7 Mayıs 2011 Cumartesi

Bİ TEK ANNEM OLSUN

İnsan yaşı kaç olursa olsun annesi ve babasını kaybettiğinde büyürmüş.

( Bu sözün anlamını  annem yoğun bakımda yatarken daha iyi anlamıştım; çok şükür atlattık o günleri ) .

Ve ben yine çocuk kaldım !!

Annesinin dizinin dibinden ayrılmayan; varlığından güç alan, annesinin kokusunu içine çeken küçük çocuk !

Ve annem; tam yirmi üç yıl önce  büyümüş ama annesini unut-a-mamış annem.

Ve oğlum; koynumun güvercini oğlum; bütün bir hafta boyunca okulun bahçesinden topladığı çiçekleri
 " Biliyorum, anneler günü değil ama bunlar senin için anne " diye getiren, beni umudumu kestiğim anda anne yapan oğlum .


Ve anneannem, çok zaman geçse de gidişinin üzerinden, özlemi dinmeyen anneannem;

Ve tüm kadınlar; anne ya da değil hiç fark etmez;  -çünkü annelik duygusu hiç bir şeyle ölçülmez-;
hepimizin anneler günümüz kutlu olsun ...


Fotoğraftakiler : Annem, en altta ortadaki fotoğrafta  annesinin kucağında yine annem ...

14 yorum:

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Aynen dediğin gibi Özlemcim annenin kaybıyla büyüyor evlat, kaç yaşında olursa olsun.
Ve kaç yaşında olursa olsun anneye ihtiyacı hiç bitmiyor evladın.
Ben ananeyim ama yine de yanımda olsa göğsünden kafamıkaldırmam:(
Sımsıcak sevgilerle bende senin anneler gününü kutlarım canım.

ezgilimelodi dedi ki...

Bütün annelerin anneler gününü kutluyorum...Resimler,her şey çok güzel...

banu(çifte kavrulmuş hayat) dedi ki...

Ah özlemcim,sar sarmala anneni,
rabbim uzun ömürler versin ona ayırmasın sizi...Günümüz kutlu/mutlu olsun cnm...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Anneler günün kutlu olsun canım...

Özlem dedi ki...

ne kadar duygulu , :(

Meyra dedi ki...

Özlemcim ne güzel kareler bunlar yaa duygu yüklü anlamlı..Allah ayırmasın sizi. öpüyorum seni güzel anne;) geçmiş anneler günün kutlu olsun...

laleninbahcesi dedi ki...

Özlemcim, annenele birlikte daha nice kutlamaların olsun...
sevgimle

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Nur'cum annelik özel bir duygu, senin de annelr günün kutlu olsun öpüyorum çok...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Sağol Ezgi'cim çok teşekkürler:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Banu'cum sağol canım :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Muhabbet Çiçeği seni sayfamda görmek ne güzel hoş geldin :)
Çok teşekkürler...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Sağol Özlem'cim:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Meyra'cım sağol hiçbirimizi ayırmasın Allah birbirimizden...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Sağol Lale'cim çok teşekkürler:)