28 Ağustos 2011 Pazar

KENDİMLE KONUŞMALAR ...


- Ne tuhaf on günlük tatile girdik ama ben tatil ve bayram  havasına giremedim henüz.
Bu kadar uzun tatili sevemedim sebebi belki budur.
***
- Yazmaktan çok okumak istiyorum bu aralar. Bir de tembellik yapmak, uzun uzun uyumak, sabah keyifleri;   hafta sonu ile birlikte yıl içindeki son boş dönemime girdim ve bu dönem sadece üç hafta sürecek.
***
- " Yaz bitiyor di mi anne ? " demese oğlum, ağustosun sonuna gelmişiz farkında değilim.
Gerçekten yaz bitiyor, eylül geliyor. Eylülün başlangıç ayı olduğunu düşünürüm hep.
Okullar açılır, üniversitelere kayıtlar başlar, yıllık izinler biter herkes eylül ayı itibarıyla işinin başındadır artık.
***
- Eskiden 31 Ağustos gecesi parti yapardık arkadaşlarla, ağustosu yolcu eder; eylülü karşılardık. Gitar çalar şarkılar söylerdik, bir keresinde feci bir yağmura yakalanmıştık nereden geldiyse şimdi aklıma ?
***
- Tiyatroyu özledim, sezon açılsa da bir kaç güzel oyun izlesem.
***
- Pencere pervazına yeni bir güvercin çifti geldi, iki tane yumurta bıraktılar yine, bakalım bunların sonucu ne olacak? Yahu bu kuş cinsi yaz ortasında yumurtlar mı? Ayın 15'inden beri kuluçkada yavrucak. Çok da azimli. Arada sırada eşi beyefendi geliyor ziyarete, ağzında çalı çırpı falan. Hani gurbette çalışan, eşini ara sıra gören adamlar var ya bu da öyle. Ohh sen gez dolaş, kadın yumurtanın üzerinde beklesin, nedir doğanın kadın cinsine bu zulmü acaba?
Bu arada,  aylardır pencerenin bu bölümüne dokunamıyoruz, hanım efendiler ve ara sıra gelen muhterem eşleri rahat etsinler diye...
***
- Saat 23:00 olmasına rağmen cadde ne  kadar da sessiz, galiba kimse tatil ve bayram havasında değil henüz.
***
- Hadi bakalım, bu kadar gevezelik yeter, şimdi geceye karışma zamanı ...

14 yorum:

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Ne güzel anlatmışsınız duygularınızı:)
Madem tembellik geliyor içinizden ,yapın o zaman...tadını çıkarın bu tatilin,gelen Sonbahar'a hazırlık yapın sevinçle...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Teşekkür ederim .
Valla yapacağım temellik sanırım en çok buna ihtiyacım var:))
Sevgiler...

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Eylül gelsin Özlem'cim, bende balığı özledim. Hem sonbaharıda çok severim.
Tatili tadını çıkar yoğun bir kış sezonu var önünde.
Güzel bir tatil ve iyi bir bayram dilerim canım...

two of us dedi ki...

ben de bayram havasına girdim ha gireceğim derken tatil bitecek.

eylül gözümde büyüyor şimdiden nedense.

Unknown dedi ki...

ağustos çok yavaş geçti yaaa artık eylül gelsin biran önce diye dua edenlerdenim..
bayramı da atlatalım ve dediğin gibi eylül ile yeni bi başlangıç yapalım ve hayatımız bi düzene girsin artık... ;)
iyi bayramlar..

sevgiler...

Nazpek dedi ki...

ben seviyorum eylülü yeni başlangıçlar zamanıdır.

Bugday Tanesi dedi ki...

Yumurtalardan iyi haber bekliyorum bu defa.Bu arada bu son tembellikleri iyi değerlendir derim ben, koşturmaca başlayacak yakında :)

pınar dedi ki...

Eylül'de gel..ne güzel şarkıdır..

İyi bayramlar diliyorum Özlem.
Sevgiyle..

geveze baykuş dedi ki...

bizim okulun giriş kapısının pervaz üstüne 2 kumru yuva yapmıştı, hevesle bekledim ama çocukların bütün gün süren koşuşturmasıydı gürültüydü derken huzursuz oldular, yuvayı bırakıp gittiler. bahara artık...

Kontrast dedi ki...

Doyamadım gitti şu tatile, daha da uzasın lütfen. Gene başlayacak hızlı tempo, yorgunluk katmerlenecek....

Her yeni gelen güne umutla başlayalım yine de.

Sevgiler Özlem :)

Unknown dedi ki...

Bu yıl kışın gelmeyeceği konuşuluyor , eskiden yaz ayını ağustosta uğurlarken şimdi Ekim gibi uğurlayacağız...geç gelen yaz geç gidecek...Sevindirici bence :))

Unknown dedi ki...

Dileklerini gerçekleştirebildiğin bir bayram tatili yaşarsın umarım..
iyi bayramlar

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Baykuş Gözüyle : Valla beş gün bir tembellik yaptım ki anlatamam sana Natali'cim, bir de hafta sonuna doğru tekrarlamayı düşünüyorum bu tembelliği sonra zaten, iş güç, oğlanının okulu falan; sen anlarsın beni di mi?:))
***
Yşamın Kıyısında : Çıkardım zaten Nur'cum tatil keyfini ama bitmedi daha:)
***
TWO : Sorma eylül benim de gözümde büyüyor neden acaba?
***
Yaşam Pınarım : Çok teşekkür ederim, umarım güzel bir bayram olmuştur senin için de:)
***
Nazpek : Ben de çok severim eylül ayını, hele yirmisinden sonra çok koşturacağım sanırım:)
***
Buğday Tanesi : Dilek'cim bunda da bir icraat yok galiba, oğlumla umutlanıyoruz ama boş galiba:((
***
Geveze Baykuş : Yaa sorma onlar çok seçici oluyorlar, her yeri beğenmiyorlar ...
***
İçimizdeki Karnaval : Valla geç gelsin kış bunaltıcı sıcak olmadıktan sonra limonata kıvamında geçsin bence son bahar :))
Bu arada senin de bayramını kutlarım, çok teşekkürler, sevgiler :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Kontrast : Tatil kadar güzel şey var mı bu dünyada? Sessiz ve durgun başlayan bayram tatilim keyifle geçti ve bitti, kendimi yenilenmiş hissediyorum.
Umudumuz hiç bitmesin Kubilay'cım:)