29 Aralık 2011 Perşembe

NERİMAN SULTAN


Sen gideli o kadar uzun zaman oldu ki ...

Tam da bu gün 21 yaşımı bitirmeme az zaman kala gitmiştin.

İyi ki ömrünün son üç gününü başabaşa geçirebildik.
Her şeye kıyısından kenarından yetişen ben; senin son üç gününde yanında olabildim iyi ki.

Sana yemeklerini yedirdim, ellerini, ayaklarını ovdum, öptüm kokladım ve sen, ben yanından ayrıldığım günün sabahında gittin.

Sen giderken değişmeye başlayan dünya artık iyice değişti, görsen tanıyamazsın !!!

Duvarlar yıkıldı, rejimler değişti; neyse sen sevmezsin insana zarar veren her şeyi anlatmayayım uzun uzun.

Aralık ayını halen sevmiyorum aslında.
Ara sıra içime yeni yıl coşkusu düşüyor elbet.
Hele evde bir çocuk varsa, o coşkuya kapılmamak mümkün değil sen de bilirsin.

Sahi sen onu da göremedin.
Bana çok benziyor. Seni anlattım ona, seni iyi tanıyor.
Yaz aylarını sizin evde geçirdiğimi, birlikte  aldığımız kitapları anlattım.
Boncuk gözleriyle dinliyor; bazen de şaşırıyor; " Benim anneannemden daha iyi bir anneanne olamaz" diyor, çocuk işte ...

Biliyor musun o da dün gece çok hastalandı, ateşler içinde yandı bu gün doktora gideceğiz.

Neden eski yıl giderken böyle oyun oynuyor ki bana ?


Bu gün evde seni konuşacağız, dualarımız seninle olacak. Bize kazandırdıklarını paylaşacağız her zaman olduğu gibi.
Acaba görür müsün oralardan bizi Neriman Sultan, duyar mısın sesimizi ?

18 yorum:

nil dedi ki...

özlem'ciğim, ben eminim duyduğundan, ve sevgisinin sizi sarıp sarmaladığından ...

çocuklar ateşlenir, sonra iyileşir ve yaramazlıklarına kaldıkları yerden devam ederler, bilirsin ya :) lütfen üzülme ve yeni yıla gülümseyerek gir..

Unknown dedi ki...

Gttikleri yerde bizi bekliyorlardır ,mutlaka.Bazen yanımdan birinin yürüdüğünü düşünürüm.babamın gölgesine benzer hep...
Duyuyorlardır bence de...
Allah sabır versin...

parıldayan çiçek dedi ki...

Gidenler daima bizle;anılarda,yaşanmışlıklarda,aynaya baktığımızda gördüğümüz yüzde,bize öğrettiklerinde .Onun bir parçası sizle yaşıyor.Çocuklar hastalanır.Acil şifalar.İyi yıllar.

Nesrin dedi ki...

:( Duyuyordur seni hep yanındadır.mekanı cennet olsun

Hande dedi ki...

Bence, duyuyorlardır ve geride kalan bu sevgiyi hissederek huzur içindedir.

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Görüyorda duyuyorda Özlemcim.
ben öyle inanmaya alıştım böylesi daha kolay kabulleniliyor.
Allah rahmet etsin,huzurla uyuyordur inşallah.
Geçmiş olsun canım, bu çocuklar hep bunu yaparlar bilirsin, bir-iki sene sonra daha kuvvetli ve daha dayanıklı olacaktır. Kolay değil havada gezen mikroplara alışmak, geçecek annesi bek yarın hiçbirşeyi kalmayacak inşallah.
Çok öperim canım.

bu arada haber verirsen sevinirim.

Oglak Kizlari dedi ki...

Allah rahmet eylesin.
Kayıplar çok kötü, doğumlar güzel.
Hayat.

Ada kızın annesi Çiğdem

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Nil :Nil'cim çok sağol desteğin için. Bu gün biraz daha iyi oğlum da. Okulda salgınmış zaten dün 9 çocuk okula gelmemiş. Söz yeni yıla gülümseyerek gireceğim :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Düşlerimden İnciler : Ben de hissederim bunu inanır mısın? Belki böylece duruyoruz ayakta. Sevgiyle kal ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Parıldayan Çiçek : Evet, anılarda ve bir de genlerimizde yaşıyorlar gerçekten de :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Nesrin : İnşallah Nesrin'cim ...
Sevgiler ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Hande : Hande'cim ben de böyle olmasını diliyorum canım, sevgiler :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Yaşamın Kıyısında : Nur'cum böyle gerçekten tahammül gücü fazla oluyor. Bir de özlem olmasa...
Oğlan bu gün daha iyi ama bize de bulaştırdı kuzum, ev revir gibi şu an ve yarın yeni bir yılı karşılayacağız :((

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Oğlak Kızları : Hayat böyle bir şey işte Çiğdem'cim. Sevgiler ...

nilgün dedi ki...

özlemcim canım kıyamam sana çok dokunaklı bir yazı olmuş anneciğine fatihalar gönderelim haberdar olur muhakkak allah rahmet eylesin

banu ( çifte kavrulmuş hayat) dedi ki...

Benim anneciğiminde adı NERİMAN'dı.
Off Özlemcim offf:((
Cennet olsun mekanları,ağladım.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Nilgün : Nilgün'cüm çok teşekkür ederim canım ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Banu ( Çifte Kavrulmuş Hayat ) : Banu'cum inşallah cennet olsun mekanları. Bir de özlemleri olmasa. Ama ağlama lütfen olur mu?