17 Mayıs 2011 Salı

BİR TEK CÜMLE İÇİN ...

Fotoğrafını gördüğünüz kekin öyle özel bir tarifi yok.

Benim için özel bir anlamı var ama :

İki hafta önce yorgun argın dersten dönmüştüm, oğlum uyumamış beni bekliyordu, onu uyutmak için yanına uzandım, saçlarını okşarken aramızda şu konuşma geçti :

- " Yarın okulda piknik var anne.  "

- " Biliyorum oğlum. "

- " Bana kek yapar mısın anne ?"

Ben biraz sinirlenerek;

- " Oğlum bu şimdi bu saatte mi söylenir?"

- "N'apiim anne şimdi aklıma geldi !!!"

Ben daha da sinirlenerek ama ona belli etmeyerek cevapladım oğlumu;

- " Oğlum ben çok yorgunum bu saatten sonra sana kek falan yapamam yarın sabah ya bakkaldan hazır kek alırız; ya da fırından gider tazecik kek alırız e mi yavrum !!!!! ??????"

Oğlum vurucu ve hatta can alıcı cümlesini kurdu :

- " Ama anne, sen beni anlamıyorsun, ben yarın piknikte arkadaşlarıma senin yaptığın kekten vermek istiyorum; arkadaşlarıma bakın bu keki benim annem yaptı demek istiyorum !!!! "

Bu cümledir işte gecenin bir vakti bana kek yaptıran, yorgunluğumu unutturan ...

11 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

kızım sen kimle dans ediyorsun...Onlar neyi nasıl isteyeceklerini bilirler...
Ama iyi etmişsin. Ke de şahane duruyor...

Parpali dedi ki...

Bir cümle, çoğu zaman bir cümleden çok daha fazlasıdır. Ama bir kek, benden uzaktaysa, sadece bir kektir :) Alacağım var :)

MAVİANNE dedi ki...

ayyy canımmmm
biliyor çocuk nasıl konuşulacağını
aferin ona :)))
kek de süper kabarmış

beenmaya dedi ki...

ahaha parpali'ye şiddetle katılmaktayım etti iki :))

banu(çifte kavrulmuş hayat) dedi ki...

:))''işi bileceksin işe gitmeyeceksin''derdi bir arkadaşım Özlemcim:))
Oğlunun tatlı dilini severim...

zıvanasız dedi ki...

Anneler; çocuklara verilmiş en güzel armağan...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Lale: Biliyor vallahi Lale'cim çok haklısın:)
Parpali : Gün olur sana da yaparım belki kek, en sevdiğinden hem de :)
Mavi Anne :Bilir Mavi Anne'cim çok zeki onlar:)
Beenmaya: Ben de parpali'ye verdiğim cevabın aynısını sana da vereyim mayacım o zaman:)
Banu : Budur Banu'cum işte tam da budur:))
Zıvanasız : Bence de karşılıklı hem de, çocuk da anneye özel bir armağan:)

Meyra dedi ki...

bu zamane akıl küpleri işi biliyor tam on ikiden vuruyor bu güzel kalpli anneleri:)) kekte nefis gözüküyor özlemcim eline sağlık:..

MAVİ TUTKU dedi ki...

Of of süper bir cümle kurmuş, akan sular durur yani.:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Meyra'cım kek geç vakit olsa da güzel oldu vallahi, biliyor çocuklar işlerini gerçekten:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Böyle vuruyor oğlum beni işte on ikiden O.K.A Mavi Tutku, çok haklısınız:)))