28 Temmuz 2011 Perşembe

GÜVERCİN UÇUVERDİ


Epeydir yazmak istiyorum fırsat bulamamıştım, penceremizin pervazında başlayan Kararsız güvercin maceramız hüsranla sonuçlandı !!!
Zaten ben bu yaşıma kadar temmuz ayında anne olan güvercin ya da kumru falan görmediğimden çok da umudum yoktu.


Zavallı güvercin de yumurtaların üzerine oturdu oturdu ve sonunda acı gerçeği anladı, anne olamayacaktı !!!

Bir sabah uyandığımızda oğlumla pencere pervazında fotoğrafta gördüğünüz boş yumurtaları bulduk.

Oysa yavruları çok merak ediyorduk, hevesimiz kursağımızda kaldı :(

Neyse gelecek bahara saklayalım hevesimizi bu mevsim de böyle geçti, bizim kararsız güvercin, sessiz sedasız ardında bıraktığı yumurtalarıyla uçuverdi !!!

10 yorum:

MAVİANNE dedi ki...

geçen yaz kayınvalidemin balkonunda yumurtadan çıktı yavru güvercinler...
nesıl minik çaresizlerdi görmeliydin
gerçi acaip kirletip gitttiler sonunda

Bugday Tanesi dedi ki...

Ben de güvercin uçuverdi derken şarkıyı söylemeye başlamıştım ki hüzünlü bir şey yazmışsın :( Dediğin gibi belki gelecek seneye sana bir süpriz yaparlar...

beenmaya dedi ki...

biz bile heveslenmiştik buralardan ://

sufi dedi ki...

Belki yine döner gelirler kim bilir?

laleninbahcesi dedi ki...

canım ya, emekleri boşa gitti demek...Seneye inşalah Özlemcim.

MAVİANNE dedi ki...

hayırlı ramazanlar diliyorum

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Mavi Anne'cim çok kirletiyorlar haklısn ama o yavruların dünyaya gelişi de harika.
Sana da hayırlı ramazanlar dilerim, sevigler :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Buğday'cım seneye kaldı yavru güvercin beklentimiz gerçekten de, sevgiler :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Sorma Maya'cım çok heveslenmiştik biz de ana oğul:((

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Sufi'cim aslında bir kaç kere geldi; hani hamileyken yavrusunu kaybeden anneler vardır ya inan o havadaydı, sonra umudunu kesti ve gelmedi bir daha ...