13 Nisan 2012 Cuma

NE OLURDUM ?


Gerçekten merak ederim; ben ben olmasam ne olmak isterdim diye.
Uzun uzun da düşünmedim aslında, düşünmesi keyifliymiş bunu fark ettim.

Sevgili Eren bu konuyla ilgili mim göndermiş bana. Mimleri cevaplamayı seviyorum.
Özellikle yazmak için konu sıkıntısı çektiğim anlarda yardımcı oluyor mimler bana.
Bu sefer de böyle oldu.
İşte yanıtlar ne olurdum :
1.Yemek olsam ne yemeği olurdum?

Bahar ayındayız ya, enginarı çok severim zeytinyağlı enginar olurdum .

2. Müzik aleti olsam ne olurdum?

Kesinlikle ud olurdum. Bu aralar içimde ud çalma isteği var. Yıllar önce başlayıp bıraktığım için çok pişmanım ama zararın neresinden dönsem kârdır değil mi? Bir yerden devam etmek lazım .

3. Araba olsam hangisi olurdum?


Oğlumun en sevdiği film olan Arabalar 1 ve 2 filmlerinin kahramanı Şimşek Mc Quenn olmak isterdim. Arabalar 1 ve 2’yi oğlum sayesinde 3 – 4 kere izlemiştim de sevmiştim keratayı J

4. Aylardan hangisi olurdum?

Mayıs olurdum. Baharın en güzel ayı mayıs bence. İnsanın yüreğine ılık rüzgarlar, taze çiçek kokuları dolduran bir aydır mayıs bana göre …

5. Ayakkabı olsam hangisi olurdum?

Çok tarzım olmamasına rağmen yüksek topuklu bir ayakkabı olurdum. Nedenini bilmiyorum, görüntüsünden olabilir, topuklu ayakkabıları çok estetik bulurum

6. Kıyafet olsam hangisi olurdum?

Yazlık bir elbise olurdum. Fazla uzun olmayan ama çok da mini olmayan, boyundan bağlı, omuzları açıkta bırakan, rengarenk bir yazlık elbise olurdum.

7. Renk olsam hangisi olurdum?
Yeşil olurdum. En sevdiğim renktir yeşil, giyside de makyajda da, doğanın içinde de yeşile bayılırım.


8. Hayvan olsam hangisi olurdum?

Teredüttsüz kedi olurdum. Ev kedisi olmayı tercih ederim tabii J
9. Şu anda okuduğum kitabın 137. sayfasında ne var?

Buket Uzuner’in son kitabını okuyorum, 137. Sayfada dikkatimi çeken bir yazı yok ne yazık ki ama 136. Sayfanın başında bir baş ucu cümlesi var onu paylaşmak isterim :

"Kişi inciyi denizden çıkarmadıkça o ister inci olsun ister çakıl taşı, fark etmez."

16 yorum:

Asuman Yelen dedi ki...

İlgiç konulu bir mim. Üzerinde ciddi düşünülecek olsa, cevaplarla kişilik analizi yapılabilir. Tabii uzmanlar tarafından.
İçlerinden bir soruyu seçip cevapladım. Hayvanlardan Leylek olmak isterdim. Korkusuzca istediğim her yere hem de dostlarımla ve bozulmayan bir uyumla uçmak isterdim.
Keyifli bir hafta sonu diliyorum Özlem' cim...

laleninbahcesi dedi ki...

ben Eylül olmak isterdim.En sevdiğim aydır. Geri kalanında aynıları olabilir.

sevtap(karabidikim) dedi ki...

Güzel mimmiş,okuması çok keyifliydi.Ben at olmak isterdim herhalde.Çok severim atları. :)

geveze baykuş dedi ki...

su benim de alınacak kitaplar listemde. ama hemen alıp başlasam mı yoksa bekleyip üçlemenin tamamlanmasından sonra mı okusam karar veremedim.
bu arada enginara ben de bayılırım :)

alkım doğan dedi ki...

Hayvan olsam ben de kedi (hatta ev kedisi) olmak isterdim. Tüm gün aylaklıkla geçiyor, onlardaki keyif kimsede yok;)

gonca keskin dedi ki...

cevaplarken de okurken de zevk veren bir mim konusuydu :)mayıs benim de seçimimdi ;)

MAVİANNE dedi ki...

güzel bir mim çok sevdim
topuklu ayakkabı zarif bir seçim :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Asuman Yelen : Leylek ya gerçekten ne kadar özgür hayvanlar onlar. Mimleri bu yüzden seviyorum, yazarken kendini bile keşfedebiliyor insan. Sevgiler Asuman Hanım

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Lalenin Bahçesi: EYlül gerçekten güzel bir ay ama o akdar çok ilkbahar gelsin istedim ki bu kış Lale, mayıs da bu yüzden tercihimdir:))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Sevtap : At gerçekten çok vefalı bir hayvan Sevtap'cım :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Geveze Baykuş SU 'yu çok beğendim, bence hemen alıp oku seri tamamlanmadan okumak bana dah iyi gelmiştir hep, bir sonrakin beklemek, merak etmek :))
Enginar vazgeçilmezimiz bahar aylarında bizim de

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Alkım : Aylaklık konusunu hiç düşünmemiştim çok haklısın Alkım'cım, olardan iyisi yok vallahi :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Alkım : Aylaklık konusunu hiç düşünmemiştim çok haklısın Alkım'cım, olardan iyisi yok vallahi :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Gonca Keskin : sırada bir tane daha var da yazamadım henüz Gonca'cım, mayıs bir de eylül benim sevdiğim aylar fakat bu aralar ille de mayıs:))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Mavi Anne : Yazamadığım bir mim daha var sana da göndereceğim onu Mavi Annem, toğuklu ayakkabı bence de zarif bir seçim her ne kadar o kadar topuklu giyemesem de :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Mavi Anne : Yazamadığım bir mim daha var sana da göndereceğim onu Mavi Annem, toğuklu ayakkabı bence de zarif bir seçim her ne kadar o kadar topuklu giyemesem de :))