19 Aralık 2011 Pazartesi

YENİ YILI BEKLERKEN

Böyledir insanoğlu, yeni bir şey gördü mü, kullandığı, eskittiği her şeyi bir kenara atar

On iki gün sonra,bir yılı daha eski takvimlerin arasına gönderiyoruz.
Yeni yıl her zaman olduğu gibi yeni umutlar vaad ediyor bize, umut olmazsa yaşanmaz bunu da biliyoruz.

Ben listemi yaptım, umutlarımı, dileklerimi yazdım. 31 aralık gecesi saatler on iki olduğunda, yeni yıla güzel bir hoş geldin partisi yapıp, sonra da bir kenara çekip sıralayacağım dileklerimi.
İlk günden çok bıktırmamak lazım yeni yılı biliyorum;
çok fazla bir şey istemiyorum aslında, her insanın dilekleri gibi benim dileklerim de :

1- Önce sağlık diliyorum yeni yıldan. Sağlık gidince geri gelmesi zor oluyor çünkü,


2- Sağlığın yanında huzur diliyorum. " Evdeki huzur, zenginlik budur " cümlesinin özellikle altını çiziyorum,

3- Biliyorum, sağlık ve huzur elele tutuşunca mutluluk da onları yalnız bırakmayacaktır, mutuluğun hiç gitmemesini diliyorum,

4- Arkadaşlarımdan, dostlarımdan hiç ayrılmamayı diliyorum,


5- Daha çok kitap okumak istiyorum. Şu günlerde elimdeki 2011 yılı kitaplarını yutarak okuyorum, 2012 için yeni listeler yapıyorum.

6- Ülkemde deprem sel gibi felaketlerin olmamasını, ya da en az hasarla atlatılacak alt yapıların oluşmasını diliyorum.

7- Barışın yer yüzündeki en anlamlı ve önemli değer olduğunun, ülkeleri yönetenlerin artık anlamasını diliyorum.

8- Daha çok üretmek, daha çok etrafımdakiler için faydalı olmak istiyorum,


9- Yeni yılda daha çok gezmek istiyorum, hoş ben her yılda gezmeyi isterim, neyse bu yıl daha çok gezeyim istiyorum,

10- İlkokul hayatında geçen yıllara göre kendini aşan oğlumun başarısının devamını diliyorum. - Beni tanıyanlar bilir özellikle 1. sınıf hallerimiz kabus gibiydi !!! -,

11- Mili piyangodan büyük ikramiye bana çıksın istiyorum, şaka tabii çıkmayacağını biliyorum, haa iyi ki geldi aklıma sahi bilet almadım daha :)),


12- Yazın aldığım kiloları aldığım yere iade etmek istiyorum ...

10 yorum:

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

gönderdiğim mimi cevaplamışsın Özlemcim :)
çok teşekkür ediyor, bütün dileklerinin gerçekleşmesini diliyorum

ama milli piyangonun büyük ikramiyesi konusunu ise aramız bozulmasın diye es geçiyorum :)))

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Ne güzel dilekler bunlar...
Hepsi inşallah gerçekleşir ve sen hep mutlu olursun sevdiklerinle birlikte...
Işıl ışıl bir yeni yılın olsun Özlemcim:))

nil dedi ki...

12. dileğine tüm kalbimle katılarak, tüm dileklerin gerçekleşsin diyorum :)

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Zavallı yeni yıl,daha gelmeden istediklerimizden sıkılmasın sakın.
Çok şey istememişsin de, hepimizinki bir araya gelince işi zor be gülüm, eh artık ne yapalım oda onun sorunu.
Her zaman sağlık ve huzur seninle olsun Özlemcim.

Oglak Kizlari dedi ki...

11 numaraya bayıldım ben.

Muzip anne Çiğdem

Hayat İzlerim dedi ki...

Aynur ( Küçük Hala ) : Rica ederim Aynur'cum, Milli Piyangolu madde hayalden öteye geçemedi bu güne kadar; bakalım bu yıl ne olacak, büyük ikramiye baan çıkarsa, seni de unutmam artık :))))

Hayat İzlerim dedi ki...

Baykuş Gözüyle : Hepimiizn yeni yılı ışıl ışıl ve mutlu olsun Natali'cim :))

Hayat İzlerim dedi ki...

Nil : Yaa o zaten en büyük dilek Nil'cim:))

Hayat İzlerim dedi ki...

Yaşamın Kıyısında : Yaa hiç sorma Nur'cum, ne yapsın yeni yıl da? Bu kadar insan bu kadar dilek :))

Hayat İzlerim dedi ki...

Oğlak kızları : Ben de bayıldım hiç sorma Çiğdem :))