13 Haziran 2011 Pazartesi

ZAMANINI BEKLEYEN KİTAPLAR

Sizde de olur mu?

 Gittiğiniz  her kitap evi veya sahaftan aldığınız kitapları okumak için beklemeye aldığınız zamanlar yaşar mısınız?

Ben bunu çok yaşıyorum son zamanlarda.
İlla ki kitap satın alıyor, sonra da okumak için erteliyorum.

Her kitabın ayrı bir okunma zamanı var bence. O zaman gelince kitap bir biçimde okurla buluşup kendini okutuyor sanki.

Geçenlerde kitaplığımı düzenlediğimde okunmak için sırasını bekleyen bir sürü kitap gördüm ve kararlıyım bu yaz okunacak bu kitaplar !!!

Kitap almaya devam edeceğim elbette. Onları da sıraya koyacağım ve zamanlarını bekleyecekler :))

 * * * *  
                                                                                                                    
Blognot: Bu yazıyı yazmadan önce " Sınırın Güneyinde Güneşin Batısında" yı ve
Mutluluk'u okudum bile.

Sonuç mu ? Murakami artık iyiden iyiye benim yazarım oldu. O kısa ve sıcak romana bayıldım ...

Mutluluk'u yıllar önce okumamış olmama kızdım . Filmini ısrarla izlememekte direniyorum; çünkü okuduğum kitapların filmlerini çok beğenmiyorum nedense . Filmi izleyenler düşüncelerini benimle paylaşırlarsa sevinirim.

17 yorum:

Leylak Dalı dedi ki...

Bence filmi kitabından çok güzel, izlemeni öneririm.
Ben Zülfü Livaneli romanlarınıhiç sevemedim nedense...

Bugday Tanesi dedi ki...

Ben de kitabı okuduktan sonra filme ısınamayanlardanım. Çok farklı geldi ikisi birbirinden. Benim de bekleyen kitaplarım var. Hem de incecik kitapları aylar boyu süründürüyorum,ama pes etmek yok. Okuyup bitireceğim ben de :)

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Evet bende de zamanını bekleyen kitaplar var bazen önceden aldığımı sonra son aldığımı hemen okuyabiliyorum.Murakami'yi okudum bana çok hitab etmedi ama İmkansızın Şarkısına göre daha güzeldi.Mutluluğun filmini izledim çok beğendim,tavsiye ederim.İnci Aralı alacağım ve Bit Palas sırada Elif Şafak çok severim:))Siz diğerlerini de okuyunca fikrinizi yazın lütfen...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Tamam Leylak'cım izleyeceğim o zaman, çok sağol:)
Ben Mutluluk ve Serenad'ı beğendim ama zaten başka kitabını da okumadım Livaneli'nin:))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Buğday'cım gerçekten zamanı var bence kitapların okunmak için.
Bu yüzden bekliyorlardır senekiler de:)
Keyifli okumalar:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Bit Palas'a başladım aslında ve çok beğendim ama okumak için yaza sakladım sonradan.
İnci Aral'a elim gitmiyor nedendir bilmem? Onun da bir zamanı vardır herhalde:)
Mutlaka paylaşırım fikirlerimi okuyunca. Siz de paylaşın ama olur mu?:)))

Lunarita dedi ki...

Luna'li olan kitabi merak ettim. Konusu nedir? :)

Sevgiyle,
Luna.

laleninbahcesi dedi ki...

film daha güzel ve sonu farklı... Umut aşılamak için sonu mutlu son olmuş... Murami lobisine hoş geldin

Unknown dedi ki...

Ah olmaz mı ?
Sadece akşamları vakit bulabiliyorum okumak için ve yetmiyor elbette...
Yine de bir köşede okunmayı bekleyen kitaplar olması güzel..
Şah ve Sultan'ı okudum en son :)
İskender Pala'nın tüm kitaplarını almaya karar verdim:)
Bu yaz hazırdakileri bitirdikten sonra tabi:)
Bol okumalı günler diliyorum..

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Luna'cım İsabel Allende'nin Eva Luna adlı romanı. O kadar çok erteledim ki bu yaz okumam gerek artık romana ayıp olacak:))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Filmi mutlaka izleyeceğim Lale, Leylak' cığımdan da öneri geldi.
Murakami lobisine hoş buldum. Ondan da "Zemberek Kuşunun Güncesi" ni okumak istiyorum.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Zeliha'cım Şah ve Sultan da çok beklettiğim bir kitap onu da bu yaz okumalıyım.

geveze baykuş dedi ki...

ben de filmi kitaptan daha çok beğenenlerdenim. finalden hemen önce olayın aydınlandığı sahnelerde diken diken olmuştum ama güzel bitti,laleninbahçesi'nin de dediği gibi umut aşılıyor...
ve her kitabın bir zamanı var diyen sevgili arkadaşım delireyazdım seval'in ilgili yazısını beğenine sunarak çekiliyorum.
birikmiş raf dolusu bekleyen kitabı olan bir takipçinden, zamanı gelince her kitabın tadına doyamayarak okumamız dileğiyle, sevgiler...

http://delireyazdim.blogspot.com/2011/06/saatin-kendisi-mekan-yuruyusu-zaman.html

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Baykuş'cum şimdi gördüm yorumunu hemen gittim sayfaya sevgile canım.
Not: Mutluluk'u izleyeceğim :))

geveze baykuş dedi ki...

iyi seyirler :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Teşekkürler Bsykuşcum:))

Mahmut dedi ki...

Aşk kitapları mı arıyorsunuz? Tıklayın: en güzel aşk kitapları