28 Nisan 2011 Perşembe

EVDE KÜÇÜK MUTLULUKLAR


Bu gün yine bu ıslak nisan gününde; havanın kasvetli ve sulu duruşuna inat gülümsedim ben !

Evimizin karşısındaki manavdan aldığım çilekleri çikolata sosuna batırıp yedim ve pişman olmadım !!!!!

Aynanın karşısına geçip, özene bezene makyaj yaptım; sonuç pek iyi oldu: :))

Önümüzdeki hafta içinde bahar temizliği yapmaya karar verdim ; hem evime hem ruhuma :)

Oğluma browni yaptım; ( bu aralar browniye dadandık ailecek;  fotoğrafı yükler yüklemez  tarifini vereceğim)

Semiz otlu bulgur pilavı pişirdim şahane oldu .

Sonra yormamak için kendimi küçük bir mola verdim; bu kış benim için yağmurlu günlerin vazgeçilmezi haline gelen battaniye altına girip kitabımı okudum.

Hafta içinde evde olduğum günleri seviyorum; hatta bu aralar haftada bir iki gün özellikle evde olmaya özen gösteriyorum;
deliler gibi çalıştığım günlere inat öyle iyi geliyor ki...

Ve bu yazıyı çok sevdiğim bir cümleyle bitiriyorum " EVDEKİ HUZUR, ZENGİNLİK BUDUR "

30 yorum:

KELEBEK dedi ki...

ruhu güzel insanın kendini güzelleştirme operasyonu :) iyi keyifler dilerim bende :)

www.macerakitabim.com dedi ki...

Ben de bu dediklerinden istiyorum:)))))
Sevgiler

Meyra dedi ki...

evde olmak enfes birşeyy tadından yenmez benim içinde:) ruh ve beden dinlencesi çok haklısın özlemcim...

Bugday Tanesi dedi ki...

Ayyy çilek kısmında bittim ben :)Ama evdeki huzur her şeyden önemli buNA katılıyorum.

Yaşamın kıyısında dedi ki...

O küçük dünyayı bende ne kadar çok seviyorum Özlem'cim.
Keşke küçük dünyamızdan hiç çıkmasak dediğim zamanlar çok arttı artık.
Bu ıslak ve karanlık nisan beni bunalttı, hiç bir şeye ne istek duyuyorum ne de bir şeyden zevk alıyorum.
Sevgiler canım...

Leylak Dalı dedi ki...

Mımmm canım çikolatalı çilek çekti ama yassah:(( Hatta bu aralar sadesini de yiyemiyorum alerji yapıyor:(((
Evdeki huzur heeeeeep varolsun, sevgiler...

beenmaya dedi ki...

güzelmiş valla çok canım çekti :))

nilgün dedi ki...

özlem merhaba ne güzel anlatmışsın evdeki huzur mutluluk budur bazıları sıkılırya evde kalmaktan anlayamıyorum onları evde kalmak dendinle başbaşa kalmak istediğin şeyleri özgürce yapabilmek muhteşem insanın kendine vakit ayırması demek evde kalmak keyfini çıkarabilmek yaşamanın sevgiler

Parpali dedi ki...

Immm browni :) ne güzel olurdu şimdi.

banu(çifte kavrulmuş hayat) dedi ki...

çikolatalı çilek! nasıl da severim:))huzurun hiç bitmesin özlemcim:)

oyumben dedi ki...

Huzur yaşamın hammaddesidir...

ezgilimelodi dedi ki...

Kendini mutlu etmen harika!
Bak bize de bulaştı:)
Ben de mutlu bir pazar diliyorum senin için...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

İlke'cim teşekkür ederim güzel sözlerin için canım:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Özlem'cim dene mutlaka şahane oluyor :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Buğday'cım evde huzur çok önemli çikolata soslu çilek kadar keyif veriyor:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Nur'cum ben de çok bunaldım bu gün bile ağlıyor nisan en son gününde, mayıs güzel geçecek diye umut ediyorum ben de:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Leylak'cım arada kaçamak çok keyifli oluyor ama:))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Bence de güzeldi Maya'cım:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Nilgün'cüm evde kalmak çok güzel bir duygu ben özellikle bazı günler hiç çıkmıyorum evden:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Browni bitirdi dün benim kuzu:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Sağol Banu'cumm, senin de huzurun hiç bitmesin:))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Sağol Banu'cumm, senin de huzurun hiç bitmesin:))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Oyumben; bayıldım bu cümleye mükemmel :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Ezgi'cim huzur hiç çıkmasın üzerinden canım:)

KELEBEK dedi ki...

http://ilke-happyworld.blogspot.com/2011/04/yesilcam-cocugu.html :) hocam size bir mim pasladım kabul ederseniz sevinirim :)

Esin Bozdemir dedi ki...

İnsan, hayatının belli dönemecine geldiğinde artık durup dinlemesi ve kendisine daha fazla zaman ayırması, değer vermesi gerektiğine inanıyor!..kendini huzurlu kılacak o küçük şeyleri! ve gülümsetecek mutlulukların neler olduğunu öğreniyor:)küçük ama kocaman dünyanızdaki mutluluklarınız hep daim olsun...

Güzel bir hafta dilerim...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Kelebek : Tabii ki İlke'cim hemen geliyorum sayfana:)
Esmir : Güzel dilekleriniz hepimizin olsun, sizin de haftanız güzel geçsin.
Sevgiyle kalın:)

MAVİANNE dedi ki...

çilek ve çikolata sosu enfesssss

iyi haftalar diliyorum :)

Müge dedi ki...

Özlemcim huzurun bana da yansıdı. Ne güzel yazmışsın. Huzurun hiç gitmesin inşallah! Öperim çok.. :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Müge'cim çok sağol.
hiç birimizden gitmesin huzur.
Ben de çok öpüyorum.
Sevgiler :))