22 Aralık 2011 Perşembe

GÖK KUŞAĞI RENKLERİ GİBİ

Düşünüyorum da, bu bendeki yeni yıl telaşı ve sevinci yaşım kaç olursa olsun hiç bitmeyecek !!!
Günler önceden evin süslenmesi, ufak tefek hediyeler, yeni yıl evde karşılanacaksa herkesi biraraya toplama telaşı, yiyeceklerin hazırlanması bence hayatın renklerinden ...


Yeni yıl telaşımı gök kuşağı renklerine benzetiyorum. Kırmızı, turuncu, sarı, yeşil, mavi, lacivert mor. Ne güzel hepsi bir arada ...

Biz bu yıl ailecek evde yılbaşı çekilişi yaptık.
Fikir oğlumdan çıktı.
Şimdi herkes birbirine hediye alacak.
Kimse kimin çıktığını inatla birbirine söylemiyor.
Fikir sahibi oğlum meraktan çatlıyor :)
Yeni yılı karşılarken hatırlanmak güzel.
Blog arkadaşları arasında da sevgili Zuzu bir çekiliş başlatmış .
Ayrıntılar için Zuzu'nun sayfasına bir tık yeterli.

Sağlığımız yerinde olduktan sonra, yaşlanmakta olduğumuzu bilsek de yeni gelen yılı karşılamak güzel.
Başımızı göğe kaldırdığımızda gök kuşağı görmek gibi ...

22 yorum:

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

böyle pozitif bir yazıyı sabah okumak çok güzel oldu Özlemcim
hani genelde benim de pozitif yanım çoktur da bu da katmerledi inan
gün güzel geçer kesin :))

telaş dedin ya, işte ondan bende de bolca mevcut oluyor bu ailecek yapılan her işte

sen de demişsin ya ne kadar benziyoruz diye
işte buyur bir ortak özellik daha :))

sevgiyle...

meyra dedi ki...

AİLENİZİN BİR ÜYESİ GİBİ VARSAYARAK,BENİDE KÜÇÜK ETKİNLİĞİNİZE ALIRMISINIZ HOCAM;)
NE TATLI BİR AİLESİNİZ YAAA AMA OĞLUŞUNU BÖYLE MERAKLANDIRMA KIYAMAM ONA:)

Nesrin dedi ki...

Bende çok severim yılbaşı hazırlıklarını. Bizde çekiliş yaptık hediyelerde alındı bakalım bana kim alacak merak ile bekliyorum .şimdiden mutlu yıllar :)

Unknown dedi ki...

O kuşların resmi yok mu anasayfadaki, içim eridi ve bakakaldım.. Çok güzeller çooook.

banu ( çifte kavrulmuş hayat) dedi ki...

yeni yada eski,mühüm olan o neşeli ruh haliniz hiç bitmesin;)
Sevgiler efenim;)

Oglak Kizlari dedi ki...

Pozitif anneye selam yola devam.

Bir başka pozitif anne Çiğdem

Hande dedi ki...

Bu sene bende o ruh yok. Okudukça sanki içimde bir kıpırdanma oluyor gibi ama hemen geçiyor :)

beenmaya dedi ki...

sana ve o güzel ailene şimdiden iyi seneler :))

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Ben artık çok sıkıldım yeni yıl davasından. Her yıl beklerim, beklerim gelincede pek bir şey anlamadan bitiverir:))
Ama galiba en güzeli geldiği o tek gece:)) nedense!
sevgiyle güzel dost...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

ya ya... çokk haklısın :=))

yaşla falan ilgisi yok tabii,
içindeki enerji, yaşama bağlılık, ait olma hissi, hepsi bu !
OLMASI GEREKENLER :=))
Ne mutlu, o enerjiniz olduğu gibi banada geçti..
Tıpkı ben sanki ! :=))))

herşey gönlünüzce olsun..
çokk sevgiler.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Aynur (Küçük Hala): Aynur'cum, çok teşekkürler canım :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Meyra : Hadi gel bekliyoruz seni şekercim :))
Başımızın üzerinde yerin var :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Nesrin : Sorma çocuklara geliyor sanki yeni yıl Nesrin'cim :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Nesrin : Sorma çocuklara geliyor sanki yeni yıl Nesrin'cim :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Banu ( Çifte Kavrulmuş Hayat ) : Hiç birimiizn neeşsi bitmesin canım Banu'cum:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Ehlikeyf : Çok şekerler di mi? Ben de bazen sayfamda değişiklik yapayım diyorum, kıyamıyorum onlara :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Ehlikeyf : Çok şekerler di mi? Ben de bazen sayfamda değişiklik yapayım diyorum, kıyamıyorum onlara :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Oğlak Kızları : Benden de selam olsun burçdaşıma :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Hande : Belki sonlara doğru olur Hande'cim, geçen yıl ben de senin gibiydim, yeni yıl güzelliklerle gelsin inşallah :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Beenmaya : Canım çok teşekkür ederim, sana ve ailene de sevgiler, mutlu yıllar şimdiden :)))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Yaşamın Kıyısında : o gece çok güzel zaten, ertesi gün her şey aynı. Can dost Nur'um yeni yılın şimdiden kutlu olsun :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Bir Dut Masalı : Asıl sizin enerjiniz bana geçiyor. İnanılmaz güzellikler üretiyorsunuz.
Sevgiler kaocaman :))