9 Nisan 2012 Pazartesi

ÜÇLÜ BAKIM ONARIM ÇALIŞMASI


 Bu aralar üçlü bakım onarım çalışmaları  ile karşı karşıyayız !

Oturduğumuz caddenin görünümünü Antalya Belediyesi beğenmemiş olacak ki - laf aramızda ben de beğenmiyordum -  geçen ay itibarı ile caddeyi düzenleme çalışmalarına başladı.



Biz de evimizin görünümünü beğenmediğimizden evde tadilat ve boya badana işlerine başladık.

Bu arada, rutin sağlık kontrollerim için ve yaza daha fit girmek için kendime bakım onarım çalışmaları yapmaya başladım.

Sonuçlara gelince;
- Caddede tozdan ve köstebek yuvasına dönüşmüş yerler yüzünden yürünmüyor. Gündüzleri yaşanan gürültüyi ise hiç anlatmak istemiyorum.
***
- Evde savaş çıkmış gibi. Her yer her yerde . Evet sonuç güzel olacak ama, nasıl toplanacağız bilemiyorum.

***
- Kendimle ilgili bakım onarım çalışmaları için doktora git gel fasılları devam ediyor, umarım sonuç güzel olacak.

***

-Yaza daha fit girmek  için yeni bir diyete başladım. Bakım onarım çalışmalarımın kendimle ilgili ikinci ayağı da bu.

Yok DUKAN DİYETİ, KARATAY DİYETİ falan değil bu,
 " H.Ş.Y.A.A.Y. " diyeti. Açılımı " Herşeyden ye ama az ye ".
Kendim buldum:)))

 Uyguluyorum iyi de gidiyor. Anladım ki ben diyetisyenlerin verdiği, "sabah bir kibrit kutusu peynir, sınırsız domates, salatalık, 5 tane zeytin gibi "diyetlerde kendimi baskı altında hissediyorum.
Şimdilik H.Ş.Y.A.A.Y. ile iyi geçiniyoruz. Bu arada günde iki litre su ve illa ki yeşil çay vazgeçilmezim.
Bakalım sonuç ne olacak ?

Fotoğrafların konuyla ilgisini sorarsanız eğer; içimdeki ayı gittiğinden beri yerine gelen bahar sevinci sayesinde gözüme takılanlar.
Ilık nisan güneşi, bahar habercisi papatyalar ve mis gibi kokan portakal çiçekleri ...

8 yorum:

Meyra dedi ki...

senin diyetin en doğru diyet Özlemcim!istikrarlı gidersen sonucu istediğin gibi olacak eminim.
Bu aradada şanslısın biliyorsun değilmi? Deniz olan şehirde soluyorsun benim gibi zavallı bir arkadaşında fotoğraflardan yetiniyor:((

Maya dedi ki...

Şu an biraz tantana şamata olsa da yaza misler gibi gireceksiniz desene :)))

MAVİANNE dedi ki...

bayıldım bu fotmüle aynen katılıyorum
süper
ben de öyle yapıyorum 4 dilim tatlı yerine 1 dilim ye değil mi ama
bir de beyinle yemiceksin midenle yiceksin dedi elvan odabaşı
ne kadar doğru
miden tamam dicek gözün doycak
aşırı yememek lazım
kolay gelsin sana
öptümmm

bırtutamkekik dedi ki...

HİÇ BİTMEZ Kİ KAZMA İŞİ BELEDİYENİN.
HER GÜN FARKLI BİR SEBEBLE KAZIRLAR DÖRT BİR YANI..
BAHARLA BERABER YENİLENME FİKRİ ÇOK HOŞ CANIM..:)
KOLAYLIKLAR DİLERİM.
BEN ÇOK KEYİFSİZİM BU GÜN,
ÖZELLİKLE KIZGINLIĞIM ANTALYA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİNE:((
SAYFAMDA YAZDIM,DETAYLI:((
MUTLU HAFTALAR CANIM..
SEVGİLER..

laleninbahcesi dedi ki...

Üsküdar da bakım onarım çalışmalrı içinde ama sanırım bu birakaç yıl sürecek ve bizi deli edecek.

Biz evi toptan değiştirmeye karar verdik bu daha acısız olacak:)

Sanırım yaza blogca fit gireceğiz.

hüznün tadı dedi ki...

Bende o diyeti uyguluyorum ama iki kilo verebildim.İstediğim iki daha verebilmekti. Sorun her yediğimin gözüme az yiyormuşum gibi görünmesi. Güzel tarafı verdiğin kilo kalıcı oluyor. Hiç kasmıyorsun hem de.

Oglak Kizlari dedi ki...

E haydi hayırlısı.
Bana uymaz.
Ucunu kacırıyorum.
Iradesiz anne Çiğdem

Asuman Yelen dedi ki...

Kolay gelsin Özlem' cim. Aksaklıklar için sabır, diyet için gayret diliyorum. Çok haklısın. Belli bir diyet yerine (ki hepsinin olmazsa olmazı) bol su, bol yürüyüş yetiyor kilo vermeye. Bir 5 kilo da benden gitti. Fit olmak bana çok uzak da rahat nefes alabileyim yeter...
Sevgiler...