzel uyanmışsın , güzel bir sabahtı, bahar geldi umutlandık ;)

Maya dedi ki...

Küçük ayıcıklara veda etme fikri çok hoş doğrusu, gülümsettin beni ve içim açıldı :)

dersaadet dedi ki...

Biri de bendeki 'büyük ayıyı' kovalasa ve neşemi yerine getirse... Ne güzel olurdu ne güzel...

nil dedi ki...

çiçekler çok çok çok güzel, içim açıldı. üstelik cuma :)keyifli bir hafta sonu dilerim canımcım..

Meyra dedi ki...

ohh olsun o ayıcığa artık gitti aramızdan:)) baharın güzelliği bir başka değilmi Özlemcim:)

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Koca kıs geçti burada yağmur bile görmedik diyebilirim, bugün dolu yağdı. Sevgiler...

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Ayı kardeşe güle güle:))Mutluluğun daim olsun.
Sevgiler:)

Oglak Kizlari dedi ki...

Oh ne güzel resimler.
Hayat devam ediyor.

Üzgün anne Çiğdem

çay ve simit dedi ki...

benim ayıcığım yaz kış bende :((

Boncukçu dedi ki...

Uzun ve sert kışın ardından silkinme zamanı, mineler de açmış ne güzel:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Asuman Yelen : Asuman hanım, çok sevinçliyim ayıcık gitti diye. Bahar hiç bitmese ne güzel olurdu ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Gonca Keskin : Ben çok seviyorum baharı, umut doluyoruz gerçekten de :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Maya: Sağol Maya'cım :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Dersaadet : Belki seninki kendiliğinden gider, kovalamaya gerek kalmaz:))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Nil : Senin de yeni haftan güzel geçsin canım :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Meyra: Ben bahar kadınıyım zaten :)) İyi ki geldi bahar Meyra'cım ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

güngör ekinci : Oraların havası daha farklı değil mi? Çok sevgiler Güngör'cüm :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Gönülçelen : Çok teşekkür ederim canım, sen de hep mutlu ol ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Oğlak Kızları : Hayat devam ediyor ve bize de bu devinime uymak düşüyor Çiğdem'cim ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Oğlak Kızları : Hayat devam ediyor ve bize de bu devinime uymak düşüyor Çiğdem'cim ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Çay ve Simit : Hadi elbirliği ile kovalım onu o zaman:))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Boncukçu : Evet kış çok yordu bizi, şimdi baharın keyfini çıkartmak gerek :)

geveze baykuş dedi ki...

fotoğraflara bayıldım, istanbul'a da bahar gelsin artık...