14 Mayıs 2011 Cumartesi

BLOG KONTROLÜ



Sabah sabah blogspotun havası ne alemde diye baktığımda her eşyin normele döndüğünü gördüm sevindim:)

Blog spottaki çok bulutlu hava yerini güneşe bırakmış ne güzel. Ben de hemen bir şeyler yazayım dedim.

Dün son olduğunu umut ettiğim yağmurlarla bir cuma gününü daha bitirdik. Düne inat bu sabah hava şahane.

Birazdan kendimi yürüyüş yollarına atmayı planlıyorum.

Yürürken çok rahatlıyorum ben, bu yaştan sonra en iyi spor bu bence.

Yeni kitaplar aldım kendime hele bir tanesi var ki bayıldım tek kelimeyle.


Zeynep Altıok'tan Yıldız İzi.


Zeynep, Metin Altıok - Füsün Akatlı 'nın biricik kızları.

Çocukluğu Türkiye'de iz bırakan değerler arasında geçmiş ve günü gelmiş hepsini birer birer gökyüzüne göndermiş.

Babası Metin Altıok Sivas'ta ortaçağ karanlığında yıldızlara karışmış.

Akıcı çok güzel bir dili var kitabın. Ben çok sevdim hepinize tavsiye ederim.

Kitabı fark etmemi sağlaya Leylak'cığıma çok teşekkür ederim.

Neyse, blog kontrolü ve benden haberler  bu kadar, şimdi kendimi yollara atma vaktidir.

Hafta sonumuz güzel geçsin :))

Blog Not : Fotoğraftaki kedinin konumuzla ne ilgisi var diye düşünebilirsiniz.
Kedinin adı Çilek. Bizim dinlenme evimizini kedisidir kendileri, gamsız, tasasız bir kedidir.
Kendimi bu gün Çilek gibi hisettim de :))

2 yorum:

Sazan dedi ki...

Okuyacak kitap arayan bana süper önerme, teşekkür ederim canım benim...

Öperim sıkıca sarılarak...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Ne güzel faydam olduysa Sazan'cım, ben de öprerim, sevgiler :)