30 Mayıs 2011 Pazartesi

HAYAT SİLGİSİ Mİ, HAYAT BİLGİSİ Mİ?

Zaman tüm hızı ve ihtişamıyla akıp giderken, farkında olmadan aklımda da kalbimde de değişikliğe neden oluyor .

Yaş almak mı, yaşlanmak mı ? Adını koyamadığım bir durum bu !!

Hayatıma bir şekilde giren insanları eğrisiyle, doğrusuyla kabul eden ve kazanmaya çalışan ben; bir süredir  insan silmeye başladım farkında olmadan.

Bana acı veren, üzen, canımı cidden acıtan insanları benden de öte aklım silmeye başladı.

Bu insanların varlığının ya farkında olmuyorum ya da varlıklarını önemsemiyorum artık.

Aslında bunu yapan beynim.

Geri dönüşüm kutusu gibi bir durum bu. Beynim bu insanları gerçekten önemsemiyor.Çok yakınımda olsalar bile görmüyorum onları, dikkate almıyorum yaptıklarını, söylediklerini.

Peki ben bu durumdan memnun muyum?

Aslını ararsanız memnunum, gereksiz insanları hayatımdan silerken ruhumun pencerelerinden dolan temiz havayla sarhoş olmaya başladım çünkü, haaa bir de hafiflemiş hissediyorum kendimi. Hani, dokuz on kilo verir de insan  kendini hafiflemiş ve iyi  hisseder ya öyle!!

Ben beynimin bu hallerine HAYAT SİLGİSİ diyorum.

Kendime şu soruyu da sormadan duramıyorum  bu durumda : HAYAT SİLGİSİ ' nikullanmaya başlama nedenim yılların bana kazandırdığı HAYAT BİLGİSİ olabilir mi?

5 yorum:

Meyra dedi ki...

kesinlikle olabilir Özlemcim,biliyomusun bu sıralar bende aynı konuyla ilgili yazmayı düşünüyorum bu sene tam 3 kişi sildim ve hafifledim..Hayattan yaş alıp olgunlaşınca kaliteyi daha temkinli ayırabiliyoruz yaşarken.iyiki bu hayat bilgisinden nasibimizi alabiliyoruz, ya almasak ne olurduk kimbilir.!!

Unknown dedi ki...

Ben de Çok yakınımda olsalar bile görmüyorum onları, dikkate almıyorum yaptıklarını, söylediklerini.

MAVİANNE dedi ki...

süperrrrrrrrrrrr
çok beğendim ben bu tanımı hayat silgisi
gerçekten de önemsiz, bizi üzen, yıpratan herşeyi silmek ne kadar güzel
insanı huzura kavuşturuyor

ezgilimelodi dedi ki...

Silmek gerek kesinlikle.
Seni üzecek şeylerden alabildiğince uzaklaşmak...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Bence de Ezgi'cim uzaklaşamk ve bir daha hiç yaklaşmamak gerek:))