5 Eylül 2011 Pazartesi

MACERA


İstanbul'daki evimizdeyiz. Zaman gece yarısını çoktan geçmiş.
Herkes uykuda; ben hariç. Elimdeki kitaba dalmışım.
Birden evin tepesinden gelen bir uğultu ve gürültü ile irkiliyorum.

Yok deprem değil, sanki apartmanın en tepesine uçak ya da helikopter iniyormuş gibi bir uğultu bu. Eşime sesleniyorum, kimbilir kaçıncı uykusunda? Duymuyor beni.

Üzerime bir şeyler alıp yukarı  çıkıyorum.
Terastayım şimdi ve yanılmamışım; uçak ya da helikopter değil ama terasa inen gökkuşağı renklerine bürünmüş bir uzay gemisi !!!
Şaşırıyorum; hemen aşağıya inip fotoğraf makinesini kapıyorum, eşimi sarsıyorum yok adam uyanmıyor inatla . . .
Tekrar yukarı  çıkıyorum; uzay gemisi halen orada.

 İçinde 4 kişi var. İki erkek, iki kadın.
Geminin fotoğraflarını çekiyorum, uzaylılar hiç de korkunç değil, üstelik bizim gibi insanlar.
Kadınlar çok güzel, erkekler yakışıklı.
Kadınlardan birini Carmen Elektra'ya  benzetiyorum. Sadece boyları  çok uzun Avatar'da olduğu gibi ...

Uzaylılar bana işaret ediyor; sanki uzay gemisinin kapısını açmamı istiyor gibiler.
Nasıl açılır ki uzay gemisinin kapısı? Daha önce açmadım da ...

O sırada kulağımda mekanik bir ses duyuyorum.
Evet evet uzaylılar benle konuşuyor; hem de Türkçe !!!
Bilmem kaç ışık yılı öteden; SYFPHON - X gezegeninden geliyorlarmış.
Gerçekten de gemiden çıkamıyorlarmış, kapıyı dıştan açmamı istiyorlar benden. Nasıl bir teknolojiyse artık !!!
Korkuyorum, aşağı kaçıyorum, bu sefer kararlıyım eşim uyanacak mutlaka, gerekirse kafasından aşağı bir kova su dökeceğim uyandıracağım onu.

Ve eşimi uyandırmayı başarıyorum , birlikte yukarı çıkıyoruz.
Gemi yok!!!

Uzaylılar gitmiş, ama nereden duydularsa bütün TV kanalları ve medya ordusu bizim apartmanın önünde, Türkiye'de UFO görüp uzaylılarla konuşan ilk kadın olarak tarihe geçiyorum.
Bir sürü kanalda akşam ana haber bültenlerine çıkıyorum. Gazeteciler peşimde.
Elimde fotoğraflarım da var, NASA bile benle irtibata geçmiş.
Ünlü olmak zormuş gerçekten, bunları yaşarken anlıyorum !!!

Her şey o kadar hızlı gelişiyor ki, inanamıyorum !!!

Birden o mekanik sesi tekrar duyuyorum.
Avatar kılıklı uzaylı arkadaşlar tekrar geleceklerini ve dünyalı kadınlarla ilgili araştırma yapacaklarını, beni de denek olarak seçtiklerini,  bir süre için gezegenlerine götüreceklerini ve fakat  mutlaka geri getireceklerini söylüyorlar. ( Kim bilir  kaç ışık yılı sonra tabii !!! )
Alıyor mu beni bir telaş ?
Ne işim var kardeşim benim uzayda?
Dünyadaki tek kadın ben miyim?
Ne yapacaksınız benle deney yapıp da?
Sıradan bir kadınım ben, anneyim, iyi okurum, amatörce birşeyler  yazarım hepsi o, hem oğlumun okulu açılacak üç hafta sonra, sorumluluklarım var benim.

Tamam uzaya meraklıyım; ilk okul üçteyken bir ara Mars gezegenine kafayı takıp babama teleskop bile aldırmışlığım da vardır, uzayda hayat olduğuna da hep inanırım, çocukken en sevdiğim dizi Uzay Yolu'ydu; ışınlanmaya bayılırdım bak; ama yok kardeşim, ben gelemem sizle uzaya muzaya diyorum; anlatamıyorum.

Offf n'apıcam ben şimdi? NASA'ya mı gitsem ne yapsam götürmesinler beni; offf ki offf !!!!

Kelimeler, cümleler birbirine karışıyor, kimseye derdimi anlatamıyorum.

Hava zaten sıcak ve ben kan ter içinde uyanıyorum !!!!

*****
NOT : Bayramın ilk gününün gecesinde gördüm bu rüyayı. Bayramda çok mu yoruldum acaba?



13 yorum:

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Hayır canım yorgunluktan değil, bayram işi, tatile hazırlanma işi derken fazla okuyamamışsındır da ancak onun açığını doldurmuş olabilirsin:))
Hoşgeldin...

laleninbahcesi dedi ki...

Özlemcim sen biraz dinlen anacım:)
Ama rüya süper..

Parpali dedi ki...

Masraftan kaçınılmamış bir rüyaymış :) Yorgunluk belirtisi olabilir, evet.

banu(çifte kavrulmuş hayat) dedi ki...

Hayır olsun:)film gibi rüyan Özlemcim...Ufo'nun kapısının dıştan açılmasına çok güldüm...
Çocuk kilitleri vardı herhalde:)))
Ah şu bilinç altımız:)
Sevgilerimle cnm.

Yeşim Özdemir dedi ki...

Hahahahahahhh sabah sabah güldürdün beni Özlemciğim. En çok da şu Alpcan'ın okulu açılacak işim gücüm var gelemem demişsin ya:)))Uyurken popon açık kalmış olabilir miacaba:)

nil dedi ki...

hahaha kıyamam sana, ben de Özlem öykü yazmış diye okuyordum :)

GÖNÜL dedi ki...

süper ya...filimleri aratmayacak kadar dolu bir rüya canım çok yorulmuşsun herhalde öptüm sevgiler...

beenmaya dedi ki...

yeni bir gezegen keşfedilmiş ya ona takmışsındır sen kafayı :))

MAVİANNE dedi ki...

çok iyiymiş :))))
ben de bilimkurguya meraklıımdır
xfiles ziyaretçiler fringe sevdiğim filmler bir de senin rüyalarını izlemeliym demek ki :))):))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Yaşamın Kıyısında : Kesinlikle öyle Nur'cum; hoş buldum :))
***
Lale'nin Bahçesi : Dinlendim bir daha da görmedim zaten böyle bir rüya Lale'cim :))
***
Parpali : Yok yaa kabustu eni konu :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Banu : Yaaa o kısmı da tam bi kabus adamlşar kapıyı aç diyorlar, ben ne bilirim uzay gemisini, kapısını Banu'cum :))
***
Yeşim Özdemir : Haklısın Yeşim :))
***
Nil : Öykü gibi oldu di mi?

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Banu : Yaaa o kısmı da tam bi kabus adamlşar kapıyı aç diyorlar, ben ne bilirim uzay gemisini, kapısını Banu'cum :))
***
Yeşim Özdemir : Haklısın Yeşim :))
***
Nil : Öykü gibi oldu di mi?

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Gönül : Evet canım, bayram yordu biraz, ben de öptüm:))
***
Mavi Anne : yok ama çok sık görmüyorum böyle rüyalar Mavi Anne'cim:))
***
Beenmaya: Hiç haberim yok o keşfedilen gezegenden Maya'cım, malum mu oldu acaba?:)))