27 Mayıs 2011 Cuma

TESADÜFLER ÜLKESİ

Tesadüfen yaşıyoruz " Yalnız ve güzel ülkemde" tesadüfen !!

Bir sabah işe giderken başımıza saksı düşebilir, araba çarpabilir hatta aracımızın içindeyken bomba bile patlayabilir.

Hayallerimiz yarım kalabilir, hayatımız yarım kalabilir !!

Tesadüfler ülkesi burası çünkü.

Geriye teselli kalır, ağıt kalır, hüzün kalır.

Akıl balık hafızasına eş değer olduğundan her şey bir süre sonra unutulur.

Sonra bir bomba, bir patlama ya da bir kaza daha...

Diyorum ya tesadüfler ülkesi burası.

Acıyı kanıksamış, yaşam biçimi haline getirmiş insanların ülkesi ...



Fotoğraf : http://www.deviantart.com/

12 yorum:

Unknown dedi ki...

ya da bununla yaşamasını bir şekilde bizlere öğrettiler malesef :( canım.sevgiler.

Meyra dedi ki...

dünden beridir içim acıyor o masum insanlara Özlemcim, hayatların artık yarım kalmışlığı önemli değil bu ülkede malesefki:((

beenmaya dedi ki...

aynı acının izleri hep çekilen, sürülen değişen bir şey olmuyor seneler geçse bile üzerinden...

www.macerakitabim.com dedi ki...

Ne kadar haklısın Özlemcim:(
Umudumu kestim ne yazık ki ben artık.Kader diyolar...
Sevgiler

denizanasi dedi ki...

evet.. biz ne zaman bu kadar umursamaz , duygusuz, tepkisiz bir millet olduk.. acaba sularımıza uyuşturucu mu katıyorlar:))))

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Kanıksadık, alıştık yada alıştırıldık.
Kalabalık yerlere girmiyorduk öncesinde sonra baktık farketmiyor. camdan bakmak bile aynı doğrultuda tesadüfen yaşamak.
Kadere terkettik yaşamımızı Özlem'cim:(

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Ne yazık ki öyle Burcu'cum çok üzücü değil mi?

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Meyra ben de en çok bu umursamazlığıa üzlüyoerum ya
zaten:(

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Maya'cım peki ne zaman değişecek acaba ben de bunu bekliyorum merakla...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Ben de kestim aslında Özlem2cim ama inan en kötüsü de bu; umudu yitirmek...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Olabilir Deniz'cim her şey mümkün artık ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Nur'cum ne kadar doğru söylemişsin kadere yenildik, terkettik kaderin ellerine kendimizi...