18 Nisan 2012 Çarşamba

MUTFAK MUTLULUKLARIM

Bu gördüğünüz şeker şeyleri mutfağım için yeni aldım.

Beyaz penguen Momo; -oğlumla ona bu adı verdik- penguen olduğuna bakmayın, çok becerikli. Yumurta sarısını akından ayırıyor. Pratik bir şey.

Bir kasenin üzerine Momo'yu oturtup yumurtayı kırıyorsunuz, yumurtanın sarısı Momo'nun kucağında kalıyor; akı çukur kaseye düşüyor.

Çok eğlenceli geldi bize, oğluma kalsa dolaptaki bütün yumurtaların akını sarısından ayıracak :))

***

Bu gördüğünüz Saçaklı; yumurta çırpıcı. Miksere gerek kalmayan basit yumurta çırpma gerektiren durumlarda epey iş görüyor.

Bir de elma dilimleyici var ki onu Antalya'da bulamadım. Elmayı koçanından ayırıp dörde bölüyor. fotoğrafı internetten bulup paylaştım, büyütünce, görüntü biraz bulanık oldu.

Bunlar benim mutfak mutluluklarım.
Benim gibi  zamanının çoğunu mutfakta geçiren birinin de bu kadar mutluluk hakkıdır bence :))

6 yorum:

Bugday Tanesi dedi ki...

Penguen arkadaşı ben de sevdim. Pratik fikirleri her zaman severim :)

Oglak Kizlari dedi ki...

Çok şekerler.
Bizde gerek yok.
Amma gerek olmamasına rağmen Tchibo daki elma soyma aletide çok hoş.

Kolay gele
Ukala anne Çiğdem

MehtapveKitap (Asabi Bakire) dedi ki...

:) Bende geçen hafta mini bir mutfak mutluluğu yaşadım.Kırmızı dudak şeklinde sıvı sabunluk aldım epey tombulca bir dudak.Sıvı bulaşık deterjanı doldurup mutfağa koydum.Gidip gelip görüp seviniyorum:))

Güle güle kullanın:D

denizanasi dedi ki...

mutfak ile hiç aram olmadı, saolsun artık annemim krallığı orası. ama o da senin gibi müthiş böyle rengarenk aletlere bayılıyor, biz de kestane çizeceğinden tut vişne çekirdeği ayıklayıcısına kadar herşey mevcut:)

MAVİANNE dedi ki...

zaten en güzeli küçük şeylerden mutlu olabilmek değil mi zaten
sevgiyle ve güzellikler kal

Adsız dedi ki...

ne zaman alışveriş merkezine gitsem, mutfak reyonuna uğrarım :)
küçük şeylerden mutlu olmayı bilmeli insan..
Sevgiler