20 Nisan 2011 Çarşamba

BLOGSPOT HALLERİ

Yazmak içini dökmektir aslında demişti bir arkadaşım. Haklıydı da.
Blogspota geçme nedenim bundandır.
Zaman onu haklı çıkardı, içimi dökmekten öte yazdıkça çoğaldım, yazdıkça paylaştım bir de.
Yazılanları merak ettim, okudum okudukça yeni arkadaşlar edindim. Bir çoğu ile uzun yıllar dostmuşuz gibi hissettim kendimi.

Bu nedenlerle blogspotun kapatılmasını içime sindiremedim.
Evet herkes gibi bilgisayar ayarlarımı düzelttim ama yine de eksik bir şeyler var.

 Her istediğim anda giremiyorum blog spot sayfalarına; dilediğim gibi gezemiyorum sayfalar arasında ve en kötüsü yorum yazarken pat  diye kayboluyor bazen  yazdığım yorumlar.
Kendimi küçük bir odaya kapatılmış ve üzerimden kilitlenmiş gibi hissediyorum.

Blogspot hallerim bu gün Antalya'nın havası gibi.
Gök gürültülü sağanak yağışlı!!!

Tabii umut etmeden olmaz değil mi?

Nisan yağmuru bunlar, geçecek inşallah, bereketli olacak  yağan yağmurlar :))

16 yorum:

Meyra dedi ki...

mayısla beraber yeni umutlarım var benimde en önemlisi özgürce dolaşım hakkımızın geri verilmesi.Biraz sabredeceğiz hepimiz yaşıyoruz bilinen sorunları ama malsefki çaresisiz..ben az kaldı diyerek inanmak istiyorum sende inan canım..

beenmaya dedi ki...

geçecek elbet geçecek. bahar da gelecek üstelik hepimize her yere gelecek!

Leylak Dalı dedi ki...

İnşallah, inşallah umudunu kesme, yazmaya devam:))

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Açıldı, açıldııııı
Benimkide açıldı Özlem'cim.
Çok yeni ama ne olur bilmem, bende aynı nedenler yüzünden yazamıyor,yorum yapamıyordum.
Sanırım tek kalemde kapattıklarını teker teker açıyorlar.
Seninkide açılır yada açılmıştır belki, sakın ayrılma hayatının izlerinden canım.
Kocaman sevgilerimle...

banu(çifte kavrulmuş hayat) dedi ki...

özlemcim faceden cvp yazdım sana gördün mü cnm?gerçi ne kadar yardımım olur bilmem ama?umarım en kısa zamanda yoluna girer herşey...
sevgilerimle...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Serzenişim çok içten olmuş galiba Meyra'cım açıldı bu sabah itibarı ile blogspot.
Yaşasınnnn:))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

İnşallah Maya'cım, inşallah:)

Sazan dedi ki...

Antalya havası düzelmeli hemmen, zira gelininiz orada olacak Pazartesi :)

Ve bugün hava güzel İstanbul'da...

Öperiiimmm :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Valla duydular sesimi Leylak'cım açıldı blog:))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Nur'cum haberi sabah senin yorumunla aldım zaten; bak duydular sesimi:))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Banu'cum gördüm şimdi başka şeyler düşünüyorum o blog için nasılsa sayfam açıldı, dur bakalım haber vereceğim becerebilirsem:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Sazan'cım sen geliyorsan kesin güneş de gelir peşinden; ben de çok öptüm, hoş geldin şimdiden:)

MAVİANNE dedi ki...

evet yazdıkça çoğaldık hepimiz
bu yasaklar hepimizi üzdü
yine de yazalım
tam gaz devammmm
sevgiler

Unknown dedi ki...

şuan an itibariyle hiç engelsiz girebiliyoruz tatlım :) sevgiler güzel hafta sonları :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Mavi Anne'cim duydular galiba beni yaşasınnnnn:))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Burcu'cum dğn bir ara yine o kırmızı yazı çıktı ama şimdi her şey yolunda.
Hafta sonun güzel geçsin canım:))