23 Haziran 2011 Perşembe

EVDEKİ BEN

- Her an kıpır kıpır ve bir şeylerin peşinden koşan,

- Evde asla başında bandana olmadan yaşayamayan,

- Çok özel bir görevmiş gibi illa ki her akşam farklı bir yemek pişirme gayretinde olup; bu nedenle mutfaktan çıkamayan,

- Gece uyumak bilmeyen ama sabah horozları şaşırtacak kadar erken kalkan,

- Evde o kadar işin arasında illa ki çay, yeşil çay veya kahve eşliğinde iki sayfa da olsa kitabını okuyan,

- Ütüden nefret eden ve neredeyse ütü yaparken ağlamaklı olan ( bu durum yazın daha çok ortaya çıkıyor, malum bu şehir çok sıcak ) !!

- Ev işlerinin bitmemesinden bıkmış durumda olan, bu konuda önerisi olan varsa dinlemeye hazır,

bir garip benim işte ....

11 yorum:

www.macerakitabim.com dedi ki...

Gece uyumak bilmeyip, yine de horozları şaşırtacak kadar erken kalkmana gıpta ile baktım desem:))))) Gece taş çatlasa 12'yi geçemem ben.Çok uykum gelir,dayanamam.Yılbaşı geceleri dahi uzayan planları hiç sevmem. İlla ki yatakta olacam.sabah mı?herhalde bir yerde çalışıyor olsaydım, kesin işten kovulurdum. Hele sabah gözünü açar açmaz hemen yataktan kalkabilenler yok mu:))) Kıskançlıktan çatlıyorum. Bu arada uyku vaktim yaklaşmış benim:) iyi geceler canım.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Özlem'cim bendeki bu durum oğlum doğduktan sonra başladı, onun bebekliğinde bozulan uyku düzenim yeni bir biçime girdi diyebilirim.
Aslında severim uykuyu ama sabahları rahat uyanan biri oldum ben; annem söyler halen, seni uyandırmak hiç zor olmazdı okula giderken diye:)
Sevgiler canım.
Not: Senin yazılarına yorum yazamaz oldum, bir sorun var ve ne bilmiyorum, yorum yazıyorum, gönderdikten sonra her şey başa dönüyor ve yorum gidemeiyor, senin bilgin var mı bu konuda ?

beenmaya dedi ki...

seviyorum senin her halini :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Teşekkür ederim Maya'cım, ben de seni seviyorum :)

Pilli Petro dedi ki...

:))) güzel bi haftasonu olsun o halde bırak işi gücü keyfine bak öperim

www.macerakitabim.com dedi ki...

Yaaaa, hiç haberim yok yorum yazılamadığından:(((
üzüldüm şimdi

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Özlem'cim sana Defne Soysal'a yazdığım yorumlar kesinlikle gitmiyor bir kaç kişi daha var şu an aklıma gelmiyor, bunu hatta blogda yazmayı düşünüyorum bir ara, nedir sorun anlamadım:((

MAVİANNE dedi ki...

ban hap şu duayı ediyorum;Allah sağlık versinde koşturayım.tüm şu söylediklerini yapabilmek ne güzel aslında. Sabah erken kalkmak arı gibi çalışmak.ama dinlenmeye ve gezmeye de zaman ayırmak önemli.Allah sağlık versin de herşeyi ağız tadı ile yapabilesin
sevgiler

geveze baykuş dedi ki...

kapat gözlerini bakma eve, bakarsan daha çok iş görürsün :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Mavi Anne'cim hereşyin başı sağlık zaten, kocaman sevgiler sana:))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Geveze Baykuş'cum inan bir kaç gündür bu dedğini yapıyorum.
Sonuç şahane :))