8 Nisan 2011 Cuma

OĞLAK YİYEN ASLAN



Burçlarla aranız nasıl?

Benim burç merakım ilk okul 4 . sınıf zamanına kadar uzanır!!

Hiç unutmuyorum bu merak gazetelerin günlük burç yorumlarını okumakla başlamıştı.

Daha sonra burcumun özelliklerini kendimde bulmamla devam etti.

Burcum oğlak ya; oğlağın tipik özelliklerini taşıyordum elbette.
Kararsız, kuşkucu, kuruntulu, iş kolik ( işkoliğin  anlamını yıllar sonra anlayacaktım :))






Zaman içinde burçlara olan merakım öyle bir hal aldı ki insanların bir iki sohbetten sonra burçlarını şak diye tahmin etmeye başladım. "Hımmm sen akrep burcusun galiba, sen de başak" şeklinde; ve en sonunda çevremdekiler beni astrolog falan sanmaya başladı.

Sonra karşıma yükselen burç halleri çıktı.

Burçlara bir daldın mı işin içinden çıkmanın imkanı olmadığını anlamaya başladım.
Baktım ki benim yükselen burcum aslan.

Bundan sonra ne mi oldu? Meğer ben oğlaktan çok bir aslanmışım!!!!

Hani karlı bir kış gününde ne şartlarda doğduğumu 43 yıl boyunca her doğum günümde bizimkilerden dinlemesem; ağustos ya da temmuz aylarında doğduğuma inanacağım.

Ya burç kitapları yanlış yazıyor ye ben de bir tuhaflık var.

Oğlak burcu kadını çok düzenli olurmuş aslan dağınık. E o zaman ben bir aslanım.
Oğlak burcu sade giyinirmiş ben kırk yaşımdan sonra rengarenk giyinmeye başladım.
Oğlak burcu mantık burcuymuş, yaşım ilerledikçe duygularımın esiri oldum ben mantık falan kalmadı valla.
Oğlak burcu para biriktirirmiş, aslan harcamayı severmiş  ben de harcamayı seviyorum arkadaş.
Oğlak burcunun gezegeni satürnmüş, aslan burcunun gezegeni  güneş. Ben güneşe aşığım, satürnle hiç bir ilgim yok, olmasın da zaten gerek yok.

Gelelim aslan burcu kadınının özelliklerine :

Aslan burcu kadını sıcak kanlı, dışa dönük, gururlu ve cesurmuş; tıpkı ben:))

Aslan burcu kadını dostluğa önem verdiği için kalıcı ilişkiler kurmada ustaymış; naçizane bu da bana uyuyor .

Aslan burcu kadını duygusal ilişkilerde sıcak ve sevgi doluymuş; ancak sevdiği insanın ona hayran olmasını, onu pohpohlamasını istermiş işte bu özellik de tam benlik .



Eeee bu durumda ya burçlarda bir gariplik var ya da ben de.

Belki de içimdeki uyuyan aslan uyanmış ve bizim küçük oğlağı yemiş yutuvermiştir kimbilir?:)))

10 yorum:

zuzuların annesi dedi ki...

'Aslan'sın!
İmza:Yengeç:P

beenmaya dedi ki...

ben teraziyim. yükselenim de. hadi beni anlat bakalım :))

Meyra dedi ki...

sen aslansın aslan kesinlikle:))
çift ruhlu ikizlerin hislerine güven canım;)

ezgilimelodi dedi ki...

Ben de koçum:))Koçum ben:))
Ama hep benim burcumu kötülüyor okuduğum yorumlar:(
Acaba ben neyim?:)

laleninbahcesi dedi ki...

Banu haklı aslansın
imza ikizler

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Bence de Banu'cum:)))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

İyidir severim terazi burcunu Maya'cım:))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Aaa ikizler misin Meyra'cım, çok severim ikizleri ben:))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Koç lider burçtur Ezgi'cim:))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Sen de mi ikizlersin Lale'cim, en sevdiğim burç oysa oğlak pek anlaşamaz ikizlerle, aslan anlaşır, bak bu da uymadı:)