27 Haziran 2011 Pazartesi

BEKLENMEYEN MİSAFİR


Sıradan bir hafta sonuydu ve ailecek hafta sonları kaçtığımız kır evimizdeydik.

Baba oğul dışarı çıkıp dolaşmak istediler, bu benim de işime geldi çünkü gelir gelmez evde  küçük çaplı temizlik operasyonuna girişmiştim:)

Yarım saat geçti geçmedi bizimkiler eve döndüler.
Oğlum sevinç çığlıkları içindeydi, - "Anne koş koş bak ne bulduk" diye bağırıyordu.
Yolda yavru kedi veya köpek bulduklarını düşündüm önce; yanılmışım !!!!!!!!!!!!!!!!!

 Getirdikleri, ağaç dallarından birinde buldukları  bir b u k a l e m u n du !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





  

Oğlumun hayvan sevgisi nedeniyle bilumum evcil hayvanı beslemeye alışkın bir aile olarak, kendimizi aşarak doğaya açılıp eve bukalemun da sokmayı başarmıştık en sonunda !!!!!

Bukalemuncuk evin içinde onbeş yirmi dakika kadar kaldı. Nereye koyduysak renkten renge girdi; ben de bizimkilerin ellerinden kaçacak da bulamayacağız diye renkten renge girdim.

Sonunda zavallı hayvanı doğaya bıraktılar.




Hafta sonu bitip de eve dönerken arabaya binmek üzereyken dalların üzerinde yavru baykuş gördük.
( Baykuş görmek uğursuzluk derler ya inanmayın yalan; özellikle yavruları çok şeker oluyor ).

Babamız - " Aaa bakın baykuş " diyecek oldu; onu susturdum; bir de baykuşu alıp eve sokmayalım diye, o kadarına henüz cesaretim yok da :)))

16 yorum:

Leylak Dalı dedi ki...

Ay bunu Lale'ye yollasaydın, Nazlı çok sevinirdi:)
Onu eve sokabilme yiğitliğini gösterebildiğin için kutluyorum, ben yazları bizim eve dadanan minnacık süleymancıktan bile havalara zıplıyorum:))

laleninbahcesi dedi ki...

Leylakcım benden önce gelip söyeleyeceğimi söylemiş...Geçen gün eve kertenkele ile geldi:))
Benim de ödüm kopardı ya evde kaybolsaydı ve benim koynumdan çıksaydı mesela...
Sevgimle

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Ödüm koptu Leylak'cım hiç sorma, evde kaçarsa bir yerlere de bulamazsak diye...
Bizimkiler baba oğul aştılar artık kendilerini; ben öyleee seyreder oldum :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Lale'cim yazlıkta biz kertenkelelerle arkadaş olduk, beni tahmin ediyorsundur, bukalemunla da aştık kendimizi, hani Afrika'da yaşasak timsah falan da getirecekler eve:))

geveze baykuş dedi ki...

ayyyy kalsaydı keşke, sinek böcek derdiniz olmazdı hiç. bi arkadaşım daha önce 2 bukalemun beslemişti alışılıyor bi süre sonra... ona alışılıyor da, baykuşu eve soksanız ne olurdu işte onu hakikaten bilemedim :)
selamlar...

Meyra dedi ki...

Özlemcim cesaretine hayran kaldım eve sokmuşsunya daha ne söyleyebilirimki:)) ama baykuşa laf yok minikleri pek sevimli katılıyorum sana bir dahaki gidişinede onu alırsın eve artık;)

Defne Soysal dedi ki...

Özlemcim, bu sevgi bambaşka bir şey. Hani sevginin başka bir boyutu demem lazım zira canı olan hareket eden her yaratığa karşı hissedilen farklı bir boyut. Çok iyi anlıyorum oğlunu. Yakında vejeteryan olacak aklı erince söylemedi deme:)))

GÖNÜL dedi ki...

ben de hayvanları böcek türü hariç çok severim hele kertenkele çok insan sevmesede bana sevimli gelir
baykuşlar da öyle bakışlarına bayılırım sevgiler

MAVİANNE dedi ki...

çok süper.rekten renge girmesini ne güzel fotoğraflamışsın. bayıldım.amannn baykuş mu dedin. uğur getirsin.uğursuzluk değil :))))

Adsız dedi ki...

Hayvanların en kötüsü dahi insandan daha dosttur.
Zarar görmedikçe karşısındakine zararı olmaz.

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Çok şirin bir şey bu Özlem'cim,
Baykuş dersen onu da severim, hayvan dediğimiz canlının uğursuzu olmaz di mi?

düşünce bahçesi dedi ki...

merhabalar
bende senin blogunu beğendim.
çok içten buldum.
bukalemunun evde oluşu ilginç geldi bana.
merakla baktım..
geçen yaz tatilde odamda kertenkele görüp, sandalyeye çıkmıştım.
hayvan severlere hayran olmamak mümkün değil. stresdende uzak oluyorlar..
sevgiler..

Esin Bozdemir dedi ki...

a...ne şekermiş ama ben olsam yine de ödüm kopar! pek bir ödlekim!..mümkün değil eve alamam!es kaza eve girse ve biz o'nu doğaya salıversek dahi o gece gözümü bir an uyku tutmaz!işte o kadar olur yani!.. ve en mutlu olacağı yere, onu doğaya salıvermekle iyi yapmışsınız!

teşekkürler bu güzel fotoğraf paylaşımınız için...

Nedret dedi ki...

Bloguma hoşgeldiniz. Renkli bir arkadaşa daha sahip olduğum için memnunum:)) Sevgiler.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Geveze Baykuş : Yaa evet sinek böcekle besleniyormuş bizim bukalemuncuk, bizimkilere belli olmaz besleyebilirler de :))

Meyra : Meyra'cım ne yapayım, geti,rmişler baba oğul, ama baykuşu ben de düşünemiyorum evde :))

Defne Soysal : Defne'cim şimdiden yumurta yerken yediği yumurtanın hiç bir zaman civciv olamayacağını söyleyip üzülen bir oğlum var benim. Haklısın vejeteryan olabilir :)

Gönül : Hepsi can taşıyorlar ama kiminin görünümü tuhaf, kiminin hoş ve hepsi de doğada yaşam çabası içindeler, benden de sevgiler Gönül'cüm :)

Mavi Anne : Gerçekten renkten renge girdi, ben de kaçacak diye renkten renge girdim ama Mavi Anne'cim :)

Adsız : Kesinlikle haklısın :)

Zeynep : Zeynep'cim teşekkür ederim . Bakma ben de korkardım ama baba oğul sayesinde alıştım çok seviyorlar hayvanları

Yaşamın Kıyısında : Hakısın Nur'cum, insandan daha duyarlı oluyorlar çünkü :)


Esmir : Ben de korkardım ama aştım galiba bu durumu, yılan akrep hariç pek etkilenmiyorum, yine de bukalemuncağız evde kaçacak diye de korkmadı değilim Esmir'cim:))

Nedret : Siz de benim sayfama hoş geldiniz Nedret Hanım, duygular karşılıklı, sevgi ve saygılar benden:)

sevtap(karabidikim) dedi ki...

Bende sizin yerinizde olsam aynı durumda olurdum.Hayvan sevgisi güzelde bana uzak olan hayvan sevgisi daha da bir güzel :D