8 Nisan 2011 Cuma

NİSAN'A MEKTUP

Günün birinde sana bir mektup yazacağım hiç aklıma gelmezdi Sevgili Nisan.

Sen gelişinle hayatımdaki pek çok taşı yerinden oynattın farkında mısın?

Hayatın kısalığı mesela; her şeyin pekâlâ bir anda bitebileceğini somut bir şekilde bu yılki gelişinle senden öğrendim.

Yok hakkını da vermem lazım; o kadar kendimle savaştıktan sonra aslında bize verilen hayatın en özel hediye olduğunu da sen bir kez daha anlattın bana.

İlk geldiğin günlerde sıkıntılarıma eşlik eder gibiydin. Tıpkı benim gibi bir esiyor, bir yağıyor, bir duruyordun.

Şimdi çiçeklerinle, rengarenk ağaçlarınla, ılık rüzgarınla içime huzur katarak geçip gidiyorsun.

Bakalım senden sonra gelecek  kardeşin Mayıs neler getirecek hayatıma?

Sevgili Nisan, acısıyla tatlısıyla, hüznüyle, huzuruyla seni yaşamak güzel...

Yüreğimi besleyip, büyüttüğün için, hayatıma değer kattığın için, benim her şeyden önemli olduğumu bir kere daha anlamamı sağladığın için sonsuz teşekkürler ...

3 yorum:

Aydan Atlayan Kedi dedi ki...

Dileyelim Mayıs güzel günlerle gelsin...

Yaşamın kıyısında dedi ki...

En güzel aylardır nisan-mayıs, eylül-ekim
Ben dör ayıda çok severim nisan ayını biraz olsun ayırırım ama bu nisan bana 1 nisan şakası yaptı, sanırım bitene kadar da aramız hiç iyi olmayacak:)
Mayıs hepimize güzel günlerle gelir inşallah.

Meyra dedi ki...

mayıs sana hiç gelmediği kadar iyi gelsin..Güzel olan ne varsa getirsin..Unutmaki nefes alabiliyorsan çok şanslısın canım..