2 Ağustos 2011 Salı

UYKU KARDEŞİM NEREDESİN?



Uykunun hayatımdaki  hayati önemini oğlum doğduktan sonra daha iyi anladım.

Gece bölünen uykular, emzirme saatleri, daha büyüdüğü zamanlarda hastayken başında sabahlamalar sonunda temel fizyolojik gereksinimlerim içinde benim için uykunun yemek ve su içmekten daha önemli olduğunu fark ettim.

Bu uykusuzluk halleri o kadar devam etti ki yıllar geçtiği, oğlum büyüdüğü halde ben artık eskisi gibi uyuyamaz oldum. Geç yatıp erken kalkmaya alıştım.

Şimdi bu yazıyı neden yazıyorum?

Şehrimizin malum sıcakları başladı.

Gece en düşük sıcaklık 35 derece olunca uyumanın imkanı yok.
Sürekli klima altında da yatılmıyor, pencere, balkon açsan sokağın gürültüsü gecenin bir vakti eve doluyor ve o bir gıdımcık uyku bölünüyor da bölünüyor.

İşte bu yazı uykusuz bir kaç gecenin üst üste gelmesi sonucunda oluştu.

Sonuç olarak; uykularınızın değerini bilin arkadaşlar, çünkü  ne para, ne güzellik ürünleri, ne aşk ne tutku; sağlıklı ve mutlu bir yaşam için en gerekli şey uyku ...

Bence tabii :))

8 yorum:

Parpali dedi ki...

Bu sıcaklar ne çok uykusuz bıraktı bizi. Uyunulduğunda da zaten, hep bir rahatsızlık. Nerdesin ey sonbahar :)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

kesinlikle katılıyorum Özlemcim
sıcaklar başladığından beri sabaha karşı artık sızma noktasında uyuyabiliyorum ben de :)
işe geliş saatlerimi de bu yönde
kendime göre ayarladım :)
ve Parpali'nin de dediği gibi "Nerdesin ey sonbahar" :)

Bugday Tanesi dedi ki...

Bence de bence deeee...
Uyukuma fena düşkünüm onun için sana katılıyorum Özlem :)

Meyra dedi ki...

offf kesinlikle Özlemcim uykumdan hiç feragat edemem bayılırım:)) burada bile nem var uyuyamıyorum seni düşününce bile fenalık bastı bana..biraz sabır az kaldı zaten serin günlere;)

beenmaya dedi ki...

ben de bir tuhaflık var galiba ben de bunca sıcağa rağmen uyanamayanlardanım ://

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Ay fotoğrafa bayıldım. Çok benzerinden yeğeniminde var. Ayrıca çok haklısınız Özlem hanım.
sevgiler.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Parpali : Ben de bu soruyu çok sorar oldum bu aralar neredesin ey son bahar ?:))

Aynur Küçük Hala : Aynur'cum sıcaklar en çok uykumu çaldı benden ...

Buğday tanesi : Haklıyım di mi ama Buğday'cım?

Meyra : Sabır sabır sabır Meyra'cım sabır taşı olup çıktım:))

Beenmaya : İşin ve istanbul seni çok yoruyor olmasın Maya'cım?

Güngör Ekinci: Yaa ben d eçok sevdim fotoğrafı Güngör Hanım, çok şeker gerçekten:)

Anindayorum.com (Abraham) dedi ki...

uyku kadar güzel tatlı sey varmı acaba...