30 Aralık 2011 Cuma

POSTACI KAPIYI KAÇ KERE ÇALAR ?

Sahi postacı kapıyı kaç kere çalar?
Bizim postacı kapımızı hiç çalmıyor. Üstelik gelen zarfları posta kutusunun içine bırakmak da sanırım kendisine zor  geliyor. Apartmanın içinden zarfları toplar olduk artık.

Bence postacı ya  şaşkın, ya da beni kıskanıyor :)
 Herkesin birbirine yeni yıl kartı göndermek yerine mail atmasına alışmış olmalı, yeni yıl kartlarının bana gelmesini hazmedemiyor diye düşünüyorum !!!

Geçen haftadan beri bana gelen kartları hep apartmanın farklı yerlerinde buluyorum çünkü. Postacı amca kartları apartmana rastgele atıp gidiyor ...

Neyse, sıkı takiplerim sonunda zarflarıma, yeni yıl hediyelerime kavuştum.

Blog dostlarım; iyi ki varsınız.
Hayatımı renklendirdiğiniz için çok teşekkür ederim.
Yeni yıl güzelliklerle gelsin hepimizin evine ve o güzellikleri paylaşalım yazılarımızda yine hep birlikte...


24 yorum:

CEPAYNASI dedi ki...

mutlu yıllar:)

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Resim çok soluk çıkmış:(İyi günlerde kullan...Umarım beğenmişsindir.Yeni yılın kutlu olsun.Yeni yıl sana sağlık,mutluluk getirsin.Her şey gönlünce olsun.
Sevgiler:)

Pilli Petro dedi ki...

iyi seneler özlemcim, çok mutlu huzurlu bir yıl olur umarım

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

ailenle ve tüm sevdiklerinle birlikte sağlıkla, mutlulukla, huzurla geçireceğin(iz) güzelliklerle dolu yeni yeni yeni yılların(ız) olsun Özlemcim...

sevgiyle...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

sevdiklerinde güzel olan ne varsa getirecekse,
isterse akşama kadar çalsın :)

mutlu yıllar canım

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Postacılarla uğraşacak, zarf toplayacak kadar bile vaktim olmadığından bu yıl kendikendime "bırak dağınık kalsın" dedim:))

Gönlünce ve en başta sağlık olmak üzere, sevdiklerinle umutlarının gerçekleştiği en güzel günlerle ve mutlulukla geçireceğin bir yıl dilerim.
MUTLU YILLAR

Esin Bozdemir dedi ki...

Bu güzel dileklerinize içtenlikle katılıyorum...Bende size ve sevdiklerinize sağlık, huzur ve barış dolu bir yıl dilerim...

Sevgilerimle...

Ebru dedi ki...

Mutlu yıllar.

MAVİANNE dedi ki...

sağlıklı ve mutlu bir yıl diliyorummm
herşey gönlünce olsun canım
sevgiler

Şehnaz dedi ki...

merhabalar..sunay akının bu kitabı dikkatimi çekmişti..güzelmi merak ettim..referans almak istedim..sevgiler..

banu ( çifte kavrulmuş hayat) dedi ki...

Sağlıklı mutlu yıllar cnm;)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Cep Aynası : Teşekkür ederim, sana da mutlu yıllar :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Gönülçelen : Evet cep telefonundan çektim flşaşlı çekmiyor o da soluk çıktı biraz. Beğenmez olur muyum bayıldım, ellerine emeklerine sağlık canım :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Pilli Petro : Canım güzel dilkelrin hepimizin olsun, mutlu yıllar, sevgiler :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Aynur ( Küçük Hala ) : Aynur'cum, çok teşekkür ederim canım, yeni yıl hepimize güzelliklerle gelsin inşalah :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Bir Dut Masalı : Çok teşekkür ederim, sizin de yeni yılınız kutlu, her şey gönlünüzce olsun, sevgiler :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Yaşamın Kıyısında : Bazen olur öyle, o zaman, gerçekten bırakmak lazım oluruna Nur'um. yeni yıl, güzel dileklerini hepimiz için gerçekleştirsin. Çok güzel geçsin 2012. sevgiler :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Esmir: Ben de çok teşekkür ederim. Mutlu yıllar dilerim, sevgiler benden :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Nehir İda : Çok teşekkür ederim canım, sana da mutlu yıllar ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Mavi Anne : Canım yeni yıl her şeyin en güzelini getirsin sana ve sevdiklerine ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Şehnaz :Şehnaz'cım, çok beğendim kitabı, Sunay Akın okumayı seviyorsan hiç düşünme al bence, pişman olmazsın. Mutlu yıllar, sevgiler :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Banu ( Çifte Kavrulmuş Hayat ): Banu'cum sağol, senin de yeni yılın kutlu, sevdiklerin hep yanında olsun canım :)

zeymurancafe dedi ki...

bız hıc gormeyız postacıyı ama sanırım bızımkı kıskanç değil:)mutlu yıllar dılerım sevgıler..

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Zeymuran : Çok teşekkür ederim canım, senin de yen iyııln kutlu olsun, sevgiler benden de:))