22 Ağustos 2011 Pazartesi

EN GÜZEL HEDİYE

Kendimi bildim bileli kitap hediye etmeyi ve kitap hediye almayı  sevmişimdir.

Her iki durum da heyecan verir bana.

Hediye edilmiş kitabı hediye paketinden açmak, ne olduğuna bakmak; eğer okumayı istediğim bir kitapsa sevinmek çok sevinmek; kitap hediye ettiklerimin de benzer duygular yaşaması çocukluğumdan beri vazgeçilmezim olmuştur.

Sevgili Blog arkadaşım Buğday Tanesi blog ortamında  hoş bir etkinlik başlattı geçenlerde, yapılan çekiliş sonucunda herkes birbirine kitap hediye etti. Buğday Tanesi bana ben de Leylak Dalı'na.

İtiraf etmem gerekirse sevgili Leylak Dalı'na kitap seçerken zorlandım.
Okuduğu kitapları kendime referans aldığım birine kitap seçmek zorladı beni.
Bir de kitabı kargoya vermek için gittiğimde görevli kız alıcının adını sorduğunda kendimden çok emin "Leylak Dalı" dedim; kızın " Nasıl yani ?" sorusuyla kendime geldim :))

Cumartesi günü kurye kapıya gelince sevinçten havalara uçtum tabii, gelen kitap okumayı planladığım ama hep ertelediğim Özgürlüğe Kurşun'du.
Daha da güzeli, kitabın yanında üzerinde HAYAT İZLERİM yazan zarif bir çerçeve göndermişti Buğday Tanesi.

Böyle hatırlanmak bana kendimi hem özel hem de iyi hissettirdi.

Ne güzel;  blog arkadaşlarımı sanki kırk yıldır tanıyormuşum gibi hissediyorum kendimi. Bu duygudur  aslında bana kendimi özel hissettiren...

10 yorum:

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Komşuluğun ve hatta akrabalığın bittiği zamanda bu dostluk gerçekten çok güzel Özlem'cim.
Hepimizin içinde dostluk ateşi varmışta çaresizlikten üstünü örtmeye çalışıyormuşuz meğer.
Güzel bir hafta dilerim.Kocaman sevgilerle...

Bugday Tanesi dedi ki...

Özlem'cim kargonun sana sağlam bir şekilde ulaşmasına çok sevindim :)
Ve okumadığın bir kitabı yakalamış olmak da ayrı bir güzel. Evet burda yakalanan dostluklar çok farklı ve dediğin gibi uzun seneler tanışıyormuş gibiyiz.
Keyifli okumalar dilerim, sevgiler...

Meyra dedi ki...

ama ben çok kıskandım ne olacak şimdi Özlemcim:(( kaçırdığım bir etkinlik olmuş,çokta güzel olmuş bu paylaşım..kattığı enerjiyle şimdi kitabını nasıl güzel okursun sen;)

Unknown dedi ki...

Çok anlamlı bir etkinlik yapmışsınız...
Leylak Dalı isimli kargoya çok güldüm , kargo çalışanının yüzündeki anlamsız bakışı tahmin etmeye çalıştıkça gülme geldi bana :)))
Leylak Dalı'na kitap seçiyor olsaydım bende inanılmaz zorlanırdım , kitap okumayı dünyalar kadar seven donanımlı bir öğretmene kitap seçmek gerçekten de zordur...
Kitabını keyifle okursun umarım , güzel bir hafta seninle olsun :))))

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

gerçekten çok güzel bir etkinlik olmuş Özlemcim

kitap zaten özel ve güzel bir hediye
ama isminin yazılı olduğu çerçeve de çok ince düşünülmüş şık bir hediye olmuş

sevgiyle...

two of us dedi ki...

ey blogger sen nelere kadirmişsin. demek bunlar da olabiliyor. dostlar ediniliyor, etkinlikler, armağanlar.

insanların içinde bulunduğu ortama anlam katması ne hoş.
:)

MAVİANNE dedi ki...

hediye güzel olmaz mı?
hem de kitap olunca bu
keyifli okumalar diliyorum

nil dedi ki...

ne hoş bir etkinlik olmuş gerçekten, blog dünyası adına çok sevindim :)

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Keyifli okumalar, sevgiler.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Yaşamın Kıyısında : Gerçekten öyle Nur'cumi iyi ki varsınız, sevgiler benden, senin de haftan güzel geçsin:)
***
Buğday Tanesi : dilek'cim cumartesi geldi ve çok keyifle okuyorum canım, tekrar teşekkürler.
Zarif çerçeven salonumu süslüyor :)
***
Meyra : Meyra'cım sanırım senin tatilde oldğun döneme denk geldi, sağol sanım:)
***
İçimizdeki Karnaval : Sorma canım ben de çok güldüm halime, çok teşekkürler...
***
Aynur ( Küçük Hala ) :İkisi de çok özel benim iiçin Aynur'cum, sevgiler benden:)
***
TWO :" insanların içinde bulunduğu ortama anlam katması ne hoş." Bu cümle çok güzel, teşekkürler:)
***
Mavi Anne : Teşekkür ederim Mavi Anne'cim :)
***
Nil : güzel bir etkinlikti Nil'cim, sağol :)
***
Güngör Ekinci : Teşekkür ederim Güngör Hanım, sevgiler benden:)