13 Nisan 2011 Çarşamba

SESLERİN HİSSİ

Sizde de olur mu?
Katlanamadığım, duymaya tahammül edemediğim sesler olur benim.
bir de duymaktan hiç vaz geçemeyeceğim sesler.
İşte bir kaç örnek :

- ( Cadde üzerinde oturduğumuz için olmalı ) otomobillerin ani ve acı fren sesi,
- Yine aynı nedenle gereksiz korna ve araba alarmı sesi,
- Boş ve anlamsız konuşan insan sesi,
- Evde gereğinden fazla açılmış televizyonun  sesi,
- Gece yarısı sokaktan geçen bağıra bağıra ve saygısızca konuşan insan sesi,
- Arızalanan eski bilgisayarımın çalışırken çıkarttığı ses,
- Şımarık çocuk ağlaması ( hani sokakta anneleri delirten cinsten ).

Duymaktan hiç bıkmayacağım sesler :

- Dalgaların sesi,
- Sevdiğim ve sessizce çalan bir  müzik,
- Mutlu çocuk kahkahası,
- Sabah erken saatte ve akşam gün biterken kuş sesleri; (özellikle bahar aylarında şahane gelir kulağıma),
- Sessizliğin sesi.

Not: Blog yasağının halen kalkmamış olmasına çok içerliyorum.
Kendi evime giremiyorum gibi hissediyorum.
Yeni bir ev arıyorum.
Taşınırsam yine ziyaret eder misiniz beni, eskisi gibi:)

13 yorum:

bir güzel çift dedi ki...

ne hoş bir sayfa...bizler blog yasağından kurtulmuş gibi gözüksekte -şimdilik- bizleri okuyamayan bir çok arkadaşın olması çok can sıkıcı...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Ben de böyle düşünüyorum.
Diyorum ya kendi evine kaçamak girmek gibi.
Hadi eve girdik, komşu ziyareti yapamıyoruz:)
Yorum yazarken sorun çıkıyor falan filan. Traji komik bir durum yani:)
Teşekkür ederim sayfamı beğendiğiniz için:)
Sevgilerimle...

Pilli Petro dedi ki...

olmaz mı hemde çoook var.mesela gıcırdama sesine asla dayanamam, kornaya, tik tak uyarı seslerine, gereksiz pazarcı bağırışlarına ... uzar gider.

dalgaların sesini, hafif klasik müzik sesini çok severim ama :)

laleninbahcesi dedi ki...

tebeşirin tahtada sürtünme sesi cıııyyykkk diye yapar ya...
bizim aşağı kattaki huysuz ihtiyarın esneme sesi, pardon uluma sesi

sevdiklerimse , Cancanın cicianne diyen sesi, baharda uyurken kulağıma gelen kuş cıvıltısı, uykumda kıyıya vuran dalgaların sesi
Kızlarımın anneee diyen sesi
sevgimle Özlemcim

nilgün dedi ki...

toplu taşım araçlarında iki insanın çevrelerindeki insanları hiç ilgilendirmediği halde sürekli sesli halde konuşmasına tahammül edemiyorum böyle olunca defalarca indim araçtan balona dokunduğunda duyulan ses, insanların kinayeli konuşurken çıkardıkları ses ton hoşuna gitmez
duymaktan hiç bıkmayacağım sesler çocuklarımın anne diye seslenmesi küçük çocuk kahkahaları
tam senin söylediğin gibi sevdiğim ve sessizce çalan müzik ve gerçekten sessizliğin sesi çocuklarımın keyfinin yerinde olduğunu anladığım neşeyle mırıldandıkları şarkılar

Meyra dedi ki...

sen nereye taşınırsan taşın masadaki bir sandalye kesin benimdir haberin olsun canım:)) bende korna ve sinyalin tık tık sesinden nefret ederim:(

beenmaya dedi ki...

kalabalık mekanlarda özellikle de toplu taşıma araçlarında falan bağıra çağıra telefonda konuşan insan sesi ha bir de sadece kendinin dinlediğini sanan birinin kulaklığından etrafa cızırdayarak yayılan müzik sesi...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Demek ki benziyor seslere tepkimiz Pilli Petro'cum.
Sevgiler kocaman...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Lale'cim nasıl unuttum o tebeşir sesini bennnn:))
Sevgiler benden:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

nilgün'cüm geçen gün birini uyarmak zorunda kaldım ama ne konuşma yahu bağıra çağıra.
Ayıp dedim yaa ayıp.
Çok haklısın.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Canım Meyra'cım çok teşekkür ederim.
Sinyal sesini bak hiç düşünmemiştim:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Maya'cım o telefonla konuşma sesi başlı başına bir yazı konusu ki yazmıştım bir ara.Tamamen saygısızlık bence.

Unknown dedi ki...

uyurken uykumu kacıracak volumde duydugum sesler beni cıldırtır resmen :) kapanan dolap kapakları,cekılen kapı sesi,aynen sende oldugu gibi notebook fan sesi :( daha saymakla bitmez.sabahları camı actıgımda duydugum kuş sesi beni de alıp götürür vallahi birde özlediğin kişinin tlf da duydugun ses hem de en cok ıstedıgın zamanda :) sevgiler canım güzel haftasonları :)