20 Haziran 2011 Pazartesi

KARARSIZ ...


Kararsız biriyimdir ben.

Öyle kolay karar veremem.

Zaman içinde bu durumu azıcık aşsam da yine de kararsız kaldığım konular ağır basar.

Bir kaç zamandır salondaki pencere içine yuva yapmak isteyen bir güvercin ailesi var.

Birkaç haftadır her sabah onların sesi eşliğinde oğlumu okula hazırlıyordum.

Bu güvercin ailesi önce yuva yapma konusunda bir türlü karar veremedi.

Geldiler pencere pervazına kondular, oturdular , sonra uçtular.

Güvercinlerin cinsiyetini tam anlayamadığımdan yanındaki eşi mi, yoksa en yakın arkadaşı falan mı bilemedim. Bir kaç gün  böyle gezdiler. Mübarekler yuva yapmak değil emlakçıda ev geziyorlar sanki.

Neyse bizim pencere içini beğendiler ve yuvayı  çalı çırpı koyarak yaptılar ve fakat bu sefer de ortada yumurta yok !!!!

Güvercinler  her sabah bizim pencere pervazına gelip  oynaşıyorlar; belli bir icraatleri yok ama ...

Dişi güvercin kendini naza mı çekiyor, karar mı veremiyor  bilmiyorum artık ?

Bunları böyle gördükçe demek ki kararsızlık insana özgü değilmiş, kuşların da kararsızı olabiliyormuş diye düşündüm !!!

Bir de hanımefendi o kadar hassas ki fotoğraf çekmeme izin vermiyor. Güç bela bu gördüğünüz fotoğrafları çektim.

Benim bildiğim bunlar baharda yavrularlar yaz geldi geçiyor bizimkilerde  hiç bir şey yok :))

Bence çocuklarının babasını tanımaya çalışıyor, iyi de karar versin artık mevsim değişecek neredeyse !!!


Not : Bu yazıyı yazdıktan birkaç gün sonra güvercinin arka arkaya iki yumurtasını buldum pencere içinde; şimdi de kuluçkada kendileri, ailecek nefesimizi tuttuk, bekliyoruz yavruların gelmesini :)

21 yorum:

Yeraz dedi ki...

Bizim buradaki kuşlar balkonlu ev tercih ediyorlar direk balkonumuzdaki iplerde yaşam alanı kurmaya çalışıyorlar dolayısıyla annem hiç sizin gibi hoşgörülü değil:))Çiçeklerimi yiyorlar diye sürekli onlarla mücadele halinde en sonunda kuşlar gecekondu kuracaklar annem de yumurta olunca kıyamayacak:)

Bugday Tanesi dedi ki...

Bu kadar yakından çekebilmen bile bir başarı,yavruların da fotoğraflarını bekliyoruz :)

Gulcin dedi ki...

cabuk bile karar vermis benim karar verme hizima oranla :) Fotograflari cok begendim ben de hayatta fotograf cektirmezler diye biliyorum cunku elinize saglik super!

Yeşim Özdemir dedi ki...

Oooo torun torba geliyor desene:))))

beenmaya dedi ki...

şimdi onlar kazara senin pencereye gelmiş olabilirler. sakın sen onları kendine benzetmiş olmayasın :))

GÖNÜL dedi ki...

ne güzel izlemek çok eğlenceli geçen sene benimde balkonuma sardunya saksılarının içine kumru yavrulamıştı yavrular çıktı çok şeker oluyorlar merakla bekliyorum yavrularıda görürüz inşallah sevgiler:)

MAVİANNE dedi ki...

iyiymiş senin güvercinler :))))
kararsız falan ama maşallah 2 yumurta bırakmış
ne diyelim Allah tamamına erdirsin :)

Sazan dedi ki...

Ah ne güzel yahu ve ne de güzel bağlamışsın iki konuyu...

Fotoğraflarını paylaş yavruların, ben de sabırsızlıkla bekliyor olacağım...

Esin Bozdemir dedi ki...

Ne güzel varlıklar değil mi!ben de bayılıyorum penceremin pervazına ve balkona konan, çatılarda dolanan kuşlara..uzun uzun iziliyorum onları!..ne güzel sürpriz olmuş, yumurtalarını da görünce..:)bereket diyelim..geniş bir aile olacaksınız:))yavruların fotoğraflarını da merak ediyor olacağım şimdi:))

banu(çifte kavrulmuş hayat) dedi ki...

:))süpersin Özlem'cim...Allah analı babalı büyütsün diyeyim mi?

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Benim annem de hiç hoş görülü değil Yeraz'cım; bizim anneler böyle demek ki, ama yumurta görünce kıyamıyorlar gerçekten:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Bu gün kuluçkada çektim bir fotoğrafını; ters ters biraz da ürkek baktı bana, yavrular çıksın ilk işim fotoğraflarını çekmek sonra da güvercine yardımcı olmak olacak Buğday'cım:))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Gülçin'cim zor çektim ama başardım sonunda :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Yeşim oğlana dedim bak anneanne oluyorum ben diye. Yok şekerim kabul etmedi. Sadece babaanne olabilirmişim:)))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Olabilir mi Maya'cım?:)))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Gönül'cüm bekliyoruz merakla:))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Güvercin çok zor yumurtladı, gerçekten zor karar verdi ama şimdi de kalkmıyor yerinden.Annelik duygusu güvercinde bile var Mavi Anne'cim:))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Paylaşıcam Sazan'cım.Başka şeyler de paylaşacağım yakında fotoları yüklemedim, biz ailecek doğaya saldık kendimizi hayvanalr aleminde yaşıyoruz, belgesel yapsam olacak yani:))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Esmir'cim pencereye yanaşmaya korkar olduk ailecek güvercinceğiz korkacak diye.
Bekliyoruz bakalım yavruların gelmesini:))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Esmir'cim pencereye yanaşmaya korkar olduk ailecek güvercinceğiz korkacak diye.
Bekliyoruz bakalım yavruların gelmesini:))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Sağol Banu'cum, bir çıksalar yumurtadan hayırlısıyla:))