27 Nisan 2011 Çarşamba

AĞIR ÇEKİM GEYİK MUHABETLERİ


Bir gününüzü ağır çekim film gibi yaşadığınız oldu mu hiç?

Üstelik aceleniz varken !!

Bindiğiniz dolmuşun mümkün olduğunca yavaş gitmesi, insanların dolmuşa binerken ya da inerken tatildeymiş de gezintiye çıkmış gibi hareket etmeleri.

Gittiğiniz binada beklediğiniz asansörün bir türlü gelmemesi, insanların asansöre birbirinin üzerinden inmeye ve ya binmeye çalıştıklarını görüp sinir oldunuz mu?

Bu gün sabahtan beri böyle bir gün yaşıyorum.

Ağır çekim ilerliyor her şey, bir de hava kapalı, puslu; nisan gene ağlamaklı .

Gereksiz ve bir daha karşılaşmayacağım insanlarla şöyle diyaloglar yaşadım sabah sabah :

- " Şoför bey neden yavaş gidiyorsunuz?"
- "  Yolcu yok ki abla !!!"
- !!!!!!!

* * * * *
- " Asansör bozuk olabilir mi acaba?"
- " Yok abla çok kalabalık da ondan bekle gelir birazdan"
- " İyi de on dakka oldu kardeşim yani 5. kat olmasa yayan çıkayım. "

Geri kalanlarını yazmıyorum, hayat ağır çekim gitse de az sonra derse yetişmem lazım, kaçıyorum.


Not : Yazdım ya sinirim geçti biraz, iyi ki açıldı şu blog vallahi !!!
         Bir de resimdeki penguenlerin konumuzla ilgisi şöyle ; penguenler bile o soğukta insandan daha hızlı hareket edebilir !!!

14 yorum:

Unknown dedi ki...

ah bilmezmiyim o yetişmemiz gerektiğinde özllekle istanbulda trafiğin akıp gitmeyişi :( tlf la sürekli aramalar uff uff eskileri hatırladım şuan :(( evet ama ist.da şuan böyle yağmurlu neyse umarım hafta sonu bir güzellik yapar tatlım sevgiler...

www.macerakitabim.com dedi ki...

Çok doğal değil mi şekerim?İnsanlar araba kullanırken,araba kullanmak dışında her eylemi gerçekleştiriyorlar.Araba kullanmak boş vakit anlamı taşıdığından olsa gerek devamlı cep telefonuyla konuşuyorlar.Sonra cd değiştirenler,yanındakiyle evde koltuğunda oturuyormuşcasına sohbet edenler,sohbet ettikleri arkadaş arka koltukta ise arkaya dönüp konuşanlar,sinyal yerine kolunu camdan dışarı çıkaranlar.Eğer gidecekleri yere erken ulaşma durumları varsa trafikten dolayı,yavaş giderek yolda zaman dolduranlar.Ben bu listeyi çoğaltabilirim Özlemcim:))) ama benim bugünkü ruhhalim senden de beter sanırım.Sadece telaş değil bir de sinir var üstümde..
Seni çooooook öpüyorum.

Bugday Tanesi dedi ki...

Çok hoşsunnn çok :)

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Gerçekten doğru , böyle anlarım olmuştur.
Penguenlerle ilgili yazdığına da çok güldüm,çok hoşsun:)

laleninbahcesi dedi ki...

bizim buradan dolmuşa binerim, oh tam zamanında geldi derim. herkes iki durak sonra iner. Adam orada yolcu bekler fıtık olurum.

MAVİANNE dedi ki...

sen acele ettikçe hayat ağır çekim oluyor demek ki,
canım sen içini ferah tut herşey de olacağına varıyor sonuçta

denizanasi dedi ki...

:))))) 3 gün önce ben de küfrettim resmen. servisi kaçırdım. dolmuş ile gitmek zorunda kaldım. normalde servis ile 20 dakikada olduğum yere tam 1 saat 20 dakikada gittim. tin tin , girmediği sokak kalmadı.. ben de bu rahatlığa- ya da umursamazlık mı demeli- sinir oluyorum.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Burcu'cum insan nasıl sinir oluyor ama:))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Aman özlem her şey olsun ama sinir olmasın üzerimizde o çok tehlikeli hele gereksiz insanlar yüzünden aman yapma :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Sağol Buğday'cımmm sen de öyle :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Sağol Baykuş'cum ama öyle :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

İşte gelde kızma di mi Lale 'cim:))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Sağol Mavi Annecim, bu gün daha güzel evden hiç çıkmadım oh çok güzeldi:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Büyük şehirlerin durumu bu maalesef Deniz'cim çok sinir bir durum ama, hele bizim gibi gün içinde sürekli koşan insanlar için çok kötü ...