4 Mayıs 2012 Cuma

BENİ ANLATIRKEN BULDUM KENDİMİ

Mim  Eren'den . Kendimi anlattığım için sevdim bu  mimi de.
Cavaplarken keyif aldım ve  bu sefer bir kaç arkadaşıma ben de pasladım.

1)      Mesleğin seni mutlu ediyor mu?

Eveeet,  çok seviyorum  hem de, yıllar önce pratikte yaptığım şeyleri öğrencilere teorik olarak anlatmak çok keyifli, bir de öğretme duygusu. İyi ki öğretmen olmuşum …

2)     Dilediğin meslek miydi?
Tabii ki değildi. Hukuk veya edebiyat okumak istiyordum. Her çaresiz Türk Genci gibi ben de bilmediğim bir mesleğin içine daldım. Türkiye’de meslek seçimini görücü usulü evlendirilip kocasını gerdek gecesi gören ve sonradan seven eski zaman kadınlarının durumuna benzetirim çoğu kere …
3 )       Yalnız mı ilişkide yaşamayı mı tercih ediyorsun?
İkisi de dozunda olmalı. Yalnızlığı, kendimle kalmayı da severim ama ara sıra. Sevdiklerim olmadan da yaşayamam mümkün değil .
4) Tatsız durumlardan kaçınmak için yalan söyler misin, dürüst ol?

Beyaz yalanlardan mı  söz ediyoruz?
Ehhh herkes kadar söylemişimdir hayatın bir yerlerinde belki; ama hiç sevmem yalanı, hatta doğrucu davutumdur çoğu kere.
5) Yabancı bir dil konuşuyor musun?
İngilizce ama kendimi kurtaracak kadar, çok mükemmel değil J
 6) Rüyandaki evde oturuyor musun? Taşınmak veye yurt dışına gitmek istiyor musun?
Hayır ne yazık ki .
Şehrin en işlek, en gürültülü caddesinde üstelik karşısında bir de taverna olan bir sokakta oturuyorum. Sessizlik en büyük rüyam ve özlemim. Yurt dışında yaşamayı düşünmedim ama farklı bir şehir olacaksa İstanbul ve İzmir tercihlerimdir.
7) Mobilya değiştirmeyi sever misin?
Bayılırım hatta şu anda bu konuda çalışmalarımız da var, bakalım hayırlısı J
8) Çevreye, hayvan korumaya hiç katkın var mı?
Resmi  olarak yok ama mahalledeki sokak kedilerini besleriz oğlumla. Çöp dönüşümüne de dikkat ediyorum elimden geldiğince.
9) Televizyon ve filmleri sever misin?
Severim ama zaman bulamam …

      10) Bırakmak istemediğin kötü huyların var mı?

       Ben bu soruyu anlamadım, bırakmak istemediğim kötü huylarım ne olabilir ki?
   11) Loto veya benzeri şans oyunu oynar mısın?
    Oynamam pek, şanstan çok emek karşılığı kazanılan para hoşuma gider.
 Doğduğum yıl aileme 600 TL ikramiye çıkmış. O zamandan beri benim de adı şanslıya çıkmış ama amorti bile zor çıkar aldığım biletlere J

Blog Not : İnsan Olmak, Mavi Anne, Lalenin Bahçesi, Leylak Dalı, Alkım, bu mim size gelsin :)

10 yorum:

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

günaydın Özlemcim :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Günaydın Aynur'cum. Günnü güzel geçsin :)

Asuman Yelen dedi ki...

Özlem' cim teşekkür ederim. İlk fırsatta cevaplayacağım soruları.
Sevgiler...

gonca keskin dedi ki...

merhaba bir MİM de benden size, konu kitaplar :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Aynur küçük Hala : Günaydın canım :)))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Asuman Yelen : Merakla bekliyor olacağım Asuman Hanım, sevgiler :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Gonca Keskin : Gonca'cım, çok teşekkürler; bu mimi kitapsesleri.blogspot.com 'da yayınlamak isterim. Sevgiler :)

MAVİANNE dedi ki...

canım arkadaşım ben sayfamda uzun süredir mim yapmıyorum. ama seni mi kıracağım. mimlşeri burada cevapladım.
öptüm seni

1) Mesleğin seni mutlu ediyor mu?

evet.memnunum hayatımdan ama, halkla ilişkiler mezunu olsam şimdi başka yerlerde daha başarılı olacağımı da düşünmüyor değilim :)

2) Dilediğin meslek miydi?
yok. ben mimar olmak istiyordum çevre mühendisi oldum. şimdi de halkla ilişkiler okusaydım ya da radyo tv diye düşünüyorum.

3 ) Yalnız mı ilişkide yaşamayı mı tercih ediyorsun?
24 yaşında evlendiğim için ilişki içinde desem de doğru olur. ama ben çok özgür ruhumdur. evlilik içinde de tek özgür olduğum zamanlarım var çok şükür.

4) Tatsız durumlardan kaçınmak için yalan söyler misin, dürüst ol?
evet ya hiç sevmem ama refleks olarak bişi yumurtluyorum.sonra pişman oluyorum.mesela geçen gün erken çıktım öğle arası patron cepten işle ilgili aradı otobüsteydim ama hemencecik bankadayım deyiverdim :(( sonra pişman oldum utandım tüm otobüse rezil oldum. ne gerek vardı ki yalana !

5) Yabancı bir dil konuşuyor musun?
aslında konuşmasam daha mutlu olurum. kuş dilini akıcı konuşurum.

6) Rüyandaki evde oturuyor musun? Taşınmak veye yurt dışına gitmek istiyor musun?
hayır.daha geniş bir ev istiyorum. gezip gelmek isterim yurtdışına. bu yaştan sonra yaban ellerde yaşayamam
7) Mobilya değiştirmeyi sever misin?
kim sevmez. param olsa senede bir değiştiririm.
8) Çevreye, hayvan korumaya hiç katkın var mı?
Olmamı ? mesleğim bu. çok duyarlıyımdır. evde yıllarca atıklar ayrı toplanır.evde beslemediğimiz hayvan kalmadı sanırım.
9) Televizyon ve filmleri sever misin?
çokkkkkkkkkkk

10) Bırakmak istemediğin kötü huyların var mı?
yok çok şükür. arada biri hakkında konuşursun ya arkadaşınla onu sevmem. yani dedikoduyu.bıraksam terk etsem süper olur. azalttım ama. en azından sessiz kalıyorum biri atıp tuttuğunda.

11) Loto veya benzeri şans oyunu oynar mısın?
oynamam.sadece yılbaşında piyango alırım.

nil dedi ki...

öğretmenlik ne güzel meslektir, yüzlerce çocuğun yaşamına dokunabilmek, bir iz bırakabilmek, tertemiz dimağlarına olumluya doğru geliştirebilmek..

çok şanslısın :)

Eren dedi ki...

Cevaplarını keyifle okudum, çok teşekkür ederim, sevgiler:)