8 Aralık 2011 Perşembe

YENİ YIL KİTAP BİLANÇOSU 1

2011 yılı güzel kitap okuduğum bir yıl oldu.

Bende iz bırakan kitapları ayrıca yazacağım.

Sinek Isırıklarının Müellifi var şu an elimde. Kısacık İstanbul tatilimin sonunda gideceğim gün aldım. Barış Bıçakçı bu kitabı sayesinde yazarım oldu bile.
Kısacık roman içinde öyle güzel cümleler var ki; bir tanesini paylaşayım hemen : Aşk başta anlam olmak üzere pek çok şeyi karşısına alır, huzuru örneğin, kararlılığı ve dengeyi. Kendi kendine sözler verirsin. Boşunadır.

Kitabı bitirdikten sonra sıra blog arkadaşlarımın hediyeleri olan kitaplara gelecek.
Aralık ayı bu kitapları okumakla geçecek, bunları da okudukça paylaşacağım.
Hepsini bir an önce okumak istiyorum.
Okumak ve kitaplar engin bir deniz gibi, en hızlı kulacı da atsan, en hızlı giden gemiye de binsen sonu hiç gelmiyor; öğreneceklerimiz hiç bitmiyor ...

18 yorum:

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

ah Özlemcim...senin tam aksine 2011 yılı kitap okuma anlamında benim için tam bir fiyasko oldu

daha önce de birkaç kez yazılarımda belirtmiştim içimdeki okuma isteği uykuya geçti ve şu aralar halâ uyanası yok

ama biliyorum ben kendimi bir anda hız kazanacağım :))
yani umuyorum :))

sevgiyle...

hayat izlerim dedi ki...

O bazen olur aynur'cum. O zamanlar okumamak daha hayırlı bence. sonra geçer, dediğin gibi hız kazanırsın yeniden. Yeni yıl bol kitaplı ve okuma istekli, mutlu günler getirsin sana :)

pınar dedi ki...

Barış Bıçakçı'nın tarzını beğeniyorum:))

iyi okumalar size..

hayat izlerim dedi ki...

Domates Suyu : Çok beğendim ben de. Bütün kitaplarını okuyacağım tek tek; yeni yılda artık :)

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Nasıl bir tutkudur bu Özlem'cim,
kitabevine girdiğimde bile binlerce kitabı hemencecik okumak istiyorum da sizler gibi hızlıda okuyamadığım halde.Bir kitap elimde iki hafta falan ayalanıyor neyazık ki! hızımı kaybettim ben.
Sonunda sinek ısırıklarını banada okuturacaksınız anlaşıldı hele elimde güzel dostumun armağanı Midak Sokağını bitireyim de:))
Sevgiler canım.

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Okumak bir yolculuk , kitaplarsa bana yolculuğumda yarenlik eden arkadaşlarım...Her zaman paylaş okuduklarını , zevkle takip ediyorum Özlemcim:)

guguk kuşu dedi ki...

bu aralar bu kitabı öyle sık duydum ki, senin seçtiğin cümlede okuma isteğimi daha bir perçinledi ama elimde bitmesi gereken kitaplar var.

GÖNÜL dedi ki...

sevgili özlem kitapları çok seviyorum helede ilk aldığımda o tarif edilemez kokusu harika ama senin kadar düzenli okuyamıyorum ama sayende takip edebiliyoruz teşekkürler sevgiler..

Unknown dedi ki...

ah ben de hızlansam o gemide ne iyi olur seni lale ablayı nurşen ablamı takip etmek mümkün değil asla :)) sevgiler...

hayat izlerim dedi ki...

Yaşamın Kıyısında : Nur'cum; okumak gerçekten tanımlanamaz bir duygu , Midak Sokağı'nı okuyacağım ben de onu okumadım biliyor musun, ama çok güzel olduğundan eminim :)
Sevgiler benden :)

hayat izlerim dedi ki...

Baykuş Gözüyle : Ne güzel anlatmışsın okuma yolculuğunu Natali'cim :)fırat buldukça paylaşıyorum ben de :))

hayat izlerim dedi ki...

Guguk Kuşu : Kitaplığında bulunsaun; mutlaka zamanı geldiğinde okursun, ben tüm kitaplarını okumkaistiyorum Barış Bıçakçı'nın; sevgiler :)

hayat izlerim dedi ki...

Gönül : Gönül'cüm olsun, okuyabildiğin kadar; ben de senin el becerine hayranım bu arada :)

hayat izlerim dedi ki...

Burcu : Çok şekersin Burcu'cum; sen de okuyorsundur mutlaka :)

ihlamurcum dedi ki...

Tebrikler, bende ilk 6 ay çok okudum,sonra iskendere bir takıldım, kitap güzel ama 2 ay ilk defa elimde süründü.Bilmem neden,umarım yeni seneyi verimli geçiririm.
Size iyi okumalar

MAVİANNE dedi ki...

ben de sinek ısırıklarını yeni bitirdim
benim civarımda geçmesi hikayenin çok doğal geldi
beni çekti
eryaman batıkent
hep bildiğim yerler
batıkentte yaşıyorum hatta
metro son durakta indim metroya bindim diyor
her gün gördüğüm binlerce insandan birinin bu kitabı yazmış olması ilginç geldi bana

hayat izlerim dedi ki...

Ankara çok yakın olduğum bir şehir değil; eş durumundan severim Ankara'yı ama:)) Bu yüzden kitabı Ankara açısından değil de; içinde barındırdığı cümleler için değerlendirdim ben de Mavi Anne'cim.
Sevgiler kocaman :))

Oglak Kizlari dedi ki...

Sana katılmamak elde mi.
Hep kulaç atalım.

Kitapkurdu anne Çiğdem