3 Nisan 2011 Pazar

KRİZ !!!

Zaman zaman sizde de oluyor mu?

Geldiği zaman deliler gibi gelen,

Yerini hiç bir şeyin tut-a-madığı o çikolata krizi.

Dayanılmaz, inanılmaz ve şaşılası ...

İnsanda yedikten sonra, önce "pişmanlık" ardından da " oh canıma değsin " duygusu  uyandıran !!!

Bende hep olur, olmaya devam ediyor, hatta şu anda da kriz tavan yapmış durumda.

Hem yazıyorum hem yiyorum.

Bademli, portakallı bitter çikolata. ( abartmadan ama ) :)

Pişman olur muyum, kesinlikle olurum  ama olsun iyi ki yedim, kendime geldim.

10 yorum:

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Afiyetler olsunnn...:))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Teşekkürler:)))

beenmaya dedi ki...

tatlı konusunda krize giren biri olmadım hiç. ama bitter çikolataya hayır demem :))

afiyet olsun :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Ben de hayır diyemiyorum Maya'cım:))

MAVİANNE dedi ki...

OOOO SÜPERMİŞ BU :)))
bugün itibarı ile rejime başladım şekerim :(
fena yaniii
sana afiyet olsun

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Yok ben de yedim ama o dündü.
Dün dündür bu gün de bu gün di mi ama?
Diyete devam :))

Unknown dedi ki...

afiyet olsun canım bitter olanın zararı yok :) bana da gelir zaman zaman özel günlerde özellikle sevgiler :)9

Tabiat Ana dedi ki...

:(( ben yiyemiyorum dün rejime başladım çünkü :((

Meyra dedi ki...

kadın olmanın yolu çikolatayı ayda bir kere yemekten geçermiş:)) boşver ye gitsin pişman olma özlemcim mutluluk hormanlarına ses ver yeter;)

MAVİANNE dedi ki...

yiyemedin mi şeker hadi kaldır ama bu çikolatayı :))))) yeni yazı bekliyoruz