15 Aralık 2011 Perşembe

TATİL GÜNÜMDE ...

Dün tatil günümdü!!!

Kış aylarında, gündüz dersim olmadığında o günü kendime tatil ilan ederim de:)

Bir gün önceden arakadaşımla sözleştik sinemaya gidecektik.

Hava da çok güzeldi, günümün güzel geçmemesi için bir neden yoktu yani.

Saat 09.30'a doğru apartmandan gelen bir gürültü duydum. Öyle böyle değil ama sanki biri balkondan düşmüş gibi !!!

Sonra hiç ses, bağırış çığırış duyulmadı. Çok tadilat yapılan bir apartmanda yaşadığım için yine böyle bir şey sandım.

Sonra dışarı çıkmam gerekti, kapıyı açtım, bizim kapının karşısında bir karaltı gördüm.

Biri yerde yatıyordu !!!
Dikkatli bakınca üstkattaki komşumuz olduğunu fark ettim.
Kadıncağız merdivenlerden düşmüştü, yüzü gözü kan içindeydi, baygındı. Duyduğum gürültünün nedenini öğrenmiştim.

O an yaşadıklarımı hatırlamak istemiyorum.
Hemen ambulans çağırdık, komşumuzun yakınlarına haber verdik; bir de bizim apartman yaşlılar cenneti olduğundan diğer komşu teyzeleri sakinleştirmeye çalıştık.

Sonuçta kadıncağızın kafatasında çatlak varmış, hafif derecede beyin kanamsı geçirmiş.
Yoğun bakımda yatıyormuş.

Bir kere daha anladım ki yaşlılık çok zor. Yaşadığımız her anın değerini bilmeliyiz.

25 yorum:

Bugday Tanesi dedi ki...

İyi ki çıkmışsın karşısına ve hemen ilk yardımı yapmışsın...Yaşlılık zor belki ama böyle zamanlarda yalnız olmak daha da zor bence...

resimli günlük dedi ki...

Off çok fena,görünce nasıl dehşete kapılmışsındır ama.Ya bir de görmeseydin...

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Komşuna çok geçmiş olsun,gerçekten yaşlılık ve yanlızlık zor...
İyi ki ilgilenmişsin umarım düzelir.

parıldayan çiçek dedi ki...

Sizi tebrik ediyorum.İnsanın yakınlarından önce komşuları önemlidir.Hastalıkta özellikle.Ben annemlere Ankara'dan gidesiye kadar komşu ve oradaki kardeşim ilgilenirdi.Özellikle yaşlılıkta .Sevgiyle kalın.Komşunuza acil şifalar.

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

insan her an her türlü şeyle karşılaşabiliyor...bu başkasının başına gelmiş bir durum da olabiliyor, kendimize olabilecek bir durum da...
sağlıklı bir ömür geçirelim inşaAllah...tüm sevdiklerimizle

meyra dedi ki...

yaşlılıktan ziyade yanlızlık daha zor olanı sanki..İyiki görmüşsün canım Allah şifa versin...

beenmaya dedi ki...

sanırım senin yerinde ben olsam direk bayılırdım ://

çok geçmiş olsun. acil şifalar dilerim...

dersaadet dedi ki...

Kötü bir deneyim olmuş gerçekten. geçmiş olsun sana da komşuna da. üzüldüm...

Unknown dedi ki...

ah okuyunca içim gitti çok geçmiş olsun umarım tez zamanda iyileşir kendileri sevgiler canım :)

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Birden çok fena oldum Özlemcim ve o anda seni düşünmek bile istemedim. Yanlızmı yaşıyordu? çok zor gerçekten. İnşallah düzelir.
Şimdi ben merak ederim haber verirsin dimi canım.

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

bir mim dolaşıyor ortalıkta...bloğuma uğrayabilir misin Özlemcim :)

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

:(
çok yazık...
kimse yaşamasın bu üzüntüleri.
yeni hastaneden çıktık, yoğun bakım günleri, nöroloji servisi.. valide sultanım yaşadı 2. kez !!!
biz yine şanslı olan taraftık..
evimizdeyiz stabil hallerde .

dİLERİM kendiside aşar, sağlıklı günlerine döner..

çok sevgiler..,sağlıkla huzurla ..

hayat izlerim dedi ki...

Buğday Tanesi : Çok haklısın yalnızlık daha da zor Buğday'cım ...

hayat izlerim dedi ki...

Resimli Günlük : İnanır mısın kendi soğukanlılığıma hayret ettim ...

hayat izlerim dedi ki...

Baykuş Gözüyle : Natali'cim kırık çıkık yok ama, geçeici olarak hafızasını kaybetti !!!

hayat izlerim dedi ki...

Parıldayan Çiçek : Çok teşekkür ederim, kim olsa benim yaptığımı yapardı, yaşlılık, yalnızlık çok zor gerçekten ...

hayat izlerim dedi ki...

Aynur : sağlık gerçekten çok önemli gitti mi geri gelmiyor Aynur'cum ...

hayat izlerim dedi ki...

Meyra : Meyra sağol hepsi kötü aslında, yalnızlık, yaşlılık hepsi ...

hayat izlerim dedi ki...

Beenmaya : yok bayılmadım çünkü ortalığı bendne başka organize edecekm kimse yoktu, çok üzüldüm ama ...

hayat izlerim dedi ki...

Dersaadet : Sağol canım, çok teşekkür ederim ...

hayat izlerim dedi ki...

Burcu : kırık falan yok o düşmeye de kafasını kötü çarpmış, geçici bellek kaybı var Burcu ...

hayat izlerim dedi ki...

Yaşamın Kıyısında : Yalnız yaşıyor ama yeğenleri falan geldi başına, kıırk çıkık yok ama geçici bellek kaybı var, bakalım ne olacak Nur'cum ?

hayat izlerim dedi ki...

Bir Dut Masalı : Yaşlıların hastalığı çocuklarınki gibi oluyor. Çok zor gerçekten, size de çok geçmiş olsun, sevgiler ...

hayat izlerim dedi ki...

Aynur ( Küçük Hala ) : Mimi yanıtladım aynur'cum, teşekkür ederim düşündüğün için, sevgiler :)

Oglak Kizlari dedi ki...

Geçmiş olsun.
Yalnız yaşlılık en zoru.

Yaşlanan anne Çiğdem